• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Hermelien

"We zetten hem het wel eens betaald." Lachte ik en stond op. "Misschien als we wat trager gaan moeten wij niet zo veel drinken?"
    Ik probeerde zo serieus mogelijk te blijven, wat me erg goed lukte.
    "Tenzij jij veel zin hebt om ook je tanden te breken op die eh..." Ik zocht even naar de juiste benaming. "Lekkere koekjes van Hagrid?"

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ginny Wemel

Ik duwde de deur van Zwijnskop open. Ik zag Harry en Hermelien zitten. Ik voelde dat ik begon te blozen en zwaaide even. Ik wreef een beetje over mijn wang in de hoop dat Harry mijn rode wangen niet zou zien. "Hee." Zei ik zacht.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:18 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Harry
    Ik schoot in de lach en dacht even na "Laat Ron het maar zelf oplossen deze keer"
    Ik keek haar aan "Die lekkere koekjes sla ik wel een keertje over dat zal die vast niet zo erg vinden"
    Ik hoorde iemand hee zeggen "hee Ginny" zei ik toen ik zag dat zei het was

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:20 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Hermelien

Ik kon nog net een glimp opvangen van haar blozende wangen, waardoor ik haar veelbetekenend aankeek.
    "Hey Ginny." Lachte ik vrolijk alsof er niets aan de hand was. "Kom er bij zitten."

Summer Melody Night

"Heey Ginny" glimlachte ik en dronk het laatste beetje boterbier
    en zette mijn glas weer neer op de tafel.
    "En hoe is het om een zusje te hebben?" vroeg ik lachend

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:25 ]

Ginny Wemel

Nadat ze me allemaal hadden begroet krullen mijn lippen zich tot een kleine glimlach. Ik ging op een van de stoelen zitten. Ik speelde een beetje zenuwachtig met mijn handen om Harry niet te hoeven aankijken. Het gerucht ging dat hij en Cho wat hadden, wat ik ergens wel geloofde. "En, hoe is het om een zusje te hebben?" Vroeg Summer lachend. "Zusje?" Riep ik verbaasd uit. Ik had al genoeg aan mijn broers, die me trouwens hebben laten liggen toen de slaapmedicijnen ingewerkt waren. Ze hadden beloofd dat ik mee mocht.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:27 ]

Draco Malfidus
    'Hier is het.' zei ik en duwde de deur open. Toen ik aan het donkerte gewend was zag ik Potter, Griffel en een zwadderaar, wat ik raar vond, zitten, plus die meid van Wemel. Ik knikte naar een stoel. 'Ga zitten.' zei ik en liep zelf naar de bar. 'Twee boterbier.' zei ik en wachtte tot mijn bestelling er was.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Summer Melody Night
    "Zusje?" Riep ze verbaasd uit.
    "George had jou en Fred toch verdubbeld zodat jullie konden ontsnappen uit de ziekenzaal en jullie dubbelgangers daar konden blijven zodat het niet te veel op viel" zei ik lachend.

Maria Ciara Maunier
    Nadat ik op een stoel aan het tafeltje dat Draco aan had gewezen, was gaan zitten keek ik het cafeetje rond, waardoor ik een paar mensen zag zitten. Drie van hun waren bij Fred geweesd, wat ervoor zorgde dat ik wist dat Draco hun waarschijnlijk ook niet mocht en de vierde herkende ik, door zijn litteken, als de jongen die bleef leven: Harry Potter.

Keep your head up, keep your heart strong

Hermelien

Mijn blik gleed automatisch naar de bar, alsof een vreemde kracht me er naartoe zoog.
    Toen ik Draco in het vizier kreeg, stokte mijn adem een beetje.
    "Ik wil niet rot doen, maar kijk eens wie er daar staat." Zei ik zacht en gebaarde subtiel naar de bar.

Ginny Wemel

"George had jou en Fred toch verdubbeld zodat jullie konden ontsnappen uit de ziekenzaal en jullie dubbelgangers daar konden blijven zodat het niet te veel op viel" Zegt ze lachend. Ik schud even mijn hoofd. "Dan heeft hij vast mijn dubbelganger meegenomen, want mij liet hij liggen." Zeg ik met een glimlach. Ik bestel een glas water. Ik neem rustig kleine slokjes terwijl ik tussen mijn wimpers door een beetje naar Harry kijk.

Summer Melody Night

Ik keek naar de bar en zag wie Hermelien bedoelde "Draco" was het enige wat ik zei voor ik weer naar Ginny keek.
    "Ze hebben wat?" vroeg ik verbaasd. "Dus beter gezegd jou dubbelganger loop nu door de gangen van Zweinstein?" vroeg ik

[ze hadden ginny gewoon meegenomen hoor]

Draco Malfidus
    'Hm.. wat kijk je, Griffel?' zei ik kort en zette een boterbier voor het meisje neer. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik. 'Ik ben Malfidus. Draco Malfidus.'

{in het belgisch zegt hij dat super grappig :P}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Ginny Wemel

"Ze hebben wat?" Vroeg ze verbaasd. "Dus beter gezegd loopt jou dubbelganger door de gangen van Zweinstein?" Vroeg ze. "Ik heb echt geen idee, Fred en George lossen het wel op." Zeg ik luchtig.

xJohnnyDepp schreef:
    [ze hadden ginny gewoon meegenomen hoor]

{ Oh oke, ik ben te lui om het aan te passen.. }

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:42 ]