• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Hermelien

"Ik help je met je opstel zodra we terug zijn." Legde ik mijn plan voor. "En dan kan jij, als ik het af heb eens bij Ron een goed woordje doen voor me."
    Normaal gezien was het niet iets wat ik zomaar voorstelde, maar als Ronald nu niet zo blind was geweest, had dit niet gemoeten.
    Ik had een lichte blos op mijn wangen en keek hem aan.
    "Deal?"

Elizabeth Woods

"Dan gaan we er voor." Lachte ik en vertrok de leerlingenkamer uit. "Komen jullie ook nog?"
    Heupwiegend liep ik door de gangen en schonk iedereen waarvan ik wist dat ze modderbloedjes waren een vuile blik.
    Ze hadden het recht niet eens om me aan te kijken, de kakkerlakken.

[Ik ga even beneden op de zetel liggen...ik voel me niet zo goed. Misschien dat ik straks nog wel iets schrijf.]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:52 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Harry Potter

"Deal" zei ik lachend.
    Bij Ron moet je volgens mij gewoon sommige dingen echt letterlijk zeggen voor hij het begrijpt.
    "En heel erg bedankt" zei ik en kijk naar Summer.
    "Nu wil ik toch wel is weten wat jij van plan bent"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Fred

'Hm ja die bedoel ik heb je anderen gezien dan?' ik zucht. Na op de kart te hebben gezien dat vilder op de 7e verdieping was begon ik in de richting van vilders kantoor te lopen.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

( Ik post vanavond nog wel iets, heb het best druk! x )

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

xJohnnyDepp schreef:
    [hihi here i am, weet niet voor hoelang achter pc maar strax wel mobiel]

Loena
    'O hallo.' zeg ik dromerig tegen Maria. 'Ik merk dat je niet vrolijk bent, waarom niet? Je bent eenzaam, is het niet?' Ik zoog rustig op een takje van luchtpruimenstruik, je wordt er rustig van en kan alles in je hersens rustig overzien.

Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik naar Loena, er was nog nooit iemand die mij gezien had als eenzaam, iedereen dacht dat ik een geweldig leventje leidde. Wat normaal ook zo was, maar nu voelde ik me inderdaad eenzaam ja. 'Ja' gaf ik daarom zuchtend toe 'Ik dacht echt dat Fred een lieve jongen was, Loena, maar hij heeft mij daar gewoon in die ziekenzaal achter gelaten omdat hij een ander, blijkbaar leuker, meisje rond ging leiden'

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 15:06 ]

George Wemel

"Er probeert hier weer is iemand slim te doen" zei ik lachend toen ik met Fred mee liep in de richting van Vilders kantoor.
    "Trouwens wanner schrijven we ons nu in voor dat toernooi anders kan het niet meer" zei ik

( zal ik vilder naar buiten laten komen, ik kan wel heel eventjes tijd maken voor deze rpg! )

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Fred

'Als er veel mensen zijn en als de drankjes klaar zijn ze moeten nog 1 dag sudderen na dat ik dat spul er nog bij moest gooien.' zeg ik. 'ik ben altijd al mooier en slimmer geweest dan jij.' zeg k serieus.

Loena.
    'Hij vind jou echt leuker hoor.' zucht ik. 'Ik zag het in zijn ogen. Het gaat hem niet om dat meisje maar om zijn broer.' mompel ik zacht

[gord idee dat v vilder]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 15:26 ]

Maria Ciara Maunier
    'Als je ook maar een klein beetje om iemand geeft, Loena, iemand ook alleen maar een beetje aardig vind laat je die persoon niet zonder iets te zeggen alleen achter' antwoordde ik. Of ze moesten hier in Engeland echt heel anders zijn, maar dan betwijfelde ik of ik ook maar met die Engelsen om zou willen gaan. 'Je laat iemand, die er geen idee van heeft waar hij is en nog nooit eerder in dit grote gebouw is geweesd, niet alleen zonder ook maar iets te zeggen'

George Wemel

Ik schoot in de lach.
    "Broertje je praat nu echt alleen maar onzin" zei ik serieus en opende de deur van Vilders kantoor en liep naar binnen.

Fred
    'Niet waar! Ik ben zo veel mooier dan jij. Dat ziet iedereen. En trouwens ik ben ouder.' lag ik.

Loena

'Je moet het je niet zo aantrekken hij moest ontsnappen' zeg ik dromerig. 'Zoek hem op als je boos op hem bent dan merkt hij het vanzelf.' zeg ik er zangerig achteraan

[ik lees net:

Het smaakte helemaal niet slecht, dacht Harry aan zijn ijsje likkend, terwijl hij naar een gorilla keek die op zijn kop krabde. Hij leek als twee druppels water op Dirk alleen was hij niet blond.

Haha dit is een van de mooiste vergelijkingen in heel HP ;)]

Maria Ciara Maunier
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee' antwoordde ik simpel 'Ik ga mijn aandacht niet besteden aan zulke zielige kleuters die mij alleen laten terwijl ik nog nooit eerder in dit kasteel ben geweesd en dus elk moment zou kunnen verdwalen. Iets wat ook was gebeurd, was het niet dat ik jou tegen kwam'

[ mwhah geniaal]

George

"Silencio" mompelde ik toen ik mijn stok op Fred richtte.
    "Sorry broertje maar je praat echt alleen maar onzin en help nu maar met zoeken anders staat Vilder straks alweer voor ons neus " zei ik lachend

Loena

Ik zuchtte diep.
    'Je bent verstandig wijs en eerlijk, maar dit is geen goede keuze. Je moet nooit je galjoenen aan de reuze-inktvis voeren als je niet zeker weet of alles al verkocht is.' zei ik waarschuwend

Fred
    Ik hief de spreuk weer op maar zei niets neer. Ik rommelde in de lades om te koken of er wat leuks was maar maakte geen geluid

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 15:56 ]

Maria Ciara Maunier
    Even moest ik mijn best doen niet te gaan lachen, iets wat ik gelukkig binnen kon houden. 'Ik snap niet echt wat je bedoelt' gaf ik eerlijk toe 'Maar ik weet echt wel wat ik doe, Loena, ik heb hem nooit nodig gehad, dus nu zal ik hem ook niet nodig hebben'