• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Ik. Ik wil niet meer leren en ik heb het gewoon gehad.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik. Ik wil niet meer leren en ik heb het gewoon gehad.


    Ik oook en ik ben zo stom om voor de makkelijkste vakken als eerste mee te beginnen. Ik heb ook gewoon echt geen zin in wiskunde of biologie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wens jullie allemaal veel succes, ik hoef mij er over 3 jaar pas aan te wagen. Dus, succes! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oeh dinsdag al :O

    Ben druk bezig met Geschiedenis, dat is heel veel en dat heb ik dus als eerste :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Examen...


    I live for the applause, you will die for it.

    okok joke, ik heb dinsdag geschiedenis als eerste.. holy shitttttt. heb ik al goed geleerd? nope. :l

    Ik heb praktijk examen tekenen wel al gehad.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb geschiedenis volgende week pas. Morgen Nederlands.
    Ik wil niet. (huil)


    I am an idiot, I move.

    Asdfghjklllllll ik wil niehieeet. Ik begin dinsdag met Nederlands. Huileeeeen. Daarna helemaal niets, en dan in de tweede week BAM EXAMENS, en dan niet zo'n beetje ook. Echt een top rooster :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bah, ik moet nog zo veel leren en morgen begint het al...

    Wie van jullie doen er nog meer examen in Latijn dit jaar?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Athalie schreef:
    Asdfghjklllllll ik wil niehieeet. Ik begin dinsdag met Nederlands. Huileeeeen. Daarna helemaal niets, en dan in de tweede week BAM EXAMENS, en dan niet zo'n beetje ook. Echt een top rooster :')
    das ook niet handig! Ik heb er deze week 3, volgende week 3 en dan daarna nog 1

    Ik wil iedereen hier even heel veel succes wensen! Blijf in jezelf geloven en maak je er niet al te druk om.. Het komt allemaal wel goed (:

    Woensdag heb ik Nederlands.. Heb nog niet geleerd dus ik moet nog wel eventjes over kijken een aantal dingen maar als ik te veel ga leren dan ga ik stressen, lol


    Believe in yourself.

    weetje, ik denk dat we elk onszelf gek maken.
    het is gewoon een proefwerk die toevallig onze toekomst beslist. Ik ga me alleen voor Bio en Wisk zorgen maken, omdat ik toch al slecht ben in die vakken. Voor de rest, phh, ik zie wel.


    -

    Joker schreef:
    okok joke, ik heb dinsdag geschiedenis als eerste.. holy shitttttt. heb ik al goed geleerd? nope. :l

    Ik heb praktijk examen tekenen wel al gehad.


    Ik heb geschiedenis ook op dinsdag en maak dus van die examens van de vorige jaren op studyflow. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Succes iedereen (:
    Het komt wel goed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'