• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    pff, die samenvatting van Ned was echt niet te doen >.<
    Heb volgens mij ook nog te veel woorden, echt dom van mezelf maar ik had geen tijd meer om te tellen en mocht niks meer weg strepen van die mensen :s
    hoop zo dat ik onder de 220 woorden zit.
    Hoe ging jullie tekstbegrip? die vond ik nog wel redelijk te doen. heb minimaal 23 punten daarvoor. die had ik ook wel echt nodig xD

    en allemaal al wezen klagen op Examenklacht.nl?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Forbes schreef:
    6.1 is dan je minimale cijfer. (:

    Yeesss. Dan kan het alleen maar beter worden.
    Hoe ging nederlands bij jullie vandaag? Ik vond het samenvatten wel erg moeilijk.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Yeesss. Dan kan het alleen maar beter worden.
    Hoe ging nederlands bij jullie vandaag? Ik vond het samenvatten wel erg moeilijk.

    Samenvatten was echt moeilijk! Heb maar 7 punten ongeveer... De eerste twee stukjes gingen nog wel en toen werd het echt raar en kon ik niks meer vinden!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Samenvatten was echt moeilijk! Heb maar 7 punten ongeveer... De eerste twee stukjes gingen nog wel en toen werd het echt raar en kon ik niks meer vinden!


    Klopt, Nederlands is mijn sterkste vak, maar halverwege snapte ik de hele verbindingen tussen al die vragen meer en in het antwoordenmodel dacht ik echt van wtf.. Dit hebben ze duidelijk niet gevraagd, de vraagstelling was echt te ingewikkeld.


    SLOAN.

    Puss schreef:
    (...)

    Klopt, Nederlands is mijn sterkste vak, maar halverwege snapte ik de hele verbindingen tussen al die vragen meer en in het antwoordenmodel dacht ik echt van wtf.. Dit hebben ze duidelijk niet gevraagd, de vraagstelling was echt te ingewikkeld.

    Ja idd, soms moest ik de vraag wel vijf keer lezen voordat ik het een beetje snapte wat er nou eigenlijk gevraagd werd. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Ja idd, soms moest ik de vraag wel vijf keer lezen voordat ik het een beetje snapte wat er nou eigenlijk gevraagd werd. ^^


    Ja dat had ik ook. Ik had echt te lang over punt 4 t/m 6 gedaan toen ik naar de klok keek had ik nog maar 35 minuten om alles op te schrijven -.-"
    Heb wel 11 punten gehaald, maar daar moeten nog die 4 punten van spelling af en ik zit volgens mij met woorden te veel. hadden jullie die punten wel goed gemaakt?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Zullen we allemaal klagen?
    Ik snapte het soms ook echt even niet. Heb er echt veel te lang over gedaan en uiteindelijk was ik er ook nog niet klaar mee.
    Ik heb het net nagekeken en heb denk ik maar 7 punten. En daar gaat dan misschien nog wel aftrek vanaf voor spelling en interpunctie.. Echt balen.
    Hebben jullie je cijfer al berekend?


    Winter is coming.

    Ik heb al geklaagd dat de samenvatting te moeilijk was en de vraagstelling te onduidelijk. Maar er moeten nog ff wat meer mensen klagen. dan gaat de normering omhoog als het te moeilijk was.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    TwilightGek schreef:
    Ik heb al geklaagd dat de samenvatting te moeilijk was en de vraagstelling te onduidelijk. Maar er moeten nog ff wat meer mensen klagen. dan gaat de normering omhoog als het te moeilijk was.

    Ik ga nu ook klagen. Wat heb jij precies gezegd?


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik ga nu ook klagen. Wat heb jij precies gezegd?


    je moet zo aan klikken wat je vind.
    onderwerp van klacht: ik heb een klacht over een vraag in het examen
    reden van klacht: anders
    de klacht heeft betrekking op vraag: 21
    omschrijving van de klacht: De punten die je moest hebben in je samenvatting waren te onduidelijk. Het duurde te lang om de punten te beantwoorden. De samenvatting was te moeilijk gemaakt.

    zoiets had ik ;)
    vraag 21 was de samenvatting ^^
    maar ik hoor ook heel veel mensen over die vraag van 4 punten klagen.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    TwilightGek schreef:
    (...)

    je moet zo aan klikken wat je vind.
    onderwerp van klacht: ik heb een klacht over een vraag in het examen
    reden van klacht: anders
    de klacht heeft betrekking op vraag: 21
    omschrijving van de klacht: De punten die je moest hebben in je samenvatting waren te onduidelijk. Het duurde te lang om de punten te beantwoorden. De samenvatting was te moeilijk gemaakt.

    zoiets had ik ;)
    vraag 21 was de samenvatting ^^
    maar ik hoor ook heel veel mensen over die vraag van 4 punten klagen.

    Vraag 16? Oh ja, die was wel moeilijk maar ik heb het gewoon helemaal goed beantwoord volgens het correctiemodel. Dus ik zie geen reden om daar over te klagen.
    Hoeveel punten heb jij nu in totaal behaalt?


    Winter is coming.

    Ik ben het (net als veel anderen) absoluut niet eens met het antwoord op vraag 1. Vraag 20 vond ik ook vaag, en de samenvatting was ook niet bepaald geweldig.

    Ik snapte 1 punt niet van dat samenvatten namelijk over hoe iets uit de 17e eeuw de gedachten kon veranderen ten opzichte van dieren. Ik heb die heel raar verwoord ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik snapte 1 punt niet van dat samenvatten namelijk over hoe iets uit de 17e eeuw de gedachten kon veranderen ten opzichte van dieren. Ik heb die heel raar verwoord ._.

    Ja, die snapte ik ook niet! Op zich ging mijn samenvatting verder wel, terwijl het met oefenen heel slecht ging, dus daar ben ik wel blij mee. Tekstverklaren ging juist ietsjes minder dan met oefenen, maar dat komt dan door de spanning denk ik. Die ging ook niet heel slecht. Ik heb waarschijnlijk minimaal een 6,5. Al heb ik nog geen aftrekpunten gedaan van de spelling, hoewel ik die normaal niet zoveel heb.
    Ik heb ook geklaagd, dus ik hoop dat die normering omhoog gaat :'D Hoewel ik heb gehoord dat er niet zoveel klachten van Nederlands waren?


    To live would be an awfully big adventure

    Aaah, ik heb zo wiskunde B examen, ik zie daar zo tegenop :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the