• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

George

"Wat is het hier toch ineens rustig" zei ik lachend. "Trouwens ik weet dat je de spreuk alweer heb opgeheven" zei ik toen serieus.
    Ik liep naar en kast en opende die "Fred kom is kijken volgens mij heb ik wat gevonden"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Loena
    'Dat had je met je toverstok ook.' was het enige wat ik erop antwoorde , nog steeds zangerig. Ik zelf was niet echt met liefde bezig maar ik wilde mensen graag helpen met dot soort dingen. Rustig keek ik de hal rond opzoek naar niets.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Fred
    Ik knikte vrolijk en haalde ook iets te voorschijn. 'En dat van jou is?' vroeg ik en liep op hem af.

George
    Ik haalde een paar spullen uit de kasten en keek naar Fred toen ik voetstappen hoorde "Aangezien jij stil staat betekent dat dat er iemand aankomt". Ik haalde de sluipwegwijzer uit de zak van mijn gewaad en zag iets deze kant opkomen. "Ik denk dat ik straks wel vertel wat ik heb en dat we ons eerst moeten verstoppen" zei ik

Maria Ciara Maunier
    'Mijn toverstok heeft mij ook nooit zonder reden alleen gelaten. Dat is iets wat alleen mensen kunnen doen. Ik heb geen mensen nodig, loena. Het is leuk om mensen te leren kennen met wie je het goed kunt vinden, maar als ik straks terug naar Beauxbatons ga, zie ik jullie toch ook bijna nooit meer'

Loena

'Dat is niet waar.' zei ik alleen naar gaf geen uitleg. Iedereen dacht dat hij of zij niemand nodig had maar iedereen had het nodig, men moest het alleen nog uitvinden.

Fred
    'Goed idee.' zei ik, op de kaart kijkend. 'Als we die wandtapijten bereiken komen we via daar in de hal uit. ' zei ik. 'Dat kann nog net.'

[zullen we doen dat vilder er aan komt als we de 2e x gaan kijken? Nu is het sneep of zo maar worden we niet gesnapt, ik wil eerst even w88 tot space er is]

[neemy George Elianne nog even mee? Lijkt me wel zo aardig]

[ is goed ]

George
    "Oke is goed" zei ik lachend terwijl ik op de kaart keek.
    "Laten we maar gaan" zei ik lachend en keek naar Elianne
    "Dit overkomt ons dus ook altijd" zei ik

( Sorry hoor jongens, ik heb het momenteel echt heel erg druk. Ik vergeet van alles, sorry! Ik houd het topic in de gaten voor wanneer jullie Vilder nodig hebben.. )

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Fred
    'Hier we gaan!' zei ik en kroop tusse de wandtapijten door.
    Toen ik in de hal kwam zag ik loena en Maria staan. Ik rende op hen af. 'SOrry maar we moesten snel erg. Ik had moeten zeggen.'

George

Ik schudde lachend mijn hoofd toen we weer in de gang stonden en Fred weg liep. Langzaam liep ik hem achterna "Hoi" riep ik vrolijk

hoe kan ik inspringen?]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[ligt eraan wat voor personage je hebt]

Maria Ciara Maunier
    Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen toen de jongens -heel vrolijk- bij ons kwamen staan. Eerst dacht ik eraan weg te lopen, maar toen Loena's woorden in mijn hoofd weerkaatsten, besloot ik hier te blijven. Hem te laten zien hoe ik me voelde. Iets wat waarschijnlijk niks op zou leveren. 'Geeft niet joh' zei ik half sarcastisch, half gekwetst 'als je iemand alleen laat, terwijl die persoon nog nooit eerder hier is geweesd en de weg totaal niet kent, omdat je een veel leuker meisje rond wil gaan leiden, is dat allemaal gelijk opgelost met een kleine sorry, toch?' Dacht hij nou echt dat alles met een kleine "sorry" opgelost was? Misschien bij de andere meiden, maar dit keer niet bij mij. Als ik Loena niet tegen was gekomen, was ik nu namelijk verdwaald door het kasteel aan het dwalen, omdat hij zo nodig een rondleiding wou geven.

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 9:56 ]

[hij zei sorry al hoor :o hij zei het al :o]

xJohnnyDepp schreef:
    [hij zei sorry al hoor :o hij zei het al :o]

[Ik heb het aangepast]