• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Gister ging Nederlands (havo) juist goed bij mij! Ik ging het nakijken, en ik heb voor de samenvatting 15 van de 19 punten. En het kunnen er misschien zelfs 17 punten van worden, want ik heb het zo streng mogelijk nagekeken. :]
    Ik ging ook even kijken en heb wss tussen een 7,3 en 8,3, dus ik ben blij!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 11:02 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb nu 3/4 examens gehad. Heb nu een week lang weekend en heb dan woensdag engels examen. Dan zomervakantie, bamm. <3
    Ik hoop echt dat ik slaag, maar die aangescherpte regels verpesten het een beetje ben ik bang. ):


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik had gisteren Nederlands, maar ik vond die samenvatting echt raar. Wie schrijft er nou een tekst over "Bambi en het aah-gevoel"?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vanmiddag Nederlands... super zenuwachtig!


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    Vanmiddag Nederlands... super zenuwachtig!


    Ik ook, maar ik ben er niet heel erg zenuwachtig over. Gaat wel lukken!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik ben er niet heel erg zenuwachtig over. Gaat wel lukken!

    Zo lang ik geen black out krijg dan gaat het ook vast wel lukken (:


    Believe in yourself.

    Yayde schreef:
    Ik had gisteren Nederlands, maar ik vond die samenvatting echt raar. Wie schrijft er nou een tekst over "Bambi en het aah-gevoel"?

    Hahahaha, ja dat was wel zo. Ik vond het opzich wel een leuke tekst, hoewel iedereen mij raar aankeek toen ik dat zei.. :'D Vond hem iedergeval beter dan die over de 'Misdaadparadox'


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    (...)
    Hahahaha, ja dat was wel zo. Ik vond het opzich wel een leuke tekst, hoewel iedereen mij raar aankeek toen ik dat zei.. :'D Vond hem iedergeval beter dan die over de 'Misdaadparadox'


    Ik vond die eerste tekst beter hoor over die Misdaadparadox. die vond ik prima te doen.
    Wat ik wel raar vond was dat Bambi in eens het beeld werd voor de Joodse achtervolging en hitler de jager moest voorstellen, mensen hebben veel te veel fantasie daarmee >.< het is gewoon een dier ^^

    Had net gekeken, er hebben al ongeveer 6000 mensen geklaagd over Nederlands, maar heb ook gehoord dat het examen comité dit ook wel verwacht had, na de aanscherping van de regels. Maar misschien gaat de normering omhoog ^^


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    11th schreef:
    Vanmiddag Nederlands... super zenuwachtig!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nederlands gister, ging top! Vandaag economie.. echt daarvoor ben ik zo bang!! mew.

    Athalie schreef:
    (...)
    Hahahaha, ja dat was wel zo. Ik vond het opzich wel een leuke tekst, hoewel iedereen mij raar aankeek toen ik dat zei.. :'D Vond hem iedergeval beter dan die over de 'Misdaadparadox'
    Misdaadparadox vond ik juist veel leuker en interessanter, misschien komt dat omdat ik het moet leren voor maw.
    Dat aah-verhaal vond ik na een tijdje gewoon vervelend (of dat lag aan de opdracht xP).


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Misdaadparadox vond ik juist veel leuker en interessanter, misschien komt dat omdat ik het moet leren voor maw.
    Dat aah-verhaal vond ik na een tijdje gewoon vervelend (of dat lag aan de opdracht xP).

    Hmm, ik denk dat dat gewoon ligt aan smaak haha. Een tekst over veiligheid met allemaal instanties en cijfers vind ik persoonlijk veel saaier dan een tekst met ontwikkelingen van de mens door de jaren heen. Ik ben opzich wel blij met beide teksten, want ik begreep ze tenminste goed en dan gaat zo'n CE natuurlijk veel beter ^^
    En ik vond ook dat die samenvattingsopdracht super onduidelijk was. Na tien keer lezen van één punt had ik het eindelijk door haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zijn er trouwens mensen die Duits hebben gemaakt vandaag? Wat vonden jullie van de teksten? Ik vond ze wel meevallen vergeleken met sommige jaren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat hadden er dus meerderen met het doorlezen van de samenvattingsopdrachten XD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Die samenvatting was echt grappig.
    Ik heb sowieso voor alles 23 punten, maar ik weet m'n multiplechoice antwoorden niet meer, dus er kunnen nog 11 punten bijkomen ^^ En ik weet veel van m'n antwoorden ook niet meer XD
    Zometeen heb ik economie, ik sta klaar om het te verpesten!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42