• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Summer Melody Night

"Dank je Hermelien" zei ik glimlachend. "Maar dat in de ziekenboeg deed ik graag"
    "Als we weer in het kasteel zijn ga ik wel langs Sneep en dan kom ik erna wel naar jullie en laat ik je het weten" zei ik.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Draco Malfidus
    'O, aha.' zei ik. 'Je had ruzie, zei je?' ik ging haar voor naar de uitgang. 'Hier is het.' zei ik er achter aan

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Hermelien

"Is goed." Lachte ik voordat ik tegen Harry begon te praten. "Harry, wat gaan wij dan doen in de tussentijd?"
    Ik dronk nog wat van het boterbier en keek hem afwachtend aan.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Maria Ciara Maunier
    'Inderdaad' antwoordde ik toen hij me vroeg of ik ruzie had gehad. 'Dankjewel' vervolgde ik toen we bij de deur waren. Ergens wou ik naar buiten lopen, maar aan de andere kant wist ik dat ik als ik dat zou doen weer alleen zou zijn, iets waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had. Ik wou genieten nu ik op Hogwarts was, zien wat dit kasteel en de mensen die er waren me te bieden hadden, niet de hele tijd in mijn eentje in de koets zitten.

Harry

Ik dacht even na, maar ik had dus echt geen ideeën meer.
    "Laat me eerlijk zijn" begon ik. "Ik heb echt geen idee" zei ik lachend.
    "Of we moeten Ron gaan helpen?"

Hermelien

"Ron helpen?" Zei ik lachend en trok mijn neus op. "Met het opdrinken van de thee die Hagrid heeft gemaakt?"
    Ik schudde lachend mijn hoofd en trok een vies gezicht.
    "Hebben we een andere keuze als we hem ooit nog levend willen terug zien?" Ik dronk het laatste restje boterbier op en zuchtte. "Wat een mens allemaal niet doet voor de vriendschap."

{ Ik wil eigenlijk nog wel een karakter aanmaken, jullie nog voorkeuren? & Als iemand wat met Vilder of Ginny wil moet je het maar zitten. Want die zijn loner. }

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:08 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Space schreef:
    { Ik wil eigenlijk nog wel een karakter aanmaken, jullie nog voorkeuren? & Als iemand wat met Vilder of Ginny wil moet je het maar zitten. Want die zijn loner. }

ik denk dat het heel handig zou zijn als je Ron aan zou maken, maar zelf vind ik Blaise ook heel leuk om in het RPG te krijgen

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:08 ]

[Je kan Ginny naar Harry en Hermelien sturen? Die zijn momenteel in Zweinskop]

Harry

Ik knikte even en dacht na "Ik ben bang dat we geen andere oplossing hebben anders zoals je al zei zien we hem niet meer levend terug"
    Ik zette mijn glas weer neer op tafel "Veel dingen Hermelien, heel veel" zuchtte ik.

[dit wordt grappig xD]

Draco Malfidus

'Ik kan je Zweinsveld laten zien, als je dat nog niet kent. We kunnen wat drinken in de Zweinskop, volgens mij was Patty daar ook.' zei ik nadenkend.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[ mwaha dat wordt leuk xD]

ThoseWords schreef:
    (...)

ik denk dat het heel handig zou zijn als je Ron aan zou maken, maar zelf vind ik Blaise ook heel leuk om in het RPG te krijgen

Ik kijk nog wel even (:

[Je kan Ginny naar Harry en Hermelien sturen? Die zijn momenteel in Zweinskop]

Ginny komt eraan :3

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

[ trouwens Summer zit ook nog bij Harry en Hermelien xD]

Maria Ciara Maunier
    'Oké' antwoordde ik glimlachend 'Lijkt me gezellig' Aan zijn opmerking te merken, wist ik dat deze jongen het niet met de Weasley's kon vinden, dat hij zelfs een hekel aan ze had, maar op dit moment maakte dat me niet uit. Ik had zelf namelijk ook ruzie met Fred, dus hoefde ik er al helemaal geen rekening mee te houden met wie hij wel en niet omgaat, voor ik contact met iemand kon leggen. Zowieso, ik was hier voor mezelf, voor niemand anders.