• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    "Kijk niet zo naar me." zegt ze bot, wat me alleen maar doet lachen. Met een sluw lachje om mijn mond kijk ik haar nog steeds aan. 'Wat is er? Kan je niet tegen dit?' grijns ik, en wijs kort naar mijn ogen. Ze denkt vast dat ze ouder is. Maar ik leef al mooi 216 jaar.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Gewoon, ik ben op vakantie geweest naar Australië en veel gefeest natuurlijk,' grijnst Jerry breed. 'Hoe was de jouwe?'
    'Oh, ik was naar Barbados geweest met mijn ouders en broer. En ook geweest natuurlijk,' grijns ik terug.
    'Boe,' hoor ik ineens achter ons. 'Jezus, Louise,' grinnik ik. 'Volgende keer graag eerst even waarschuwen.' lach ik er achteraan. 'Louise! Gek die je bent,' grijnst Jerry waarna hij haar omhelst. Als hij klaar is geef ik haar ook een knuffel. 'Nog iets beleefd?' vraag ik aan haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    "Het interesseert me niet hoe je kijkt met die putten van je. Maar kijken doe je maar lekker naar iemand anders. Andy bijvoorbeeld." Ik wijs naar de vampier die net binnenkwam. Bits kijk ik naar Chayenne, kleine rat.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Chayenne

    "Het interesseert me niet hoe je kijkt met die putten van je. Maar kijken doe je maar lekker naar iemand anders. Andy bijvoorbeeld." zegt ze. Dit doet me alleen meer lachen. 'Je weet toch wel dat ik niet naar iemand anders luister, ik kijk even naar mijn glas. Daarna zet ik mijn nagels tegen het klas en knijp. Het glas breekt en ik laat de scherven los. 'En al helemaal niet naar jou.' vervolg ik.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:12 ]


    El Diablo.

    Louise Erika Sweet
    'Misschien.' Zei ik nog steeds lachend. Het bleef grappig.
    'Hoe was jullie vakantie? Nou die van mij was "gezellig" 2 weken op vakantie naar zon, zee en strand in Spanje met mijn ouders en kleine zusje....Kon niet beter!' Zei ik sarcastisch op het einde.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    Ik rol met mijn ogen als Chayenne zogenaamd stoer haar glas fijn knijpt.
    "Ik merk al dat niemand je heeft geprobeerd manieren bij te leren deze zomer." Het is iets wat ik elk jaar tegen haar zei.
    "Zoals gewoonlijk." Laat er alsjeblieft snel iemand anders komen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Chayenne

    Ik rol ook met mijn ogen en kijk kort naar de scherven op de grond. 'Moet jij nodig zeggen.' mompel ik, en kijk haar kil aan. 'IK ben niet begonnen met bitchen.'

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:16 ]


    El Diablo.

    Alexis Freya Johnson

    "Ken je me nou nog niet, Chay. Ik verander niet." Ik gebruik de naam die haar vrienden ook altijd gebruiken. Daarbij komt, ik heb het wel naar mijn zin zo. Beetje bitchen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Oh, ik was naar Barbados geweest met mijn ouders en broer. En ook gefeest natuurlijk," Beantwoord ze mijn vraag. Barbados. Oké, waar ligt dat? Mijn topografie is niet fantastisch, maar ik wil ook niet overkomen als een sukkel, dus ik hou mijn mond.
    "Jezus Louise," Grinnikt Feline. "Volgende keer graag eerst even waarschuwen," Lacht ze en omhelst Louise. "Nog iets beleefd?" Vraagt Feline.
    "Misschien," Zegt ze. "Hoe was jullie vakantie? Nou die van mij was "gezellig" 2 weken op vakantie naar zon, zee en strand in Spanje met mijn ouders en kleine zusje....Kon niet beter!" Zegt ze sarcastisch.
    "Ik ga toch eens een voorstel doen voor een vliegverbod," Zeg ik met een grijns doelend op Louise.

    Chayenne

    'Ik ken je niet goed, maar iedereen kent me goed genoeg dat ik ook niet zal veranderen.' grom ik. Ik tik geïrriteerd met mijn hak op de grond en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:21 ]


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Misschien.' zegt ze lachend.
    'Hoe was jullie vakantie? Nou die van mij was "gezellig" 2 weken op vakantie naar zon, zee en strand in Spanje met mijn ouders en kleine zusje....Kon niet beter!' eindigt ze sarcastisch.
    'Dan was die mij toch een stuk beter,' grinnik ik.
    'Ik ga toch eens een voorstel doen voor een vliegverbod,' grijnst Jerry.
    'Misschien moet er dan ook maar een verbod komen op honden,' zeg ik plagerig.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Aahhhh heb het gemist D: hoe moet ik beginnen? 'd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Aahhhh heb het gemist D: hoe moet ik beginnen? 'd ]


    [gewoon dat je poppetjes aankomen bij school a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    "Ik besteed mijn aandacht niet aan je, dus ik zou dat niet weten. Het is grappig dat elk jaar we weer deze discussie hebben. Al zou ik liever iemand anders om me heen hebben om mijn tijd aan te verdoen. Jij hebt immers genoeg." Zeg ik met een arrogant glimlachje naar haar. Ik maak altijd opmerkingen over mijn sterfelijkheid, ik vind het niet erg, ik moet er juist niet aan denken om niet dood te kunnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    "Ik ga toch eens een voorstel doen voor een vliegverbod' Zei Jerry met een grote grijns op zijn gezicht.Misschien moet er dan ook maar een verbod komen op honden,' zei Feline plagerig 'Haha.' Zei ik en moest stiekem ook een beetje lachen. Ik hoorde met mijn ouder goed dat er een paar mensen soort van ruzie waren aan het maken. 'Als je het een ruzie kon noemen wat de ene was de andere aan het beledigen. 'nou hoor school is weer begonnen, Zo te horen zijn de Caligas weer begonnen.'

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:31 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor