• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Oke mooi zo en Fred gaat trouwens niet mee' zei ik lachend. Ik stond op en liep samen met hem naar buiten opzoek naar Fred. "Gred" riep ik in de hoop dat die buiten was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik loop met George mee terwijl hij Fred roept. 'Wie zoekt hij dan?' Vraag ik. 'Een goede vriend of, nee ik kan m niet indenken dat de schrik van de docenten een docent gaat opzoeken, dat doe je gewoon niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Fred
    opeens sta ik achter George en sla mijn handen voor zijn ogen. 'Wie is dit honneponnetje???' vraag ik op een vreselijk hoge, zangerige toon.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "We hebben gebruik gemaakt van jou idee en hij is opzoek naar een 17 jarige die onze naam in de vuurbeker wilt doen" zei ik lachend. "En nee docenten zoeken wij nooit maar die zoeken ons"
    Opeens sloeg iemand een paar handen voor me ogen "Ik hoop voor jou dat je iemand bent die een 17 jarige heb voor ik weg moet anders hebben we een probleem Fred" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 17:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik draai me om en zie Fred staan. 'Hoi Fred,' zeg ik. 'En als je een zeventienjarige zoekt die je naam in de beker wilt doen, hebben jullie geen vrienden boven de zeventien?'


    Remember to be ridiculous.

    [Heb ik iets gemist? En waar kan ik Emma in laten springen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ we hebben een date voor Emma gevonden]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ben eten.]


    Remember to be ridiculous.

    LikeAWeasley schreef:
    [ we hebben een date voor Emma gevonden]

    [en weet Emma dat ook? Of hebben jullie haar lonely aan de afdelingstafel van Gryffindor in de Grote Zaal laten zitten? (geen zin om terug te lezen)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)
    [en weet Emma dat ook? Of hebben jullie haar lonely aan de afdelingstafel van Gryffindor in de Grote Zaal laten zitten? (geen zin om terug te lezen)]


    [ ze weet het nog niet want het is nog een verrassing en ze zit nu alleen maar we zijn zo terug aangezien we toch iets hebben gevonden om onze naam in de vuurbeker te gooien]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LikeAWeasley schreef:
    (...)

    [ ze weet het nog niet want het is nog een verrassing en ze zit nu alleen maar we zijn zo terug aangezien we toch iets hebben gevonden om onze naam in de vuurbeker te gooien]


    [Oké, en hoe kan ik nu het beste met haar reageren? Gewoon dat ze daar zit en wat aan het eten is ofzo, terwijl ze op de jongens wacht?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ ja is goed ze zijn toch zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    Wachtend op Fred en George, die ineens weg waren gelopen zonder daar echt een reden voor te geven maar wel hadden gezegt dat ze zo terug zouden zijn, nam ik een paar happen van mijn eten. Eigenlijk had ik helemaal geen zin om hier te wachten, vriendloos wat te gaan eten, maar ik moest maar. Ze hadden namelijk toch gezegt zo terug te zijn.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George
    "Genoeg maar dan moeten we wel weten waar ze zijn" zei ik lachend tegen Nils en haalde de handen van Fred voor mijn ogen vandaan en draaide me om. "Anders moeten we echt opschieten" zei ik lachend.
    "Trouwens ik zie jullie zo want ik ga naar Emma om te vertellen dat ik een date voor de heb" zei ik lachend en liep weer naar binnen op naar de grote zaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Ik grinnikte. ´Succes met dat ze niet flauwvalt, wie het ook is.´ zei ik lachend en leunde tegen de muur aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel