• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Fred
    Ik zuchtte. 'Wat moet ik dan doen om het goed te maken? Ik moest weg, ik was duizelig en in de war, ik moest snel weg en ik..' ik zorgde dat Elianne mij niet hoorde... 'vind dat zij helemaal niet leuker is.' zeg ik, wat waar was. Ik zag niet iets in Elianne, maar ik liet me ook niet kleineren door iemand anders.
    'Trouwens, je had ook gewoon mee kunnen lopen.' zeg ik erachter aan.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 10:21 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Maria Ciara Maunier
    'tuurlijk joh, Fred' antwoordde ik 'Ik ga als een klein kleutertje achter jou aanlopen terwijl jij heel duidelijk zegt dat je samen met George Elianne rond gaat leiden.' No way dat ik ooit achter iemand aan zou gaan lopen als deze persoon mij niet eens mee wilt hebben of niet laat zien hij dat wilt

Fred
    'Aha ik merk al wie er zielig is..' zeg ik geirriteerd. 'Dus ik moet heel lief gaan doen als ik net de crusiatusvloek over me heen heb gekregen en nog meer spreuken? denk jij dat ik dan tegen iedereen normaal kan doen? Mijn tweelingbroer, oké dat kan ik, maar mensen die mij niks vergeven en die ik nog niet eens super lang ken? het spijt me maar zo geweldig ben ik niet.' Ik ga kwaad naast Loena zitten.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 10:48 ]

Maria Ciara Maunier
    Ineens moet ik mijn best doen niet te gaan lachen. 'Ik heb nooit tegen jou gezegt dat jij normaal tegen mij moest doen, Fred' antwoordde ik serieus 'Ik sta hier nu alleen maar omdat Loena aandrong dat ik met jou moest gaan praten als je naar ons toe kwam. Maar zoals ik al gedacht had, heeft dat dus geen zin' Ik besloot niks meer tegen hem te zeggen en me tot Loena te richten. 'Sorry, maar ik heb niet echt zin om met arrogante kleutertjes te gaan praten' zei ik 'Dus ik ga kijken of ik de weg naar mijn koets terug kan vinden, ik zie je nog wel Loena' En met die woorden draaide ik mij om en liep ik weg.

Fred

Ik begon hard te lachen, terwijl ze me een arrogant kleutertje noemde. 'Kijk naar je zelf.' zei ik lachend en wendde me weer tot George en Loena. 'Moeten we ng verder met de rondleiding? Jij mag kiezen George.'

Loena

Ik neuriede zachtjes en keek Maria na. Die kwam wel terug mar echt medelijden had ik niet met haar. 'George, je hebt knarkloppertjes. Zal ik ze weghalen?' vroeg ik en bekeek de knarkloppertjes die in en om zijn hoofd zoefden.

George
    "Ik mag kiezen, ik denk dat jij dat beter kan doen" zeg ik tegen Fred en keek naar Loena. "Knarkloppertjes?" vroeg ik verbaasd en dacht even na.
    "Graag Loena" lachte ik en keek naar Fred. "Dus wat is je plan?"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Maria Ciara Maunier
    Nog steeds geïrriteerd liep ik door de gangen, maar toen ik merkte dat ik aan het verdwalen was en alleen maar verder van de uitgang van het kasteel raakte, had ik er steeds meer spijt van dat ik zo had gedaan. Natuurlijk vond ik het niet leuk hoe hij deed, al helemaal niet dat hij zei dat hij toen al niet lief tegen mij deed omdat hij toch al door had dat ik hem niet geloofde. Dat dus betekende dat hij me toen al niet mocht, iets wat alleen maar erger was geworden. Want als het echt kwam door die spreuk die over hem uitgesproken was, had hij ook niet aardig kunnen doen tegen Elianne, iets wat hij wél deed. Het liefste wou ik terug gaan, het goed maken. Maar aan de andere kant wist ik ook wel dat ik hem niet nodig had, ik had niemand hier nodig, het enigste wat ik nodig had was een manier om dit kasteel uit te kunnen komen.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 11:31 ]

Fred

'Ik heb geen zin om te lopen' zei ik eerlijk maar vrolijk. 'Sus jij kan doorgaan...' zei ik. 'Ik blijf hier denk ik.

Loena

'Kleine wezentjes die je hoofd soezig maken. Fred heeft ze ook.' zei ik na wen snelle blik op Freds hoofd.

George

"Okee is goed ik doe die rondleiding zo wel alleen" zei ik lachend.
    Ik keek naar Loena "Maar hoe kan-- weet je wat ik wil het denk ik niet weten" zei ik glimlachend.

Draco Lucius Malfidus
    Met grote passen loop ik door Zweinstein. Ik knik naar Sneep. Met grote verveling ga ik maar naar de hal. Ik zie een meisje wat moeilijk om me heen kijken. Ik weet dat haar ouders bekend zijn bij de mijne. 'Dag, zoek je iets?' vraag ik hooghartig

Maria Ciara Maunier
    Als ik een jongen tegen me hoor spreken, met een stem waaruit blijkt dat hij in ieder geval zo'n hoge status heeft dat hij met gemak op Beuxbatons toegelaten zou worden, draai ik me om. 'Ja' antwoord ik glimlachend 'Ik zoek namelijk de uitgang van het kasteel. Die ben ik zeg maar... kwijt geraakt, nadat ik ruzie had gekregen met Fred' Ik had er geen idee van of deze jongen bevriend met hem was, een hekel aan hem had of de Weasleys juist helemaal niet kende, maar dat zou snel genoeg blijken.

Summer Melody Night
    Ik keek Harry aan "Aangezien ik toch ondanks alles nog steeds een zwadderaar ben ga ik straks als we in het kasteel zijn gewoon langs Sneep" zei ik lachend. Erna keek in=k naar Hermelien "En als die weer is chagrijnig is en me niet wilt helpen zou jij me dan alsnog willen helpen?"

Draco
    'Toch niet... Fred Wemel?' ik trok mijn neus op. 'Wemels zijn bloedverraders weetje. Dat je met die mensen omgaat.' zeg ik op hooghartige toon. 'Maar de uitgang kan ik je zo wijzen. Daar is een deur, daar vlak bij een bocht. Als je die bocht neemt dan heb je hem. Maar ik wijs het je wel even.' deze leerlinge van Beauxbatons had ouders die goed waren en aan de kant van het Duister stonden, modderbloedjes waren onverantwoord.

Hermelien

Ik knikte. "Natuurlijk, jij hebt mij tenslotte ook geholpen in de ziekenboeg."
    Voorzichtig sloeg ik mijn benen over elkaar en probeerde niemand te raken, wat me uiteindelijk ook lukte.
    "Laat het me dan wel op tijd weten." Raadpleegde ik Summer. "Want anders moeten we ons haasten en dan krijg je sneller fouten."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Maria Ciara Maunier
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ga niet met die mensen om' zei ik 'Ik gíng met hem om, nu niet meer. Hij is namelijk heel anders dan dat ik gedacht had.' Ik wist niet waarom ik dit allemaal tegen hem vertelde. Normaal had ik een hekel aan mensen die alleen maar aan status konden denken, maar deze jongen hielp mij de weg te vinden, iets wat ik op dit moment heel erg op prijs stelde.