• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    'Wat doe ik dan verkeerd,' zegt ze bits.
    'Je laat bijna nooit zijn hoe je je nou echt voelt,' zeg ik voorzichtig. 'En dat vinden de meeste mensen nogal irritant. En misschien moet je ze ook een kans geven, je zegt gelijk dat ze je verraden terwijl je ze niet eens echt kent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    'Je laat bijna nooit zien hoe je je nou echt voelt,' zegt hij voorzichtig. Ik slik even, 'En dat vinden de meeste mensen nogal irritant. En misschien moet je ze ook een kans geven, je zegt gelijk dat ze je verraden terwijl je ze niet eens echt kent,' Nu had ik zo'n zin om te schreeuwen, maar hij had gelijk. In feiten had hij in alles gelijk. 'Nou, kan ik daar wat aan doen,' zeg ik dan koppig. Natuurlijk kan ik er wat aan gaan doen. Dat is logisch, niet zo'n slim antwoord Des. 'Maar, als je er zo over denkt, ga ik nu wel weer weg,' grom ik lichtjes. Ik sta op en maak alvast aanstalten om weg te gaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHeavenlyx schreef:
    [peeps, deze vampieren kunnen gewoon de zon in ^^

    Je kunt ze het beste vergelijken met de vampieren uit Vampire Diaries. Alleen hebben ze dan geen ring nodig om in de zon te komen, wel hebben ze met felle zon een zonnebril op en kunnen ze niet op 'heilige' grond komen (dus niet in kerken etc) en ze hebben ook gewoon een spiegelbeeld.]

    [Oow xd]


    El Diablo.

    ( Wat was laatste reactie van chayenne?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lucas Justin Porter
    'Nou, kan ik daar wat aan doen,' zegt ze koppig. 'Maar, als je er zo over denkt, ga ik nu wel weer weg,' gromt ze lichtjes en ze staat op.
    Als ze aanstalten maakt om weg te gaan pak ik haar hand vast en trek ik haar weer op het gras. 'Ik bedoelde het helemaal niet aanvallend,' sus ik. 'Ik bedoel gewoon dat je mensen een kans moet geven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ry schreef:
    Chayenne

    Ik zucht kort 'nog een voordeel als vamp, je hebt dit probleem niet, je bent gewoon dood als je de zon ingaat' zucht ik. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en wacht op een gil of wat dan ook.


    El Diablo.

    Destiny Milexi Ramirez

    Hij pakt mijn hand en trekt me weer op het gras. Hij probeert het een beetje te sussen en ik zucht. 'Maar altijd als ik mensen een tweede kans geeft, heeft mijn gevoel gelijk,' piep ik dan zachtjes. 'Dan verpesten ze die tweede kans weer,'
    Als ik terug denk aan mijn jaren hier op school was ik in de eerste twee jaar nooit zo. Maar in die eerste twee jaar is er ook van alles gebeurd, te veel eigenlijk om op te noemen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas Justin Porter
    'Maar altijd als ik mensen een tweede kans geeft, heeft mijn gevoel gelijk. 'Dan verpesten ze die tweede kans weer,' zegt ze zacht.
    'Niet iedereen verpest een tweede kans,' zucht ik. 'Je zit nog twee jaar met de meeste hier opgeschept, dan kan je misschien beter leren een beetje met ze om te gaan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    'Ik weet het niet,' hou ik dan vol. Mensen in mijn - Hoe zal ik het noemen, Aura- Aura binnen laten vind ik gewoon moeilijk, ik snap mijn emoties niet eens dus laat staan dat. Ik zucht en speel wat met mijn vingers.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    Ik keek haar aan "Als ik het zo hoor ben ik blij dat ik een tovenaar ben" mompelde ik en keek rond." Ik vraag me soms echt af hoe we iedere keer op zulke ideeen komen" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Omdat we geniaal zijn' lach ik, 'ze zeggen wel dat ik in de zon kan komen met zonnebril ofzo' mompel ik. Ik kijk naar de muren en zucht weer.


    El Diablo.

    Lucas Justin Porter
    'Ik weet het niet,' zegt ze weer koppig. Ze zucht en speelt met haar vingers.
    'Je kan het toch op zijn minst proberen?' opper ik voorzichtig. 'Maar als je het niet wil dan moet je het zelf weten,' voeg ik er nog aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik knik, dat is het enige wat ik doe. Ik zucht en ga weer liggen in het gras. Wat is er verkeerd aan jezelf beschermen? Ik weet ook niet hoe ik het anders moet doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas Justin Porter
    Ze knikt, zucht en gaat weer in het gras liggen.
    Ik kijk haar even aan en ga dan ook in het gras liggen. Ik probeer in de wolken wat figuren te ontdekken maar dat lukt niet echt.
    'Des,' zeg ik na een tijdje stilte. 'Ik denk echt dat je ze gewoon een kans moet geven.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    "Dat is waar." Grijns ik.
    "Maar dan nog zou ik liever niet in een lokaal zitten, geef me dan toch maar de lerarenkamer. Dan heb je nog de kans om gepakt te worden. Dat is pas spannend." Ik lik over mijn lippen en kijk Nathan uitdagend aan. Oh, ja Lexus, we zijn pas net op school. Fun is about to start.


    We'll still love each other, forever and always. <3