• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LikeAWeasley schreef:
    James

    "Oke mooi dat je wilt helpen" zei ik lachend. "Ik heb wel een idee hoe we dat gaan doen maar moet alleen even verzinnen hoe ik dat makkelijk vertel en of het überhaupt gaat werken "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    'Waarom is getild worden door jongens leuker dan?'
    'Omdat jullie sterker zijn,' zeg ik nonchalant. 'Over het algemeen dan. In elk geval ik wil niet hebben dat ze dan ergens hoog vliegt en mij dan laat vallen omdat ik te zwaar word waardoor ik me nek breek. Nee dank je,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xJohnnyDepp schreef:
    [wilt iemand met Asley of Andy praten?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chayenne

    Ik lach kort, en denk even na. 'Nope, vakantie modus in mijn hersenen' lach ik. Ik kijk hem aan, vragend. Laten we zien of hij een idee heeft.


    El Diablo.

    James

    Ik lachte even en trok een bedenkelijk gezicht. "Die vakantie heeft zo ook zijn nadelen " zei ik en dacht weer even na, erna kreeg ik een glimlach op mijn gezicht "Ik denk dat ik een idee heb"

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik lach kort, en kijk hem vragend aan. 'Vertel maar' lach ik, en haal weer een hand door mijn haren. James had altijd leuke plannen, benieuwd wat hij nu had bedacht.


    El Diablo.

    James

    "Laten we zeggen dat hier je engste nachtmerries werkelijkheid worden" zei ik lachend. "Maar we moeten wel snel beginnen anders komt de rest al weer" zei ik terwijl ik opstond en wachtte op Chayenne en nog steeds een glimlach op mijn gezicht had


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    "Laten we zeggen dat hier je engste nachtmerries werkelijkheid worden. Maar we moeten wel snel beginnen anders komt de rest al weer" zegt hij lachend en staat op. Ik sta ook op, 'ik doe mee' grijns ik.


    El Diablo.

    [ Alvast nieuwe topic ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    Ze staat ook op, 'ik doe mee' grijns ze."Gezellig" zei ik glimlachend en pakte de spullen en liep naar de trap. "De rest van het plan word straks vanzelf wel duidelijk" zei ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik liep hem achterna, "De rest van het plan word straks vanzelf wel duidelijk" zei hij. Ik knik, en hou hem nauwelijks bij. 'Loop niet zzo snel, ik ben niet zo groot als jou' grom ik. Ik ben ook maar 1,68


    El Diablo.

    James

    Ik stopte met lopen en wachtte tot ze naast me liep. "Sorry" zei ik toen ze naast me stond en liep toen ook weer door. "Trouwens ik heb alleen geen idee op welke verdieping we moeten beginnen" zei ik erna

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik lach, en ga naast hem lopen. "Trouwens ik heb alleen geen idee op welke verdieping we moeten beginnen" zegt hij. 'Als ik wist wat het plan was kon ik het bedenken' lach ik.


    El Diablo.

    James

    "We zorgen er gewoon voor dat het hier een spookhuis word" zei ik toen ze naast me liep. "Ik denk dat wel gewoon op de verdieping moeten beginnen waar de minste mensen zijn" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    "We zorgen er gewoon voor dat het hier een spookhuis word. Ik denk dat wel gewoon op de verdieping moeten beginnen waar de minste mensen zijn" zegt hij. '2e verdieping dus' mompel ik. Ik loop wat sneller en kijk goed rond.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.