• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik kan niks doen, ze manipuleert mijn geest. Fuck. Ik pak vanzelf een scherf van het glas en trek een snee langs mijn arm naar mijn hand. Het maakt niks uit. Ik bloed niet dood en ik voel het toch niet.


    El Diablo.

    Password schreef:
    (...)

    [Zet dat maar neer dan; Telepathie, de mensen moeten dan maar gewoon weten dat ik ook berichten kan sturen.]


    [heb het veranderd (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    'Ik ga even weg, volgens mij gaat er wat uit de hand lopen.' Zei ik met mijn gehoor nog steeds scherp. Ik liep op normale snelheid naar de "Ruzie"toe. De Caligas waren altijd bezig met elkaar voor gek te zetten of te plagen op een verkeerde manier. Niet allemaal natuurlijk. Ik ging doodstil op een hoekje staan. Ik zag Alexis en Chayenne staan. Ik voelde het probleem al aankomen...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    Grijnzend bestudeer ik haar. Ze snijdt haar arm open, maar er gebeurd vrij weinig voor de rest.
    "Dat is best gaaf, moet ik toegeven." Grinnik ik en laat haar geest weer vrij.
    "Voorzichtig zijn de volgende keer als ik je iets vraag." Grijns ik breed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Chayenne

    Ik schud grommend mijn hoofd en kijk haar kil aan, tijd voor mijn gave. Ik concentreer me goed en laat haar daarna in huilen uitbarsten. Ik zorg er gelijk voor dat ze niet meer kan stoppen.


    El Diablo.

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Ik kwam het hoekje om en zag dat Chayenne haarzelf sneed. Ze werd daarna weer losgelaten. 'O my god, Alexis kwan je niet 1 dag op school komen zonder gelijk iemand zichzelf pijn te laten doen?'Zei ik en gaf mijzelf een facepalm.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    Door het huilen heen probeer ik antwoord te geven op Louise, wat me met moeite lukt.
    "Ik vind het leuk." Snik ik. In mijn hoofd vervloek ik Chayenne.
    "En noem me niet steeds Alexis. Het is Lexus." Vervolg ik terwijl ik probeer te stoppen, maar wat niet gaat.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Chayenne

    Ik grijns, en zonder te stoppen met concentreren schenk ik weer een glas bloed in. Ik ga zitten en kijk Alexis grijnzend aan. Ik had even zin in iets anders en liet haar nu keihard lachen. Net zolang tot ze buikpijn ervan kreeg.


    El Diablo.

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    "En noem me niet steeds Alexis. Het is Lexus." Snikte ze door.
    'Chayenne, kun je even stoppen met haar laten huilen?' Vroeg ik beleefd aan haar. Toen keek ik de andere aan. 'Alexis....Ik bedoel Lexus. Kun je het dit jaar iets minder "Lol" maken.' Ik maakte wat gebaren met me handen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    De tranen rollen nog altijd over mijn wangen, maar dit keer van het lachen.
    "Minder lol? Het is toch leuk. Zie je wat een lol ik nu heb?" Merk ik sarcastisch op terwijl ik nog altijd aan het lachen ben.
    "Chayenne, stop het!" Ik probeer me weer te concentreren op haar geest, maar ik krijg geen controle over mezelf, dus het lukt me dan sowieso niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ach, je weet toch wel dat ik van je hou, zelfs als je in je wolfvorm bent," Ze drukt een kusje op mijn wang. Ik probeer me te concentreren om misschien enig gevoel te kunnen ontvangen, maar het is voor de vorm.
    "Hou je ook nog van me als ik mijn controle verlies over mijn wolven-vorm?" Ik probeer het luchtig te brengen, maar het is vrij serieus. Ook vorig jaar is het een paar keer misgegaan, maar dat was niet heel erg.
    Vooral in de winter zal ik vaker veranderen en ben ik gevaarlijker.
    "Ik ga even weg, volgens mij gaat er wat uit de hand lopen," Zegt Louise en ze loopt weg. Altijd die Caligas-leerlingen weer..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:08 ]

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    'Enzo gingen ze beide door....' Zei ik als of ik een verhaal vertelde. Ik gaf mezelf weer een facepalm. Ik liep naar een tafeltje en schok een glas wijn in dat geen wijn was maar bloed . Ik ging rustig op de grond zitten en keek hoe alles verliep.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chayenne

    Ik grijns, 'ik denk het niet' grinnik ik. Ik laat haar nog harder lachen, en kijk grijnzend toe terwijl ik de laatste restjes van het bloed opdrink.


    El Diablo.

    Alexis Freya Johnson

    Het lachen vergaat haar wel. Ik laat mijn lichaam zijn gang gaan en concentreer me op mijn geest. Al snel heb ik de grip op mezelf weer te pakken en dring diep in haar hoofd binnen.
    "Laat het stoppen en bied je excuses aan." Mompel ik, nog altijd lachend. Ze hoeft het niet te horen, als ik het zelf maar weet, allen ik kan het nog niet non-verbaal.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:12 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline Haven Chase
    'Hou je ook nog van me als ik mijn controle verlies over mijn wolven-vorm?' vraagt Jeremy. Het klinkt luchtig en serieus te gelijk.
    Net als ik antwoord wil geven zegt Louise iets.
    'Ik ga even weg, volgens mij gaat er wat uit de hand lopen,' zegt ze waarna ze wegloopt.
    Ik kijk Jerry weer. 'Tuurlijk,' glimlach ik. 'Van binnen ben je nog steeds hetzelfde,' ik tik met mijn vinger op de plek op zijn borstkas waar zijn hart zit. 'Als je het koud krijgt kan je altijd naar me toekomen,' voeg ik er nog aan toe waarna ik voor een paar seconden een vlam over me hand laat lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered