• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    'Goed idee' antwoord ze droogjes. 'Jagen is nu niet iets voor mij' vervolg ze daarop. Ik glimlach en bleef even stilstaan "Ik denk dat ik wel iets weet" zei ik en keek even rond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    "Ik denk dat ik wel iets weet" zegt hij, en ik sta ook stil. 'Vertel' lach ik, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    James

    "Vertel" lacht ze, en kijk me aan. Ik schudde mijn hoofd "Nee dat is een verrassing" zei ik lachend terwijl ik langzaam weer doorliep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lucas Justin Porter
    'Yay,' zegt ze waarna ze aanstalten maakt om te lopen, 'En anders maken we ook honderd omwegen,'
    'Dat kan ook nog,' grinnik ik. 'Anders gaan we naar buiten,' stel ik voor. 'De zon schijnt nu toch dus het is lekker warm,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    "Nee dat is een verrassing" zei hij lachend, en hij liep weer langzaam verder.
    'Nou' mompel ik, en loop hem weer achterna.


    El Diablo.

    Alexis Freya Johnson

    "Natuurlijk wel. Ik heb me prima vermaakt in het zonnige Ibiza." Grijns ik en denk terug aan mijn tijd in Ibiza, ik was twee weken samen met vriendinnen. Elke nacht alleen maar uitgaan, drinken en flirten tot we erbij neervielen. Het was geweldig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Destiny Milexi Ramirez

    'Wat zijn we toch weer slim vandaag,' zeg ik en steek mijn tong uit, 'Naar buiten gaan klinkt goed,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Klopt," Grijnst ze.
    "Het is een wonder dat ik het overleefd heb om al mijn koffers naar de 3e verdieping te slepen," Grinnikt ze. Ik schud even mijn hoofd. Vrouwen..
    "Ik heb één volgestouwde tas en jij hebt drie koffers?" Ik vraag het niet verbaasd, het is eerder een vergelijking. "Ik vind het wel goed dat je je troep drie trappen op moest slepen, misschien dat je volgende keer minder kleding meeneemt," Lach ik.

    James

    'Nou' mompelt ze, en loop me weer achterna.
    "Je weet nu toch onderhand wel hoe ik ben" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    "Je weet nu toch onderhand wel hoe ik ben" zei hij lachend. Ik lach ook even, en kijk hem aan. 'Natuurlijk' mompel ik, en haal een hand door mijn zwarte lokken.


    El Diablo.

    Lucas Justin Porter
    'Wat zijn we toch weer slim vandaag,' ze steekt haar tong uit, 'Naar buiten gaan klinkt goed,'
    'Let's go then,' glimlach ik waarna ik alvast richting buiten begin te lopen.

    Feline Haven Chase
    'Ik heb één volgestouwde tas en jij hebt drie koffers? Ik vind het wel goed dat je je troep drie trappen op moest slepen, misschien dat je volgende keer minder kleding meeneemt,' lacht Jerry.
    Ik steek mijn tong uit naar hem. 'Ik ben een meisje, ik heb gewoon meer dingen nodig,' grinnik ik. 'Jullie kunnen alleen maar broeken dragen en gewoon platte schoenen maar meisjes kunnen ook nog rokjes en jurkjes, hakken, halfhoge haken en laarzen,' som ik op. 'Ik zou nog wel meer dingen op kunnen noemen maar omdat ik zo lief ben doe ik je dat niet aan,'

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 14:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Mooi zo want ik heb geen zin om het opnieuw uit te leggen" zei ik lachend.
    "Trouwens alleen maak iets meer schampere opmerking " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Ofcourse' mompel ik, en kijk hem weer aan. Ik pak een elastiekje van mijn arm, en doe mijn haar in een strakke staart.


    El Diablo.

    James

    "Wat heb jij deze vakntie eigenlijk gedaan?" vroeg ik terwijl we nog steeds door de gangen liepen en ik haar vragend aankeek.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 14:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    "Wat heb jij deze vakntie eigenlijk gedaan?" vroeg hij, 'familie bezocht in Rusland' mompel ik. 'Jij?' vraag ik.


    El Diablo.