• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Geschiedenis ging goed!
    En Frans was KUT, best wel moeilijk (als ik het vergeleek met de toetsen van vorig jaar) en inderdaad veel te lang. Heb al geklaagd. ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had vanochtend Duits, heb wss tussen de 7,2 en 8,2! Vanmiddag had ik wiskunde, die ook wel oke ging. Ik ga die alleen niet nakijken...;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Geschiedenis hebben dus havo 4 vragen hetzelfde als Vwo gehad...


    SLOAN.

    Marble schreef:
    Geschiedenis viel mee. Frans ook, maar lag het aan mij of was die toets veelste lang? ;\


    Frans was ook veel te lang, mijn hele klas heeft tot 4 uur zitten zwoegen en de helft heeft dus ook het laatste deel gegokt.


    SLOAN.

    Oooooh, geschiedenis was lang en lastig! D:
    Yuk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BAM. Tussen de 8,3 en de 9,3 voor Frans ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik had eigenlijk helemaal geen slecht gevoel voor Geschiedenis maar nu blijkt dat ik maar tussen de 4 en de 6 heb. Super laag dus.
    Frans vond ik wel echt heel moeilijk. Ik had het wel af, maar had het idee dat het super slecht was gegaan. En daar heb ik nu dan alsnog tussen de 6.8 en 8.8 voor. O: Zo hoog.

    Geschiedeniscijfer is wel echt kut. Ik ga zakken. Ik stond daar al net aan een 5.6 voor.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:33 ]


    Winter is coming.

    Tussen de 5.7 en 6.7 voor wiskunde, mijn dag kan echt niet meer stuk nu!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Reaping schreef:
    Ik had eigenlijk helemaal geen slecht gevoel voor Geschiedenis maar nu blijkt dat ik maar tussen de 4 en de 6 heb. Super laag dus.
    Frans vond ik wel echt heel moeilijk. Ik had het wel af, maar had het idee dat het super slecht was gegaan. En daar heb ik nu dan alsnog tussen de 6.8 en 8.8 voor. O: Zo hoog.

    Geschiedeniscijfer is wel echt kut. Ik ga zakken. Ik stond daar al net aan een 5.6 voor.

    Zie je nou wel Tamar, super nerd!(nerd) (Qua Frans dan, en geschiedenis is dan maar jammer. ;D)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Athalie schreef:
    Zie je nou wel Tamar, super nerd!(nerd) (Qua Frans dan, en geschiedenis is dan maar jammer. ;D)

    Ik ben een zeurkous. Nee maar. Ik baal gewoon heel erg van geschiedenis. Ik had er echt veel voor geleerd, en dan faal ik alsnog.


    Winter is coming.

    Ik heb tussen 6.1 en 7.1 voor Wiskunde, minimaal. Maar verbaasd me niets dat ik verkeerd heb geteld of wat. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Engels ging echt goeeed, ik heb tussen de 8.9 en 9.9 waarschijnlijk! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hoe ga ik dat over 3 jaar voor elkaar krijgen met Geschiedenis, wordt bang door dit forum.
    *verlaat snel het forum*


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Frans ging zo slecht. Ik was er gewoon klaar mee


    Today will be Girl's Day party with you~

    Woaaaaaaah, ik heb een voldoende voor WISKUNDE! I am so happy! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"