• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Summer

Ik keek lachend naar Fred en knikte "Tuurlijk"
    Het was altijd gezellig met de Griffoendors maar ik vraag me af nadat de brievenschrijver alles aan iedereen heeft of het dan nog zo gezellig zou zijn.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Cho Chang

Vastgebonden zat ik in een wc hokje, ik wist dat als ik hieruit kwam ik als het lukte direct naar een leraar zou rennen, ik begreep niet waarom ze het gedaan had, alleen als ze vanavond terug zou komen.. Dan moest ik een manier vinden om hier weg te komen, wat moekelik was op de dreuzelmanier zonder toverstaf..

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 10:41 ]

Don't be like the rest of them, darling

Emma Carter
    'Laten we toch maar gewoon jouw idee doen, George' zei ik. Ergens vond ik het namelijk heel erg eng om naar the london dungeon te gaan en zo te zien wisten hun nieteens wat de London dungeon was...

Nils
    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het echt niets uit hoor mensen,' zeg ik. 'Maar aangezien George blijkbaar een plan heeft, we kunnen altijd nog een keertje naar die london dungeon gaan.'

Remember to be ridiculous.

George

"Vind ik ook goed" zei ik lachend tegen Emma en keek Nils aan "Ik heb inderdaad een plan maar of mensen daar zo blij mee zijn weet ik niet"
    Ik keek even rond "Over een kwartier, tenminste als we nu gaan, zijn we er wel"

Nils
    Ik kijk grinnikend naar George. 'Ach dat weet je ook pas als je er bent,' zeg ik. 'En we komen niet dichterbij als we hier blijven staan kletsen dus laten we maar gaan.'
    Ik loop de trap af en blijf buiten het gebouw staan wachten tot de rest er is.

Emma Carter
    Met grote ogen keek ik George aan. Een kwartier lopen was echt lang op mijn hakken, maar aan de andere kant was ik ook wel benieuwd wat hij van plan was. 'Oké' antwoordde ik uiteindelijk zuchtend 'laten we dan maar gaan'

George

Emma keek me met grote ogen aan "Is er iets?".
    "Oke goede keuze" zei ik lachend toen ze uiteindelijk toch instemde om te gaan
    "Weet je watr vertel dat anders zo vertel onder weg maar" en liep de trap af.

Emma Carter
    'Oké, welke kant op?' vroeg ik toen we eenmaal beneden waren. Als ik wist waar we heen moesten, had ik zo de juiste weg gekozen, maar aangezien dat niet zo was moest ik er maar op vertrouwen dat George de juiste weg wist.

Nils
    Ik kijk glimlachend naar de twee. Blijkbaar had Emma ook niet net te horen gekregen waar we heen zouden gaan want volgens mij kent zij de weg in Londen wel redelijk. 'Ja George,' zeg ik. 'Welke kant moeten we op.'

George

"Volg het geluid van de muziek en dan komen we er vanzelf" zei ik met een onschuldige glimlach.
    Ik keek rond en wees toen naar rechts "Laten we maar deze kant op gaan" zei ik lachend

Nils
    Ik trek een wenkbrauw op. 'Je beseft dat er overal muziek is?' Vraag ik. 'Maar naar rechts dus.'
    Ik begin te lopen, naar mijn idee heel langzaam maar ja, ik ben dus de langste en heb dus ook de langste benen.

Emma Carter
    'Kan je niet sneller lopen, reusje?' vraag ik als ik Nils met gemak bij houd en in haal 'Anders zijn we er over een uur nog niet...' Hoewel ik misschien klein was, had ik er nooit moeiet mee gehad snel te lopen. Dus langzaam lopen voor mij hoefde niet

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 11:31 ]

Nils
    Ik kijk glimlachend naar beneden. 'Natuurlijk wel kaboutertje,' zeg ik. 'Dit beter?' Vraag ik terwijl ik begin te rennen. Niet heel hard maar gewoon sneller als normaal lopen.

Emma Carter
    'Veel beter' antwoord ik sarcastisch. Eerst liep hij langzaam en nu loopt ie ineens heel snel. Een beetje te overdreven snel, maar dat had hij zelf waarschijnlijk ook allang door.