• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ze zaten al op school, hebben de vakantie daar doorgebracht xd ]

    Destiny Milexi Ramirez

    Rustig loop ik uit mijn slaapzaal. Vandaag kwam iedereen, de nieuwe leerlingen maar ook gewoon de leerlingen uit mijn jaar. Ik zucht, weer een jaar waar ik misschien niet veel ga doen. Of nou ja, kunnen doen.
    Oke, ik dwaal af van mijn doel. Rustig loop ik de gangen op. Overal zie ik studenten en grinnik even zacht. Mijn gezicht staat op dit moment erg neutraal. Je kan er niet veel emoties vanaf lezen het staat gewoon hoe mijn gezicht altijd staat. Niet veel emoties en een kalme uitdrukking.

    Nathan Alexander Daniëls

    Doelloos loop ik door de gangen. Iedereen komt nu pas binnen uit mijn jaar, mijn vakantie heb ik hier doorgebracht met andere leerlingen die hier ook bleven, onder andere Destiny uit Leonim. Niet dat ik echt iets met haar heb gedaan, heb het geprobeerd maar ze duwde me alweer weg.
    Ik kijk naar de nieuwe leerlingen, leraren die rond dwalen en alles eigenlijk wat er om me heen gebeurd. Ik zucht maar loop gewoon rustig verder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas Justin Porter
    Ik heb mijn spullen al naar mijn kamer gebracht en loop doelloos de school door. Na een tijdje lopen zie ik Destiny. Ik glimlach even en ga dan naar haar toe. 'He Des, fijna vakantie gehad?' Vraag ik vriendelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik schrik op uit mijn gedachte door een vaag bekende stem. 'He Des, fijne vakantie gehad?' Het was Lucas. Enige met wie ik een soort van normale band had. De enige die me niet weg duwde. Ik draai me om en glimlach even, 'Het ging wel, en die van jou?' vraag ik dan terwijl ik even tegen de muur aan leun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damen Areon Jhonson

    Ik blijf stilstaan voor de school, veel zin had ik niet om naar binnen te gaan, maar ik zou het toch moeten doen. Als ik binnen kom leg ik mijn ene tas op mijn kamer en loop een beetje door de school, veel was er niet veranderd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Justin Porter
    'Het ging wel, die van jou?' Vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op. 'Was wel redelijk. Ik moest van mijn ouders verplicht met hun en mijn zusje mee, maar naar waar we heen gingen waren veel mensen van mijn leeftijd dus het was uiteindelijk niet zo erg,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    Als ik klaar ben met alles op te ruimen loop ik weer mijn kamer uit. Ik begin weer door de gangen te zwerven om te kijken of er al meer mensen zijn. Op een gegeven moment zie ik Nathan lopen. Ik snelwandel naar hem toe en vertraag mijn pas weer als ik er bijna ben.
    "Hey Nathan. Nog wat leuks meegemaakt?" Vraag ik met een speelse glimlach op mijn gezicht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Vergeet het maar meneertje," Ik kijk heel teleurgesteld en laat mijn schouders hangen. Met een grijns neem ik daarna mijn normale houding weer aan - Met één hand in mijn broek -.
    "En, heeft onze loverboy nog vakantieliefdes gehad?" Vraag ze.
    "Natuurlijk, ik ben niet te weerstaan!" Zeg ik met een grijns. "Zo'n vier, vijf meiden? Ik ben de tel kwijt," Mompel ik. Eigenlijk waren het er maar twee, de eerste was me na een paar dagen al zat en de tweede was ik na een paar dagen klaar mee.
    Ik kijk Feline aan en zie dat ze op haar lip bijt, ik volg haar blik en zie dat een meisje me aan staart. Ik kijk haar aan, knipoog naar haar en zie dat ze daarna tegen de deur aanbotst.
    "Je hebt alweer iemand voor je fanclub," Grinnikt Jerry.
    "Hmm, ik zal maar eens een avondje organiseren voor mijn fanclub, dan krijgen ze allemaal een handtekening," Lach ik.

    Andy
    Gelukkig, eindelijk degene die ik zocht. Alexandra. Al vanaf de eerste keer dat ik haar zag... Met een paar stappen was ik bij haar. 'Hallo.' zei ik. Ik streek door mijn haar, wat niet echt heel erg veel uitmaakte en klapte mijn paraplu dicht. Ik leunde er half op.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 12:19 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexandera

    'Hallo' Hoorde ik Andy zeggen, ik was gewent geraakt aan zijn stem dus het was makkelijk om te merken, 'Heey Andy' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Andy
    'Heey Alex.' zei ik. 'Leuke vakantie gehad?' Ik wist dat ze op de een of andere manier blind was maar dat was eigenlijk niet te merken. Ik plukte wat aan mijn gewaad wat ik aan had en zuchtte even


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Feline Haven Chase
    'Hmm, ik zal maar eens een avondje organiseren voor mijn fanclub, dan krijgen ze allemaal een handtekening,' lacht Jerry.
    'Als je maar weet dat ik niet kom,' grinnik ik en ik haal een hand door mijn haar. 'Maar vier meisjes dus? Je kan me daar vast wel de naam van vertellen,' zeg ik met een grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ga nu naar de film so..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Als je maar weet dat ik niet kom," Nee, Feline hoeft niet te komen. Die krijg wel een privé-avondje, gezellig samen met mij.
    Ze haalt even haar hand door haar haren.
    "Maar vier meisjes dus? Je kan me daar vast wel de naam van vertellen," Zegt ze met een grijns.
    "Natuurlijk!" Zeg ik eerlijk. De eerste twee namen ken ik natuurlijk en die andere twee verzin ik gewoon.
    "Voor én achternaam?" Vraag ik aan haar.

    xJohnnyDepp schreef:
    [ik ga nu naar de film so..]


    [Welke film? ;D]

    Feline Haven Chase
    'Natuurlijk!' zegt Jerry. 'Voor én achternaam?' vraagt hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Als je die weet,' grinnik ik.
    Het is niet dat ik hem niet geloof dat hij met vier meisjes iets heeft gehad in de vakantie, want hij ziet er behoorlijk goed uit. Maar je weet maar nooit met jongens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered