• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Dan doe ik wel even dat Snape al afdelingspunten van Gryffindor heeft afgetrokken, en die jongen een zwaaaare straf heeft]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    "Ik heb niets bedacht ik zeg gewoon wat er in me opkomt en dat was heel toevallig Londen" zei ik en dacht na waarna ik weer een idee kreeg. "Zoals ik al eerder zei ik heb niets voorbereid"
    Ik keek naar Nils "Ik niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Het bleef een raadsel hoe ze altijd zo vrolijk waren en van die goede ideeën hadden. "Ik kom al" zei ik tegen Fred en liep met hem mee naar de lege kamer naast Anderlings kantoor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Ik heb dat verdwijnselen overleeft, dus dit zal ik ook wel kunnen' antwoordde ik lachend. 'Trouwens, ik weet wel iets hoor. We kunnen naar de London dunchen gaan?' Als ik daar alleen was, werd ik gek van dat spookhuis, maar met deze twee jongens zou het nog wel leuk kunnen worden'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik kijk George lachend aan. 'Gelukkig maar want ik heb geen zin om je naar beneden te dragen, daar lijk je me iets te zwaar voor,' zeg ik. 'Dus we gaan door Londen heen slenteren en zien wel wat we gaan doen?' Dan hoor ik Emma's voorstel. 'Leuk,' zeg ik. 'Laten we gaan.'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:46 ]


    Remember to be ridiculous.

    oke thanks hoe kan ik inspringen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    George

    Ik keek haar nep-beledigd aan "En bedankt" zei ik.
    ik keek nog snel even rond en kreeg een idee "Nee want ik heb nog wel een idee dus je hoeft niet door Londen heen te slenteren tenzij je dat natuurlijk wilt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Wat voor idee had je, Georgina?' vroeg ik, benieuwd of zijn idee beter was dan het mijne.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Je kent me al langer dan vandaag dus je zou ook moeten weten dat ik het niet vertel en je het pas ziet als we er zijn" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik glimlach naar de twee die duidelijk goed bevriend zijn. 'Nou als we het moeten zien kunnen we beter gaan,' zeg ik. 'Dat kunnen we sowieso beter doen als we nog iets aan de avond en nacht willen hebben.'


    Remember to be ridiculous.

    George

    "Lijkt me een goed plan" zei ik lachend
    "Trouwens laten we maar eerst dat voorstel van Emma doen want ik ben toch best nieuwsgierig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Nou als we beneden zijn moet jij de weg maar wijzen Emma, anders verdwalen we waarschijnlijk want zo goed ken ik de stad nou ook niet.'


    Remember to be ridiculous.

    oke thanks hoe kan ik inspringen?]

    [Emily is lonely.]


    Remember to be ridiculous.

    Samantha

    Ik liep weer weg van het kantoor van Snape, met een grote grijns op mijn gezicht. Uiteindelijk zag ik Elizabeth staan. ''Lizz! Hij heeft véél straf.'' grinnikte ik. ''En we hebben wat afdelingspunten erbij, hun eraf.'' zei ik, en keek haar toen weer serieus aan.
    ''En.. Ik heb je hulp nodig.'' mompelde ik toen, me afvragend wat ze ervan zou vinden. Zou ze me verafschuwen nadat ik het haar heb verteld, of juist niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    Ik grijnsde breed, pakte mijn toverstok. In de kamer hoorde je allemaal gestommel en gekrijs wat gezang moest zijn van Foppe.
    'Ben je er klaar voor?' vroeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel