• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek toen hij zijn tong uit had gestrekt. Ik glimlachte en hapte weer speels in zijn tong. Dit keer lette ik er wel op wat ik ervan vond. Ik lachte zachtjes want het voelde vaag aan. Vaag op een goeie manier.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik kijk op. "Wil je het stiekem blijven doen dan?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Misschien moet ik nog maar even verder dromen." Mompel ik tegen mezelf waarna ik opsta en naar het raam toeloop. Ik blijf neuriën en nog altijd wiegen mijn heupen mee op de klanken die ik maak. Mijn ogen vallen dicht en meteen ben ik weer terug in mijn droomwereld.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ik weet het niet,' zeg ik eerlijk. 'Ik wil niet dat jij je rot voelt als Chèlle gekwetst word maar ik wil je ook niet kwijt,' leg ik zacht,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik hijgde heel eventjes toen hij in mijn tong beet en ik drukte hem dicht tegen me aan. Mijn tong trok ik terug maar mijn lippen liet ik op die van hem om hem zo te kussen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik besluit om haar weer op mijn schoot te trekken en sluit mijn armen om haar heen. "Ik wil jou ook niet kwijt." fluister ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes om zijn reactie. Het was niet een reactie die ik had verwacht, maar ergens was het wel leuk. Ik schrok niet meer toen hij me begon te kussen. Sterker nog, ik kon hem gelijk terug kussen zonder erover na te denken. Ik voelde me daar trots over.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik glimlach lichtjes naar hem en druk een kusje op zijn lippen waarna ik mijn armen om zijn nek sla. 'Jij bent de eerste die me hem doet laten vergeten,' zeg ik nauwelijks hoorbaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik weet niet hoe ik erop moet reageren, of ik er blij om moet zijn of niet. "Oke." zeg ik dan zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Schat, ik wacht alleen op jou, of je ruimte houd, voor een plaats in je hart, voor mij." Zing ik zachtjes terwijl mijn ene hand op mijn buik ligt. De werkelijkheid is zoveel donkerder en bitterder dan wat zou kunnen zijn. Ik glimlach toch breed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Met mijn hand streelde ik zachtjes over zijn rug terwijl ik rustig door kuste. Na een tijdje liet ik mijn hand onder zijn shirt gaan en streelde over zijn blote huid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Het is geen slecht ding,' zeg ik zacht. 'En je laat me hem niet écht vergeten, dat zou ik nooit kunnen,' geef ik toe. 'Maar ik denk lang niet zo vaak aan hem wanneer ik bij jou in de buurt ben,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je denkt nu aan hem." zeg ik met tegenzin. Ik denk dat hij net zo als voor haar als Chèlle voor mij.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik lachte zachtjes tegen zijn lippen aan. Eventjes wist ik niet hoe ik moest reageren toen hij over mijn rug heen streelde en al helemaal niet toen hij hetzelfde deed maar dan onder mijn shirt. Ik keek hem eventjes vragend aan, maar het was nu geloof ik geen tijd om vragen te stellen, dus drukte ik zachtjes mijn lippen weer op die van hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zing het nummer verder, het is lekker zoetsappig en hopeloos, en soms moet een meisje zo'n nummer gewoon even kwijt.
    "Schat, het wachten is op jou, als je van me houdt, open dan een keer je hart voor mij. Duizend sterren geven licht, beschijnen je gezicht. Laat me binnen en je maakt ons vrij." Zing ik zacht. Ik haal mijn handen door mijn haar en open mijn ogen. Helaas is het maar een droom, maar wel een mooie.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We'll still love each other, forever and always. <3