• Mijn moeder wil met mij en mn zusje op vakantie naar Turkije, of naar Spanje. Maar ik wil echt NIET op vakantie met mijn zusje en moeder, omdat ik ze beiden niet mag, bah wat zou dat vreselijk worden. En nu dramt mijn moeder de hele tijd door van oh Turkije dit Turkije dat, en zeg niet dat het misschien helpt om een of andere band te creëren want dat zal niet helpen. JUST GIVE ME FUCKING ENGLAND.

    Met mn vader ga ik nergens naartoe, waarschijnlijk wel met mijn moeder alleen naar London, voor een excursie van haar werk. ^^ yay! als dat niet door gaat omdat het te duur is ga ik huilen. Dx

    Anyways, waar gaan jullie naartoe?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Een blokje om.
    Oftewel, nergens.. -.-


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mag je niet met vriendinnen gaan of zo?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Solstice schreef:
    Een blokje om.
    Oftewel, nergens.. -.-


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Solstice schreef:
    Een blokje om.
    Oftewel, nergens.. -.-


    Same here.


    I´m nothing special.

    Ik weet het nog niet. Dikke oorlog hier ook. Mijn zusje wil duitsland, ik noorwegen en mijn ouders weten het nog niet.

    Maar geniet er gewoon van om iets van de wereld te zien, en laat het niet bij voorbaat verpesten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Naar Duitsland met me ouders.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LetMeBe schreef:
    Ik weet het nog niet. Dikke oorlog hier ook. Mijn zusje wil duitsland, ik noorwegen en mijn ouders weten het nog niet.

    Maar geniet er gewoon van om iets van de wereld te zien, en laat het niet bij voorbaat verpesten.


    Lololol go noorwegen. :'D

    Geniet ervan? met hun?
    Forget it.

    @toetanchamon dinges, nee.
    @soltice en anderen, ahw! :c


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Lololol go noorwegen. :'D

    Geniet ervan? met hun?
    Forget it.

    @toetanchamon dinges, nee.
    @soltice en anderen, ahw! :c

    Bedankt voor je medelijden (:
    (k moet de helft van de vakantie ongvr werken dus ja..)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Misschien naar Spanje, maar dat weiger ik. De vorige keer was al verdomme waardeloos, én dan is het ook nog eens een eerste klas, kutdatum, áls we gaan.
    Dus of ze gaan met z'n tweeën, of ze gaan niet, maar ík blijf thuis!


    Let it come and let it be

    Ik ga ook naar Turkije. Ik zou gewoon een poging wagen als ik jou was, I mean misschien werkt 't wel :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ga ook niet op vakantie hoor.


    Spread your wings and fly away.

    Duitsland. :D

    Ik ben al in Edinburgh en Liverpool geweest en verder ga ik nergens meer heen :')


    As travars

    Leeds schreef:
    Ik ben al in Edinburgh en Liverpool geweest en verder ga ik nergens meer heen :')


    TSSK nu word ik zo jaloers.

    @countmein, ah that svcks. D: waarom was het waardeloos? niet leuke camping of wat dan ook?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    dinsdag vertrek ik voor 12 dagen met mijn moeder haar vriend en mijn zus naar egypte, en 16 augustus voor 12 dagenmet mijn vader en zus naar turkije!


    If you spread your wings, you can fly away with me.