• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alexis zit buiten van de zon te genieten. :'D
    Maar ik wil wel naar binnen gaan of zo?]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:48 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jerry 'Jer' Ralph Moore || Weerwolf & Helderziendheid.

    "Shit! Weer te lang gesnoosed!" Schreeuw ik door mijn slaapkamer, nadat ik de wekker uit heb gedrukt. Ik spring mijn bed uit en vrijwel direct trekt er een rilling over mijn lichaam. Logisch, ik sta hier in mijn kamer - Met een open raam - in mijn zwarte boxer. Ik slenter door naar de badkamer en neem daar een warme douche.
    Wanneer ik uit de douche kom, trek ik mijn kleding aan - Bestaande uit een afgesleten spijkerbroek, gestreept t-shirt en zwart jasje -. Ik poets vlug mijn tanden, breng mijn haar in model en doe een luchtje op. Ik ben niet ijdel, maar ik zie er wel graag goed uit.
    Gelukkig heb ik gisteren mijn tas al ingepakt, anders was dat nu één grote ravage geworden. Snel pak ik de tas, check mijn kamer en sprint de trap af.
    Beneden in de keuken smeer ik een broodje, trek mijn schoenen aan, doe mijn horloge om, trek mijn jas aan, pak de huissleutels en loop de door uit. Ik ben achttien en mag autorijden én mijn scooterrijbewijs heb ik al, maar doordat ik helderziend ben is het gevaarlijk als ik dan zelf rijdt. Één keer heb ik een ongeluk gehad, doordat ik een beeld uit de toekomst te zien kreeg. Het was geen heel zwaar ongeluk, maar ik heb er toen wel een dubbele beenbreuk aan over gehouden.
    Ik stap in de bus en neem helemaal achterin plaats. Als ik dan een beeld te zien krijg, let niemand op me. Sommige mensen zien me toch al voor gek aan.

    Voor ik het weet stopt de bus bij school. Ik stap uit en sla de grote, zwarte tas om mijn schouder. Hij is behoorlijk groot en zwaar, maar ik ben wel wat gewend. Ik slenter de school binnen. Ondertussen zijn er al een hoop mensen binnen gekomen. Ik ben blij dat ik op deze school zit. Iedereen hier heeft iets speciaals. Dan voel ik me tenminste niet anders.

    [Wie wil naar Jerry toe?]

    Valentino schreef:
    [Alexis zit buiten van de zon te genieten. :'D
    Maar ik wil wel naar binnen gaan of zo?]


    [Okee]


    El Diablo.

    Password schreef:
    [Wie wil naar Jerry toe?]


    [Feline wel ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    [Wie wil naar Jerry toe?]

    [Ik wil wel, momenteel heb ik niets te doen :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    Als ik besluit dat er voorlopig nog niemand interessant komt, omdat mijn vader per se vroeg moest zijn - en als mijn sigaret op is - wandel ik op mijn gemak naar binnen, met magie mijn koffers voortduwen. Zo snel mogelijk ga ik naar de vertrekken van de Caligas en laat mijn koffers eerst naar binnen gaan. Achter me trap ik zacht de deur dicht en zie al één meisje zitten. Chayenne.
    "Hoi." Groet ik haar, ik ken haar niet heel erg goed, ik weet alleen dat ze een vampier is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [Feline wel ^^]


    [Jerry staat in de school, vlakbij de deur met zijn grote tas.]

    Feline Haven Chase
    Ik loop weer naar beneden om te kijken of er al wat meer mensen zijn. Net als ik halverwege de trap ben zie ik Jerry naar binnenlopen. 'Jer!' roep ik vrolijk waarna ik de trap af ren -waarbij ik bijna een paar tweedejaars omgooi- en Jerry een knuffel geef. 'Hoe was je vakantie?' vraag ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [Ik wil wel, momenteel heb ik niets te doen :'D]


    [Kom er dan ook maar heen, Jerry vindt het niet erg. (:]

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Ik liep een beetje verveeld door de school rond. De school was ook niks veranderd qua uiterlijk. Ik wilde een hoekje omlopen, maar toen hoorde ik Feline en Jerry. Ik begon al te glimlachen met een ideetje in mijn hoofd. Binnen een paar seconden stond ik onopgemerkt achter hun. 'Boe.' Zei ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chayenne

    "Hoi.' groet opeens iemand me, en met een ruk draai ik me om. Ik zie een meisje staan. Alexis. Ik ken haar niet goed, ik weet dat ze een heks is. Maar dat is ook een van de weinige dingen. 'Hey.' zeg ik, ondertussen schenk ik een wijnglas in. Met bloed natuurlijk. Ik neem wat slokjes en kijk haar aan met mijn kille grijze ogen. Waar ik eigenlijk best trots op ben.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:00 ]


    El Diablo.

    Andy Benedict Jones
    Ik had geen zin om buiten te blijven dus glip ik naar binnen. 'Hallo allemaal' zeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jerry 'Jer' Ralph Moore || Weerwolf & Helderziendheid.

    "Jer!" Hoor ik achter me. Feline stormt de trap af en gooit daarbij een paar tweede jaars omver, waarvan eentje haar evenwicht verliest en achterover valt. Ze geeft me een grote knuffel.
    "Feline!" Groet ik vrolijk en omhels haar.
    "Hoe was je vakantie?" Vraagt ze met een brede grijns.
    "Gewoon, ik ben op vakantie geweest naar Australië en veel gefeest natuurlijk," Zeg ik met een brede grijns."Hoe was de jouwe?" Vraag ik aan haar.
    Feline; Een raar, apart meisje, maar wel ongelofelijk aardig.
    "Boe," Hoor ik achter me. Ik onderdruk de schrik, maar dat lukt niet helemaal. Ik maak me los uit Feline's armen en draai me om.
    "Louise!" Roep ik luid en omhels haar dan ook. "Gek die je bent," Zeg ik met en grijns.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:02 ]

    Alexis Freya Johnson

    Chayenne kijkt me doods aan. Haha! Dat is grappig, want technisch gezien is ze al dood! Anyways.
    "Kijk niet zo naar me." Zeg ik bot, ik weet toevallig ook dat ze jonger is en dat ze een klas lager zit. Besides, wie moet er anders de opperbitch zijn? May, ook een meisje uit Chayenne's klas denkt dat ze het heeft uitgevonden, maar feitelijk stelt ze geen zak voor. O, hoe ik ervan houd om lekker arrogant en gemeen te zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3