• Hoooooi mensen,


    Wel ik had de vraag of ik dit jaar nog zou afstuderen of het langer zou gaan duren. Het is voor mij een zeer pittig jaar geweest met 2 maal een therapie die er flink in hakte. Heel het schooljaar liep ik met alles voor, de opdrachten en mijn scriptie. De week voor mijn scriptie kwamen ze ineens met gekke feedback waarover ze nooit wat had gezegd maar ik haalde een 5,6 dus voldoende. Toen kwam de toets waarvan ik hem niet haalde (4,3 door te weinig workshops), die werd vernietigd maar de 2e haalde ik ook niet een 4,9. Gisteren de toets ingezien en kwam tot conclussie dat ik een tweede nakijk wilde gezien ik naar mijn mening 9,5 punten mistte wat mij op een voldoende zou brengen. Vrijdag heb ik mijn herkansing maar ik hoop dat ik al eerder weet of de tweede nakijk geholpen heeft.

    Tot overmaat van stress was mijn begeleidster ziek waardoor ik mijn proeve (examen) een week te laat inleverde en mijn hoop verviel. Nu heb ik zojuist gezien dat mijn proeve gewoon voldoende is en zelfs 1 onderdeel goed, ik ben zo zielsgelukkig.

    Hoe staat het met anderen die bezig zijn met het verlaten van school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat fijn! Blij om te horen dat het allemaal uiteindelijk goed is afgelopen (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Fijn zeg! (:
    Ik moet nog even wachten op de uitslag van mijn eindexamens...

    Hannibal_Lecter schreef:
    Fijn zeg! (:
    Ik moet nog even wachten op de uitslag van mijn eindexamens...
    Spannend, wanneer weet je het ?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Spannend, wanneer weet je het ?


    Over precies een week. Het wachten duurt niet zo heel lang meer, dus.

    Fijn!


    16 - 09 - '17

    OMG na 2e nakijk heb ik mijn punt van een 4,9 naar een 6,2 en dus geslaagd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Echt heel fijn nieuws!
    Ik ben nu bezig met mijn proeve, 14 juni ben ik klaar. Dus daarna krijg ik ook te horen of ik een diploma krijg


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Echt heel fijn nieuws!
    Ik ben nu bezig met mijn proeve, 14 juni ben ik klaar. Dus daarna krijg ik ook te horen of ik een diploma krijg
    ooh nog even afwachten dus, succes nog.

    Ik ga wel een klacht indienen op school, want dit is niet een 0.5 punt hoger maar eerder 1,5 punt hoger en dat vind ik niet kunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan