• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    "Ook niets te doen?" vroeg opeens iemand. Ik draaide me om en zag James. 'Niet echt' zucht ik. Ik stop met lopen en draai wat met de hak van mijn pump.


    El Diablo.

    Destiny Milexi Ramirez

    'We kunnen van alles en nog wat doen,' zeg ik dan. 'Jij mag het zeggen,' Glimlach ik dan en kijk rond. 'We kunnen anders alvast richting de eetzaal lopen, die is toch aan de andere kant van deze school,'

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik grijns even, 'De vraag is eerder als jij het wel hebt kunnen redden zonder mij,' zeg ik dan en kijk haar aan. Ik grinnik even en schud daarna mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas Justin Porter
    'We kunnen van alles en nog wat doen. Jij mag het zeggen,' Glimlacht ze. 'We kunnen anders alvast richting de eetzaal lopen, die is toch aan de andere kant van deze school,'
    Ik lach even. 'Des, het duurt geen 4 uur om naar de eetzaal te lopen,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    'Wel als je héél langzaam loopt, onderweg nog een paar keer stopt, valt, andere mensen groet. Gilt, zinggt, danst weet ik veel,' grinnik ik dan. Wat had ik hem de vakantie toch gemist.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    'Niet echt' zuchtte ze en stopte met lopen
    "Als je toch niets te doen heb je dan zin om mee te gaan?" vroeg ik terwijl ik haar vragend aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    "Als je toch niets te doen heb je dan zin om mee te gaan?" vroeg hij, en keek me vragend aan. 'Waarheen?' grinnik ik, en kijk hem nu ook vragend aan.


    El Diablo.

    James

    'Waarheen?' grinnikt ze, en keek me nu ook vragend aan.
    "Laat me eerlijk zijn ik heb geen idee" zei ik. "Maar alles beter dan doelloos door de gangen lopen toch?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lucas Justin Porter
    'Wel als je héél langzaam loopt, onderweg nog een paar keer stopt, valt, andere mensen groet. Gilt, zinggt, danst weet ik veel,' grinnikt ze.
    'Dan doen we er alsnog geen 4 uur over,' zeg ik lachend. 'Maar goed, als jij het wilt, dan doen we dat toch,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Dat is waar' geef ik toe, en ga naast hem lopen. 'Het enige verschil nu is dat we samen doelloos door de gangen lopen' lach ik.


    El Diablo.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Tuurlijk ben je blij om weer terug te zijn, nu zie je mij weer," Grijnst ze. Ik knik overdreven.
    "'In elk geval, dit jaar wordt een stuk beter dan vorig jaar. Gewoon vrij de stad in kunnen gaan, latere avondklok en dat soort dingen," Zegt ze.
    "Als die kleintjes maar niet van me gaan verwachten dat ik ze van het schoolterrein af smokkel, als ze ook weg willen," Zeg ik met een kleine grimas.
    "En we kunnen 's avonds uitgaan, natuurlijk," Vervolg ik en mijn ogen glijden naar de zwarte tas die naast mijn voeten staat.
    "Ben jij al in je kamer geweest?"

    James

    "Mh daar had ik nog niet aangedacht maar we vinden zo wel een doel en dan lopen we niet meer doelloos door de gang" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik grinnik, 'Yay,' zeg ik dan nog en ik maak aanstalten om te lopen, 'En anders maken we ook honderd omwegen,' zeg ik dan en lach.

    [ Sorry moet gaan ;[[ Cher, neem Destiny maar mee naar weet ik veel waar XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Als die kleintjes maar niet van me gaan verwachten dat ik ze van het schoolterrein af smokkel, als ze ook weg willen,' zegt Jeremy. Ik lach even om het gezicht die hij er bij trekt.
    'En we kunnen 's avonds uitgaan, natuurlijk,' vervolgt hij. 'Klopt,' grijns ik.
    'Ben jij al in je kamer geweest?' vraagt hij. Ik knik. 'Het is een wonder dat ik het overleefd om al mijn koffers naar de 3e verdieping te slepen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    "Mh daar had ik nog niet aangedacht maar we vinden zo wel een doel en dan lopen we niet meer doelloos door de gang" zei hij lachend.
    'Goed idee' antwoord ik droogjes. 'Jagen is nu niet iets voor mij' vervolg ik daarop.


    El Diablo.

    [De links naar de plattegronden staan in de beginpost]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered