• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    RINGDINGDONG schreef:
    Zijn er trouwens mensen die Duits hebben gemaakt vandaag? Wat vonden jullie van de teksten? Ik vond ze wel meevallen vergeleken met sommige jaren.

    Ik heb vandaag duits gemaakt en ik ben erg slecht in duits tekstverklaren en zelfs bij mij ging het wel redelijk! Alleen de laatste vraag snapte ik niet, heb heel die tekst drie keer doorgelezen en kon het gewoon niet vinden!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    RINGDINGDONG schreef:
    Zijn er trouwens mensen die Duits hebben gemaakt vandaag? Wat vonden jullie van de teksten? Ik vond ze wel meevallen vergeleken met sommige jaren.

    Ik vind het ook meevallen. Die oefenteksten gingen nooit erg goed. Maar ik heb nu net het examen nagekeken en heb 43 van de 50. Dat is een cijfer tussen de 7.7 en 9.4 (:
    Ik ben zo blij he. Ik maakt me namelijk echt zorgen om duits.


    Winter is coming.

    Voor VWO Nederlands, vraag 1:

    Het College voor Examens heeft zojuist bevestigd aan het LAKS dat kandidaten die ‘alinea 3’ hebben geantwoord ook een punt krijgen voor deze vraag!


    I am an idiot, I move.

    Jiles schreef:
    Ik heb vandaag duits gemaakt en ik ben erg slecht in duits tekstverklaren en zelfs bij mij ging het wel redelijk! Alleen de laatste vraag snapte ik niet, heb heel die tekst drie keer doorgelezen en kon het gewoon niet vinden!

    Ik kon die vraag wel vinden maar twijfelde heel erg vanaf waar ik moest citeren. De zin had ik wel, alleen pas vanaf de dubbelepunt en oficieel moest het helemaal vanaf het begin. Gelukkig word het in het correctiemodel allebei goed gerekend.


    Winter is coming.

    Salamander schreef:
    Voor VWO Nederlands, vraag 1:

    (...)
    JAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D

    en nog een paar kleine letters om mijn reactie te legaliseren

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 mei 2012 - 14:35 ]


    Life is hard and then we die

    Jiles schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag duits gemaakt en ik ben erg slecht in duits tekstverklaren en zelfs bij mij ging het wel redelijk! Alleen de laatste vraag snapte ik niet, heb heel die tekst drie keer doorgelezen en kon het gewoon niet vinden!
    Ik heb gewoon maar wat opgeschreven bij die laatste vraag :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Reaping schreef:
    (...)
    Ik vind het ook meevallen. Die oefenteksten gingen nooit erg goed. Maar ik heb nu net het examen nagekeken en heb 43 van de 50. Dat is een cijfer tussen de 7.7 en 9.4 (:
    Ik ben zo blij he. Ik maakt me namelijk echt zorgen om duits.
    Goed! Dan heb je gewoon een boven de 8,5 vooral als er nog een punt bijkomt =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Ik heb gewoon maar wat opgeschreven bij die laatste vraag :P

    Hahahah heb ik ook gedaan, ik had nee maar het moest dus blijkbaar ja zijn. ^^
    Maar ondanks dat heb ik tussen de 6,5 en 8,5! Ben zo blij nu!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Net Nederlands examen gemaakt en ik kan niet geloven dat ik me daar zo druko m heb gemaakt! Het was super makkelijk (:


    Believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)JAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D

    en nog een paar kleine letters om mijn reactie te legaliseren

    Haha ik liet het ook aan mijn zus zien die ook VWO doet, en die was er ook echt super blij mee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zo, zijn er al klagers over havo economie? ;D Ik doe zelf geen eco, maar aangezien ik hoor dat economie wel soms het kutste vak aller tijden kan zijn.. en er al 53 klachten zijn terwijl het examen nog niet eens officieel afgelopen is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Zo, zijn er al klagers over havo economie? ;D Ik doe zelf geen eco, maar aangezien ik hoor dat economie wel soms het kutste vak aller tijden kan zijn.. en er al 53 klachten zijn terwijl het examen nog niet eens officieel afgelopen is.

    Eco is sowieso een rotvak, dus dan kan ik klagen over dat héle examen. Maar hij viel reuze mee, ik was maar een uur en een kwartier bezig (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Eco is sowieso een rotvak, dus dan kan ik klagen over dat héle examen. Maar hij viel reuze mee, ik was maar een uur en een kwartier bezig (:

    Oh nice! Ja m'n vriend vertelde me ook al dat ie heel goed ging, dus hij gaat hem zo nakijken. Hij heeft z'n antwoorden en opgaven mee. [: Ga jij hem nakijken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vond Nederlands VMBO-TL toch best wel moeilijk, vergeleken met de vorige jaren? Je kon hem nauwelijks op tijd afkrijgen, echt. Nog meer mensen last van gehad?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Salamander schreef:
    Voor VWO Nederlands, vraag 1:

    (...)


    Yes! ;D

    Dat scheelt dus op Nederlands weer, en wiskunde zonet ging ook al lekker. Ik ben zo blij, hihi.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the