• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Hetcellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijke gevangene

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 5: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.

    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Password schreef:
    (...)

    [Ik wil weten komen (Drew lijkt op Luca ^^) maar ik ben even bezig.. kan ik Courtney er mee laten bemoeien?]


    [een cipier is denk ik wel leuker a. We kunnen wel wachten ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    (...)

    [Ik wil weten komen (Drew lijkt op Luca ^^) maar ik ben even bezig.. kan ik Courtney er mee laten bemoeien?]


    [Ik denk niet dat hij zich zoveel aantrekt van een mede-gevangene, zeker niet als het een vrouw is. (cat)]


    Your make-up is terrible

    Diego

    Ik keek naar de piercing in de navel van Chayenne.
    'Sexy hoor.' grinnikte ik.
    'Ik wil dat spul in mijn lijf maar deze is wel mooi, niet voor mij hoor.' lachte ik. Ik beet uit verveling op mijn tong en keek nog steeds naar de piercing van Chayenne.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Iemand enig idee wat ik kan doen met Maya? Ze zit daar maar eenzaam in haar cel :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dakota zit nu toch ook al in die cel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Sarah Parker


    Wanneer hij ook mijn tweede arm op mijn rug draait, weet ik dat het geen zin meer heeft. Hoe meer ik zal tegenstribbelen, hoe meer pijn hij me zal doen en hoe meer genot hem dat zal bezorgen. Met zijn ene hand houdt hij mijn armen vast en met de andere maakt hij de cel open. Verslagen laat ik me mijn kamer in duwen en val hard op de grond. Achter me hoor ik hoe hij de deur weer sluit. Al snel komen de snikken eraan, onophoudelijk.
    'Het is niet eerlijk!' schreeuw ik naar de deur. Ik ren ertegen aan en probeer met alle macht hem open te krijgen. Tevergeefs natuurlijk.
    'Laat me eruit! Je kan dit niet doen! Laat me eruit, alsjeblieft!'
    Als er geen antwoord komt, werp ik mezelf tegen de deur en laat me naar beneden zakken terwijl ik met mijn nagels tegen de muur kras.
    'Laat me eruit,' snik ik. 'Ik wil weg. Ik hoor hier niet...'

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    xHeavenlyx schreef:
    [Dakota zit nu toch ook al in die cel?]

    [Oh, echt? :'D Haha, thanks voor het melden :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya
    Nu pas kwam ik tot de ontdekking dat er een meisje in de cel zat. Ik snoof even. ''En wie ben jij?'' snauwde ik, en keek haar aan. Ze moest zich bewijzen, als ze wou dat ik haar mocht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    (...)

    [Ik denk niet dat hij zich zoveel aantrekt van een mede-gevangene, zeker niet als het een vrouw is. (cat)]


    [Drew komt er zo aan. ;D]

    [Oh, die is wel héél kort, sorry :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mallory Tracy

    Ik zucht luid, wat een vreselijke stereotype lieve jongen. Volgens mij doet hij een rare poging tot flirten, wat ik niet zeker weet. Jongens zijn vreemd, soms doen ze rare dingen om te flirten. Ik haal mijn kleine schouders op, meer in mezelf dan tegen de anderen. Ik leun met mijn rug nu geheel tegen de muur en voel mijn schouderbladen tegen de muur aan. Ik strek ze even uit waarbij de linkerkant een zachte 'knak' laat horen. Dat lucht op.


    Your make-up is terrible

    [@Endure; Doe anders maar dat ze in haar cel zit, voordat Drew naar je toe komt duurt het nog wel even..]

    Chayenne

    'Duh, ik ben sexy' grinnik ik, en draai me naar hem toe.
    'Of wist je dat nog niet soms?' zei ik grijnzend.
    Ik leun weer tegen de muur, en laat mijn armen langs mijn slanke lichaam hangen.
    'Er is nog steeds niks te doen.' mompel ik, en veeg een lok uit mijn gezicht.
    Opeens bedenk ik me iets, en kijk weer naar Diego.
    'Met wie zit jij op een cel?' vraag ik aan hem, en kijk hem nieuwsgierig aan.


    El Diablo.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ze barst in luid snikken uit. Ik hoor gerammel aan het slot, maar die krijgt ze niet open.
    "Laat me eruit! Je kan dit niet doen! Laat me eruit, alsjeblieft!" Schreeuwt ze door de dichte deur.
    Ik hoor gebonk tegen de deur en daarna is het stil.
    "Laat me eruit," Snikt ze. "Ik wil weg. Ik hoor hier niet,"
    Rustig en voorzichtig open ik de deur. Ze zit tegen de muur aan. Ik sluit de deur achter me en sta nu in haar cel.
    Ik kijk naar haar en haal een hand door mijn haar. "Je zit hier toch niet voor je lol? Je hebt toch iets verkeerds gedaan?" Vraag ik aan haar.

    Delphine Sarah Parker

    Ineens hoor ik hoe iemand het slot open doet. Drew staat in de deuropening, kijkt op me neer en sluit de deur achter zich. Wat is hij van plan?
    "Je zit hier toch niet voor je lol? Je hebt toch iets verkeerds gedaan?" vraagt hij. Ik knik en veeg voor de tweede keer die dag mijn wangen droog.
    "Ja, maar ik was mezelf niet toen. Ik was verblind door..." meteen val ik stil. Verschillende herinneringen over en met Lucas kruipen in mijn hoofd.
    Ik kijk Drew recht in zijn ogen aan en zeg: "Ik heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben. En als ik de tijd terug kon draaien, dan deed ik dat."
    Ik slik moeizaam en sla mijn ogen neer. Zou hij me nu laf vinden? Omdat ik terug kruip en niet de feiten onder ogen zie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien