• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Albus Perkamentus Hogwarts ThoseWords
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts

- Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 15:47 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[hihi here i am, weet niet voor hoelang achter pc maar strax wel mobiel]

Fred
    'weet ik veel, leid jij de rondleiding maar. Jij bedacht het immers.' zeg ik dan en strijk door mijn haar.

Loena
    'O hallo.' zeg ik dromerig tegen Maria. 'Ik merk dat je niet vrolijk bent, waarom niet? Je bent eenzaam, is het niet?' Ik zoog rustig op een takje van luchtpruimenstruik, je wordt er rustig van en kan alles in je hersens rustig overzien.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

George
    "Jij kwam met dat briljante idee om opzoek te gaan Vilder zijn kantoor binnen te glippen en opzoek te gaan naar leuke dingen die nog wel is van pas kunnen komen" zei ik lachend.
    "En dat is ook een leuk idee om de rondleiding te beginnen" zei ik lachend.
    "Plekken waar je absoluut niet moet komen tenzij je Fred of George Wemel heet"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Oh en ThoseWords, als je Draco maakt kunnen deze stukjes misschien wel handig zijn :')
    Samantha
    Ik fronste nadenkelijk. Ik kon hun lichamen meenemen als ze buiten westen waren? Nee, dat zal vast niet lukken. Ik zuchtte en tuitte mijn lippen, waarna Draco naast me neer plofte. ''Waar denk je aan, schoonheid?'' grijnsde hij, en ik keek hem geïrriteerd aan. ''Eens, maar nooit meer Draco.'' siste ik zacht, en ging rechtzitten.
    ''Niks bijzonders.'' mompelde ik uiteindelijk, en frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt.
    Samantha
    Ik grinnikte even. ''Rictusempra.'' mompelde ik terwijl ik met mijn stok naar Blaise zwiepte, die het volgende moment dubbel klapte van het lachen, en daarmee zijn concentratie van Elizabeth verloor. Na enkele minuten hief ik de spreuk op, en Blaise hapte naar adem.
    Draco schoof wat dichterbij, en ik keek hem geërgerd aan. ''Ik val niet in herhaling, Malfoy.'' mompelde ik, en keek weer naar Blaise die nog nalachte.
    ]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:22 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Fred
    'Hm.. Dat wordt lastig, ik heet namelijk niet zo... Ik heet alleen Fred, dat 'of George' heb ik niet in mijn naam zitten..' zei ik nadenkend, het nog een keer door de war halend voor het meisje. 'Hadden we de sluipwegwijzer maar... Dan konden we kijken waar vilder was. Maar we kunnen altijd proberen. Als hij gewoon in zijn kamer is dan zeggen we dat we de verkeerde deur hadden genomen.' zeg ik luchtig.

Elizabeth Woods

Ik lag nog steeds op mijn buik voor het haardvuur naar het drietal te kijken.
    "Als je een plan hebt, laat het me weten." Zei ik en strekte me nogmaals uit om me vervolgens weer op mijn rug te draaien. "Mijn ideeën zijn momenteel op."

Hermelien Griffel

"Dit kan je niet menen." Lachte ik en rolde met mijn ogen. "Letten jullie dan nooit op?"
    Ik kruiste mijn armen en schudde lachend mijn hoofd.
    "Het moet af zijn tegen morgen." Ging ik verder. "Anders verliezen we weer eens afdelingspunten"

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:49 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

George

"Dat wordt inderdaad lastig dan" zei ik en keek even rond.
    "Bedoel je heel soms deze sluipwegwijzer misschien?" vroeg ik terwijl ik hem uit de zak van mijn gewaad haalde.
    "En dan durf je ook nog is te zeggen dat je slimmer bent, ik dacht het niet broertje" zei ik lachend en pakte mijn stok en tikte op de sluipwegwijzer "Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb"

Harry Potter

Ik keek Hermelien aan "Ja maar ik let nooit op bij vakken waar Sneep voor de klas staat" zei ik schouderophalend.
    Ik dacht na "Oke hoe moeten we dat ooit voor morgen af krijgen en we verliezen toch wel weer afdelingspunten"

Summer Melody Night

"Ja dat menen we wel en ik let bijna altijd op in de les" zei ik
    "Dat gaan we nooit halen tenzij" zei ik lachend. "Er is een manier dat we het wel halen".
    "Hermelien hoe lang moet dat opstel zijn?" vroeg ik en keek haar aan.

Samantha

Ik keek haar even voor een momentje aan. Ik móést één van Potter zijn vrienden tijdelijk uitschakelen..
    ''Ik heb altijd al 'Furnunculus' een keer willen gebruiken.'' grijnde ik. ''En nu ben ik op zoek naar een slachtoffer.'' ging ik verder. Misschien kwamen we Granger nog tegen, of iemand anders die connecties heeft met Potter.. Ik liep schouderophalend verder.

LikeAWeasley schreef:
    George

"Dat wordt inderdaad lastig dan" zei ik en keek even rond.
    "Bedoel je heel soms deze sluipwegwijzer misschien?" vroeg ik terwijl ik hem uit de zak van mijn gewaad haalde.
    "En dan durf je ook nog is te zeggen dat je slimmer bent, ik dacht het niet broertje" zei ik lachend en pakte mijn stok en tikte op de sluipwegwijzer "Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb"

*huch koest* Harry heeft hem *huch*]

xJohnnyDepp schreef:
    (...)

*huch koest* Harry heeft hem *huch*]

[ * kuch* niet sinds George hem net in de slaapkamer heeft gevonden en hem heeft meegenomen en hem straks voor iemand het doorheeft netjes terug legt *kuch*]

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:37 ]

Elizabeth Woods

Snel veerde ik recht en wandelde achter Samantha aan.
    "Je gaat het toch niet zonder mij doen?" Lachte ik. "Zoals ik al eerder zei, waar jij gaat, ga ik ook en dit wil ik absoluut niet missen."

Hermelien Griffel

"1 blad, voor en achterkant." Zei ik achterdochtig. "Waarom?"
    Ergens dacht ik wel dat ik er weer voor op kon draaien, dus besloot ik om het voorzichtig aan te pakken.
    "Ik kan jullie wel helpen." Stelde ik voor. "Maar ik draai niet voor alles op en ik wil een wederdienst."

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:49 ]

Samantha

''Tuurlijk niet.'' grinnikte ik, en keek zoekend om me heen. Die eerstejaars lagen nu zeker braaf in hun bed..
    ''Waar zitten die ettertjes?'' mompelde ik, en stond even stil.

Elizabeth Woods

"We kunnen er ook gewoon binnenvallen." Stelde ik doodsimpel voor. "Als jullie dat durven tenminste lachte ik en keek naar Draco en Blaise."
    Ik kon niet wachten om de angst op hun gezicht te zien.

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 14:48 ]

Summer Melody Night

"Dat valt nog wel te doen" zei ik lachend. "Omdat ik het perfecte plan heb"
    Ik keek Hermelien aan "Dat hoeft echt niet ik los het zelf wel op maar toch bedankt" zei ik glimlachend.

Harry Potter

"Aangezien ik niet net als Summer een plan heb, Sneep de leraar is en je het voorstelt heel graag Hermelien" zei ik lachend en dacht na.
    "Is goed want kan ik voor je doen?" vroeg ik

[Heuj, die van jou heet toch nogsteeds Elizabeth? :'D]

Samantha

Ook ik keek naar Draco en Blaise, die redelijk neutraal bleven. ''Nou, laten we maar gaan dan.'' grinnikte ik.

[Even een kort stukje, want ik ga snel iets eten en dan ben ik weer terug :'D. Ik ben ziek, dus heb niet zo veel gegeten de afgelopen dagen. En ik krijg nu wel een beetje trek :3]