• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Jezus, jij bent lastig,' zucht ik. Het enige waar ik nog op kan komen is dat zij geen tattoo kan nemen maar ik wel. Maar ik wil toch geen tattoo. 'Ik kan afvallen als ik dat wil,' mompel ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik eh-" Verder kom ik niet. Er is iets aan de sfeer wat veranderd en ik heb geen idee wat of waarom. Laat staan hoe ik erop moet reageren.

    Kate Hemsforth

    Ik schiet in de lach.
    "Nog meer afvallen? Wat wil je zijn? Een zak met botten?" Vraag ik aan haar.
    "Ik vind het zielig dat meisjes denken dat ze te dik zijn, en dat de media eraan meehelpt. Gelukkig voor mezelf ben ik tevreden met wat ik heb, ook al stelt het niets voor."

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:46 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik keek toe hoe snel hij de muziek aan deed en met me begon te dansen. Ik lachte zachtjes en knikte. 'Een geweldig antwoord,' zei ik met een lachje. Ik deed mijn armen om zijn nek en keek hem glimlachend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celeste

    Okeeeeey? Ik draai me om en loop de trap op richting mijn eigen pakem waar ik spullen uit ga pakken.
    Ik had een aantal nieuwe kleding gekocht en nieuwe sneakers.
    Als ik alles in de kast heb gehangen en gezet kijk ik om me heen. Alles staat nog hetzelfde alleen eem beetje veel stof.
    Ik haal het kleine stofzuigertje uit de kast en sluit hem aan. Daarna ga ik de hele kamer stofzuigen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik zucht zachtjes. "Is het erg als je me even alleen laat?" vraag ik twijfelend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Hoezo "nog meer afvallen" en "zak met botten"?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Eh, nee, natuurlijk niet. Ik ga wel bij Kate kijken of zo." Mompel ik en als mijn wangen rood hadden kunnen worden, was ik nu een tomaat geweest. Ik sta op en verward loop ik naar de deur. What the hell is going on?

    Kate Hemsforth

    "Dat dat ding wat jij een lichaam noemt niets voorstelt. Je moet aankomen meisje, anders waai je nog weg met windkracht vier." Zeg ik nonchalant.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:50 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik wacht tot haar voetstappen wegsterven. Ik hoop maar dat Kate Cassie niet gevonden heeft en anders hoop ik ze het overleeft. Als ik haar niet meer hoor, krul ik mezelf op tot een balletje en leg ik mijn handen over mijn gezicht heen, waar ik geluidloos in huil. De stilte word niet verbroken.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Gelukkig maar." zei ik en glimlachte om zijn handen in mijn nek. Rustig dansten we door mijn kamer, van hoek naar hoek en weer terug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen. 'Waarom zeurt iedereen daar zo over?' zucht ik. 'Luca doet het ook al steeds,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "Omdat je gewoon mager bent. Maar als jij je zo gelukkig voelt. Ik hou je niet tegen. Ik ben morgen toch weer weg dus." Grinnik ik.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Zwijgend loop ik de trap af naar de woonkamer, waar Kate met Cassie zit te praten, weer over figuren. Ik loop naar binnen en ga op een stoel zitten.
    "Ik weet niet wat je gedaan hebt, Kate. Maar Luca doet raar." Opper ik.
    "En hij even alleen zijn." Mompel ik daarna nog.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte, zijn glimlach was nog steeds aanstekelijk en daar was ik blij om. Ik lette niet echt op waar we allemaal danste. Gek genoeg was mijn blik heel de tijd op die van Damon gericht. Ik voelde dat ik begon te blozen. Het dansen was leuk en het werkte rustgevend, het voelde vertrouwd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wheeeh ik wil ook een vriendje voor Solimollieonnetje D: wheeeh]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha]

    Damon Blake

    Ik zag dat hij bloosde. "Word je een beetje verlegen." zei ik glimlachend en danste rustig verder. Het kalmeerde me, maakte me weer vrolijk. Het deed goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik zucht even maar zeg niks. Het ligt gewoon aan dat ze vampiers zijn. Chèlle zegt dat Luca niemand wilt zien maar ik twijfel toch. 'Ik ga toch maar even kijken,' zeg ik uiteindelijk. Ik sta op en loop naar boven waar ik zachtjes op zijn deur klop. Ik voel even aan de deurklink en als ik merk dat de deur open is ga ik aarzelend naar binnen. Langzaam loop ik verder. Als ik hem niet in de woonkamer zie loop ik verder naar zijn slaapkamer. Luca ligt op bed en maakt geen geluid maar door dat hij lichtjes schokt weet ik dat hij huilt. 'Oh, Luca,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered