• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Het spijt me gewoon." zeg ik aarzelend. "Van alles en wat ik net gezegd heb." Ik kijk heel even naar Cassie en knik dat alles echt goed is.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Alles?" Ik blijf hem onderzoekend aankijken.
    "Het is goed, I guess." Mompel ik verward.

We'll still love each other, forever and always. <3

Jeremy Velez

Ik lachte eventjes en luisterde aandachtig naar wat hij vertelde. Zijn stem klonk mooi en het verveelde niet. Ik wou zeggen dat hij helemaal niet oud was. Ik bedoel, hij was maar een jaar ouder dan mij. Ik hield me stil en luisterde aandachtig verder. Ondertussen was het dansen gestopt. Ik keek hem nieuwsgierig aan en wou hem vragen hoe hij erachter kwam dat hij bi-seksueel was. Blijkbaar was het van mijn gezicht af te lezen. Damon ging op de bank zitten en trok mij op zijn schoot. Ik voelde zijn armen om mijn middel gaan, maar echt aandacht besteedde ik er niet aan. Ik was te nieuwsgierig naar zijn verhaal. Ik luisterde er naar als een klein kindje die luisterde naar zijn slaapverhaaltje, alleen viel ik niet in slaap. Hij eindigde het met de vraag of ik nog meer wou. Ik glimlachte en knikte ietsjes. 'Hoe komt het dat je er nooit echt iets mee gedaan heb?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik ging een beetje tegen hem aanliggen en glimlachte. Het was maar half tot me door gedrongen dat Luca er ook bij was gekomen.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:34 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cassie
    Ik geloof hem nog steeds niet maar ik besluit het maar te laten. Afwezig speel ik met de ring om mijn vinger. Eigenlijk wil ik hem wat vragen maar daarvoor zou ik hem weer onder vier ogen moet spreken en dat is op dit moment niet het handigste.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ik glimlach aarzelend en sta dan op. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar besluit het alsnog niet te doen. In stilte loop ik door naar mijn kamer, maar ik ga niet op de bank zitten. Ik laat mezelf op mijn rug op het bed ploffen en sluit mijn ogen.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Nieuwsgierig sta ik op en loop ik achter Luca aan.
    "Care to tell? Want ik weet dat ik er niets van begrijp." Vraag ik aan hem vanuit de deuropening.

Damon Blake

Hij straalde nieuwsgierigheid uit en dat merkte ik ook in zijn vraag. "Waarom ik er nooit echt iets mee gedaan heb?" herhaalde ik langzaam en nadenkend, "Omdat ik mezelf raar vond.." Ik keek eventjes naar beneden, haalde diep adem en keek weer naar Jeremy. "Ik voelde me raar omdat het niet hoorde. Niet hoorde volgens de mensen om me heen. Omdat iedereen altijd hetero hoorde te zijn. Ik wist niet wat ik met mezelf moest doen." vervolgde ik toen, zachter dan eerst, "Uiteindelijk heb ik mezelf erover heen gezegd en mijn gevoelens geaccepteerd. Ik had ook een tijdje een vriendje. Een jaartje of zo." Ik zuchtte eventjes toen ik terug dacht aan hem. Hij was ook zo lief geweest, misschien nog liever dan ik nu ben. 'I miss you..' dacht ik bij mezelf en keek heel even naar het plafond.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:41 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Ik heb gewoon besloten om niet boos op je te zijn omdat je haar hierheen gehaald heb." antwoord ik met mijn ogen gesloten. "Het is goed, ik begrijp het. Maar ik blijf wel een beetje bij haar uit de buurt, als je het niet erg vind."

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Aarzelend loop ik naar zijn bed toe en laat me naast hem vallen.
    "Ik vind het niet erg. Ik ben al lang blij dat je niet boos op me bent. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Want als ik het had verteld, dat ik haar weer zou ontmoeten zou je ook boos op me zijn, en ik wil gewoon niet dat je boos op me bent." Ratel ik zacht.

Luca Jones
    "Ik ben niet boos, wees maar niet bang." antwoord ik. Ik bijt even op mijn lip, op de één of andere manier voel ik me erg zwak.

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Ik luisterde weer aandachtig naar zijn verhaal. Echt vrolijk klonk het niet. Ik ging weer rechtop zitten toen ik hem aan het eind hoorde zuchtte. Ik had het niet moeten vragen, bedacht ik bij mezelf. Ik keek naar naar Damon, hij keek omhoog naar het plafond. Mijn hoofd hield ik een beetje schuin en keek hem nieuwsgierig aan. 'Wat was er gebeurd na dat jaartje?' fluisterde ik nieuwsgierig. Ik had alleen een heel sterk gevoel dat ik het beter niet moest vragen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Chèlle Ophelia McFadden

Ik knik langzaam en staar naar zijn plafond.
    "Mooi." Mompel ik.

Kate Hemsforth

Als ik weer kalm ben loop ik naar beneden en plof in een stoel neer. Ik kijk om me heen maar zie Chèlle nergens. Ze zou toch niets gehoord hebben?

Cassie
    Ik zucht diep als Kate de woonkamer in loopt en hoop dat Chèlle en Luca zo terug komen, ook al heb ik het gevoel dat dat niet zo is.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake

Ik glimlachte naar hem, stond op, pakte zijn hand vast, knikte naar Kate en liep toen naar mijn kamer. Ik liep naar mijn eigen bank en ging erop zitten terwijl ik Jeremy weer op mijn schoot plaatste. "Ik ben hem kwijt geraakt." zei ik nadat het een tijdje stil was geweest. Ik had even tijd nodig om mezelf zover te krijgen het erover te hebben. "Hij is niet gestorven, maar hij is het verkeerde pad ingeslagen en dat kon ik niet aanzien." vervolgde ik, "Slechte vrienden, drugs en dat soort dingen. Ik heb het uiteindelijk uit gemaakt, want ik wilde het niet zo en luisteren naar mij deed hij niet."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Jeremy Velez

Hij glimlachte en stond op. Hij pakte mijn hand beet en nam mij mee. Ik keek eventjes naar Cassie en Kate. Ik stak gauw mijn hand eventjes op als een gedag. Ik liep met Damon mee naar zijn kamer. Eerst wist ik niet welk kamer hij naar zou wou, tot dat we de tweede trap op gingen. Hij ging op de bank zitten en zette mij weer op zijn schoot. Vragend keek ik hem aan en hij vertelde verder. Ik schrok lichtjes. Was hij? Damon beantwoorde mijn vraag al nog voordat ik het hem kon vragen. Ik luisterde verder. Het leek mij vreselijk om dat mee te maken. Ik dacht even aan vroeger. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek weer naar Damon. 'Mis je hem?' vroeg ik zachtjes.