• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Is onze school de enige waarbij economie havo een totale ramp was? Er waren zelfs mensen aan het janken. Ik heb waarschijnlijk een 4. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 20:23 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Athalie schreef:
    Zo, zijn er al klagers over havo economie? ;D Ik doe zelf geen eco, maar aangezien ik hoor dat economie wel soms het kutste vak aller tijden kan zijn.. en er al 53 klachten zijn terwijl het examen nog niet eens officieel afgelopen is.


    Ja, die zijn er. Het was verschrikkelijk. :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Forbes schreef:
    Ik vond Nederlands VMBO-TL toch best wel moeilijk, vergeleken met de vorige jaren? Je kon hem nauwelijks op tijd afkrijgen, echt. Nog meer mensen last van gehad?

    Ik doe havo, maar 1 van mijn beste vrienden doet vmbo-t. En die zat ook al in tijdnood. Dus je bent niet de enige! Bij mijn school trouwens zo goed als heel vmbo-t zat in tijdnood.


    To live would be an awfully big adventure

    Marble schreef:
    (...)

    Ja, die zijn er. Het was verschrikkelijk. :|

    Oh, je bent niet de enige. Mijn vriendin heeft waarschijnlijk tussen een 2,6 en 3,6...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Forbes schreef:
    Ik vond Nederlands VMBO-TL toch best wel moeilijk, vergeleken met de vorige jaren? Je kon hem nauwelijks op tijd afkrijgen, echt. Nog meer mensen last van gehad?
    had het in een uur af.. en vond t makkelijk. heb soort van uitgerekent door middel van correctievoorschrift enzoo, ik heb iets tussen de 7 en 8.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)had het in een uur af.. en vond t makkelijk. heb soort van uitgerekent door middel van correctievoorschrift enzoo, ik heb iets tussen de 7 en 8.


    Ja, mijn cijfer ligt ook tussen de 7 en 8, maar ik had ergens wel hoger verwacht, aangezien ik door vorige examens te halen sowieso altijd boven de 8.5 uitkwam, dus ja. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vandaag wiskunde, als de dood dat ik hem ga verknallen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou, dat viel heel erg mee =D.
    (Geschiedenis, VWO)


    I am an idiot, I move.

    Hahaha ik was een kwartier te laat XD maar ik was toch een half uur voor tijd weg :P


    Life is hard and then we die

    Iedereen met Natuurkunde: Veel succes! (VWO, ik weet niet of Havo dit ook heeft)


    Deep inside, I've never felt alive

    Geschiedenis steek de fik erin, havooo. Ja, we hebben straks nog Frans :3


    SLOAN.

    Ik ben nog nooit zenuwachtig geweest voor een toets. Heb dalijk wiskunde, oh god.. OH GODDDD.


    I live for the applause, you will die for it.

    Yeah. Ik heb geschiedenis gewoon goed gemaakt =D.


    I am an idiot, I move.

    Zo, geschiedenis viel best mee ^^


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Geschiedenis viel mee. Frans ook, maar lag het aan mij of was die toets veelste lang? ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.