• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Maria Ciara Maunier
    'Maria' antwoordde ik glimlachend toe hij me om mijn naam vroeg 'Maria Ciara Maunier' Ik had nog nooit eerder zowel mijn voornaam als achternaam gezegt als ik me voorstelde, laat staan mijn hele naam. Maar deze jongen leek dat zo te zien wel op prijs te stellen.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:46 ]

Summer Melody Night

"Ik heb echt geen idee, Fred en George lossen het wel op." Zegt ze luchtig.
    "Ja dat is wel weer waar" zei ik lachend.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Draco Malfidus
    'Dat Maunier wist ik wel.' zei ik kort maar niet gemeen. Met een arrogante, verveelde blik nam ik een slok en bekeek de mensen in de bar onopvallend.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik naar Draco toen hij me vertelde dat hij al wist uit welke familie ik kwam. Ik had hem namelijk nog nooit eerder ergens gezien en zo bekend was onze familie ook niet. Oké, er waren genoeg mensen die de naam Maunier al eens gehoord hadden, maar de mensen die mij echt konden herkennen als ik een Maunier waren tot nu toe allemaal frans geweesd.

Summer Melody Night

Ik besloot de stilte te verbreken.
    "Iemand die nog gaat proberen om toch mee te doen aan het toernooi?" vroeg ik lachend en terwijl ik ze vragend aankeek

Emma Carter
    Toen ik zag dat de leerlingenkamer van Gryffindor erg leeg was, wat logisch was met dit heerlijke weer, besloot ik ook maar de leerlingenkamer uit te lopen en naar buiten te gaan. Niet oplettend stootte ik even later tegen een jongen op. 'Sorry!' riep ik snel, hopend dat het geen Slytherin was. Maar toen ik opkeek en zag dat ik tegen George aan was gelopen, verscheen er een grijns op mijn gezicht. 'Heej' zei ik glimlachend

George

"Maak niet uit" zei ik lachend toen ik iemand sorry hoorde zeggen want die stem herkende ik gelijk.
    Erna draaide ik me om nog stteds lachend "Ook hallo" zei ik.

Fred
    'Hooi.' zei ik tegen Emma toen de tegen George opbotste. 'Ook hallo.' zei George lachend.

Emma Lely Carter
    'Gaan jullie je nog in schrijven voor het toernooi?' vroeg ik. Ik wist dat het eigenlijk niet zou mogen, maar dat was nooit iets geweesd wat hun tegen hield. Dus dat zou nu ook wel niet het geval zijn, zeker niet als je zoveel goud zou kunnen winnen.

Fred

'Natuurlijk!' zei ik. 'Denk je dat wij, Gred en Feorge Wemel zoiets niet zouden doen?' ik lachte.

George

Ik keeek van Emma naar Fred en weer terug. "Tuurlijk schrijven we ons in en niets of niemand houd ons tegen, zelfs die leeftijdsgrens niet" zei ik lachend. "Trouwens wij werken samen en dan zijn we ouder dan 17" zei ik schouderophalend. "Maar ga jij er ook aan meedoen?" voreg ik nieuwsgierig

Emma
    'Jesus, dan krijg ik dus een heel jaar lang een 32-jarige als vriend' antwoordde ik lachend toen George zei dat ze dan veel ouder dan 17 zouden zijn. 'Maar nee, ik ga me niet inschrijven' vervolgde ik 'Ik ga jullie wel gewoon aanmoedigen'

George

"Nee hoor wij blijven gewoon 16 voor de rest van het jaar" zei ik lachend.
    "Maar hoezo schrijf je je niet?" vroeg ik nieuwsgierig. "Je bent er goed genoeg voor".
    "Maar de Gred en Feorge Wemel kunnen ook altijd aanmoediging gebruiken" lachte ik

Fred

'We schrijven onze namen gewoon op 1 briefje dan tellen ze de bijde leeftijden bij elkaar op.' zei ik droog, niet wetend of het eengoed idee was.

Emma
    'Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om mee te doen met zo'n toernooi' antwoordde ik eerlijk. 'Maar ik denk niet dat dát echt een goed idee zou zijn, Fred' antwoordde ik 'Dat gaan ze zo doorzien, jullie moeten toch echt met een beter idee komen om die leeftijdgrens te overbruggen'