• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Een keer wel twee tegelijk, maar zij versierden mij,' zegt hij onschuldig. 'Het was wel gezellig hoor,' grijnst hij daarna. 'Maar ik ben blij om weer terug te zijn,' voegt hij er nog aan toe.
    'Tuurlijk ben je blij om weer terug te zijn, nu zie je mij weer,' grijns ik.
    'In elk geval, dit jaar wordt een stuk beter dan vorig jaar. Gewoon vrij de stad in kunnen gaan, latere avondklok en dat soort dingen,'

    Lucas Justin Porter
    'Lijkt me leuk ja,' zegt ze met een lach waarna ze even rilt. 'Ik was deze zomer hier met Nathan en het was echt verschrikkelijk. Maar ja, het was nu nog..ik heb er geen woorden voor maar in ieder geval erger dan gewoon op school,'
    'Heeft hij je iets aangedaan?' vraag ik bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    Als ik geen reactie krijg van Nathan zwaai ik mijn hand voor zijn ogen. Ik grijns weer naar hem, misschien heeft hij het wel gewoon niet gehoord, but still.
    "Hoorde je me wel?" Vraag ik droog.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Destiny Milexi Ramirez

    'Heeft hij je iets aangedaan?' hoor ik zijn bezorgde stem. Meteen staat mijn gezicht weer koud. Ik staar in een open punt en een herinnering komt weer naar boven. Hoe hij me ineens in sloot. Ik ging kant meer op kwam. Hij mijn grootste angst naar boven werkte, hij steeds dichterbij kwam en me bijna kuste. Ik ril weer en schrik dan op uit mijn gedachte. Als ik dit nu aan Lucas zeg gaat hij door het lint, dus schud ik maar hevig mijn hoofd, 'Nee niet echt,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Iemand met Damen praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wil iemand Chay meeten?]


    El Diablo.

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik grijns even naar Alexis, 'Sorry, wat zei je,' Ik was even in gedachte verzonken en kijk haar dan aan. Aangezien ze een kop korter is moet ik naar beneden kijken en nonchalant leun ik tegen de muur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ iemand die met James wilt praten?]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 13:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Chay wil wel..]


    El Diablo.

    Lucas Justin Porter
    Des staart een beetje in de verte. Ze rilt weer en schud dan hevig haar hoofd. 'Nee, niet echt,' zegt ze.
    Ik kijk haar twijfelend aan maar besluit maar niet verder te vragen. 'Nouja, nog twee jaar en dan zijn we van de Caligas af,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ is goed (: waar is ze ?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Destiny Milexi Ramirez

    'Uhuh,' mompel ik dan afwezig. We zullen nooit van die Caligas af komen. Het zijn net bloedzuigers die aan je blijven kleven.
    Toch ben ik blij dat hij niet door vroeg. Ik vind het namelijk niet fijn om tegen hem te liegen. Mijn gezicht staat toch nog koud en nu al helemaal zonder emotie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ze loopt gewoon wat rond op de gangen]


    El Diablo.

    Alexis Freya Johnson

    "Ik vroeg of je nog wat leuks hebt meegemaakt. Zo zonder mij." Grijns ik. Ik hou van flirten. Voor zover het bij mij ging, kon ik altijd wel goed overweg met Nathan.

    [Even boodschappen doen]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lucas Justin Porter
    'Uhuh,' zegt ze afwezig.
    'Dus eh,' begin ik aarzelend. 'Wat zullen we eens gaan doen? Het duurt nog wel even voordat het avondeten begint,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ oke ]

    James

    Ik liep doelloos rond op de gangen toen ik Chayenne ineens zag lopen.
    "Ook niets te doen?" vroeg ik terwijl ik naast haar ging lopen.
    Ja iedereen kende me als iemand die vaak schampere opmerkingen maakt maar soms heeft dat gewoon geen zin


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer