• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    Grijnzend keek ik naar George en Elianne, wachtend tot zij ook antwoord zou gaan geven. Ik mocht haar wel en het zou zomaar kunnen dat ze ook zei dat ze hier zou willen blijven. Iets wat het alleen maar leuker zou maken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [wat hebben fred sneep en draco gemist (sorry vriendin kwam langs...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Draco niks, vergeet die post dat Jeanine wegloopt om na te denken aangezien ik geen idee heb wat ik daarna moet doen :'D Ze ligt dus gewoon naast hem]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Ik heb net een paar dingen te horen gekregen waar ik niet blij mee ben en ik afleiding nodig en aangezien jij en George de grappenmakers van de school zijn denk ik dat jij daar wel voor kan zorgen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Goed!' zei ik en begon na te denken.
    'We kunnen Foppe een leuk momentje bezorgen. Gewoon dat hij een keer schrikt.' grijns ik breed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Ik wist dat ik hier moest zijn voor vrolijkheid" zei ik glimlachend.
    "Klinkt goed' zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Nadat ik Crucio had gebruikt, schakelde ik over op Furnunculus. Het zag er niet smakelijk uit, en dat was de bedoeling ook. Ik bond haar stevig vast, tapete haar mond dicht en sjokte haar mee naar een verlaten wc-hokje. Haar toverstok hield ik bij me, voor het geval dat.
    ''Vanavond kom ik terug, Cho.'' grijnsde ik gemeen, en snelde terug naar de jongen in de kast.
    Ik trok hem eruit, en ging weer naar het kantoor van Snape.
    Ik klopte netjes aan, en wachtte geduldig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    'Bijkbaar heb je wat tijd nodig om te bedenken wat jij nou wil doen,' zeg ik terwijl ik naar Elianne. 'Dan blijven we waarschijnlijk nog even hier zitten.'
    Ik glimlach naar Emma. Vreemd idee dat ik hier nu me twee Zweinsteiners en een Beauxbattons studente zit.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Laten we maar gewoon met George mee gaan' zei ik na een tijdje terwijl ik glimlachend opstond. 'Ik ben namelijk wel benieuwd wat hij voor onze date bedacht heeft'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [samenvatting? Ik moet morgen huiswerk maken en all die shit dus kom beperkt online... ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Kan Snape even actie ondernemen? :'D Lees het stukje van Sam]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AweSomee schreef:
    [samenvatting? Ik moet morgen huiswerk maken en all die shit dus kom beperkt online... ]

    twee zwadderaars hebben een gryffindor eerstejaars aangevallen en mishandeld, een zwadderaar heeft met Draco gezoend en dat is dus zijn vriendinnetje geworden, mijn beauxbatons meisje heeft ruzie met Fred en gaat nu met Draco en een andere slytherin -ze is nu bij die slytherin- om, emma, Nils, George en Elianne hebben een date en verder is er volgens mij niet zo veel gebeurd, anders moet je het even aan een ander vragen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred

    'Kom op hij is in de lege kamer naast Anderlings kantoor.' wist ik nog van wat ik net had gezien.


    [ik moet nu echt gaan sorry mensjes...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Damn D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    'Je hebt gelijk,' zeg ik. 'Vanuit Zweinstein kan ik hier nog vaak genoeg naartoe verschijnselen.'
    Ik sta op en open de deur. 'Ik hoop dat er niemand hier bang is voor stijle trappen.'


    Remember to be ridiculous.