• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Als je denkt dat dat het hele verhaal is, mag Cassie blijven." Ik grijns.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Geen wonder dat je dat lang niet geroken hebt,' mompel ik

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake

Ik danste rustig rondjes met hem. "Ik weet het niet, heb haar al een tijdje niet meer gezien. Vast op reis ofzo." zei ik nadenken, "Ze houdt van reizen."

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:43 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Danste rustig rondjes met HAAR? xd]

Jeremy Velez

'Hmm oké,' zei ik met een klein glimlachje. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek naar zijn nek. Ik glimlachte en danste rustig met hem verder. 'Hoe is ze verder?'

[Ben ff eten]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Kate Hemsforth

"Denk je nu slim te zijn?" Ik rol mijn ogen.
    "Zoals ik je al heb gezegd, ik ben niet zo naïef als Chèlle. Ik zie heus wel dat die Cassie van je het meisje is. En als dat het nog niet is en je haar wilt laten blijven dan praat ik niet, en ga ik meteen naar Chèlle." Ik bestudeer verveelt mijn nagels.

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    "Oh Cassie." grijns ik naar haar. Ik bijt even kort op mijn lip, ik hou wl van hoe ze zich nu tegenover Kate gedraagd. Ik werp een blik op haar en zucht. "Goed." zeg ik.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Goed wat? Gaat ze weg, of ga ik naar beneden?" Vraag ik aan Luca.

[Ik raak altijd in de waaar D:]

Damon Blake

Ik vroeg me af waarom hij opeens zoveel over haar wilde weten, maar ik zei niks. "Oh, bijna net als ik. Grappig, ziet er goed uit, een beetje kinderlijk." somde ik op. Toen haalde ik mijn schouders op. "Waarom wil je dat weten dan?" Ik kon het toch niet laten om het te vragen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Ze gaat weg." Ik kijk Cassie even schuldig aan en richt me dan weer op Kate.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Now we're talking. Dus vertel." Glimlach ik gemaakt.

Cassie
    'Ik ga al,' zeg ik. Ik glimlach nog even naar Luca en kijk daarna naar Kate. 'Normaal gesproken zou ik zeggen dat het leuk is je te ontmoeten maar dat is nu niet het geval,' zeg ik liefjes tegen haar waarna ik me omdraai en naar beneden loop.

Luca Jones
    Ik blijf even stil. "Vertel het alsjeblieft niet." zeg ik na een tijdje. Ik laat mijn hoofd hangen en kijk naar de grond. Ik haat mijn houding tegenover Kate op dit moment maar ik kan niets anders.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Geef me een goede reden om het haar niet te vertellen, en kom niet aan met Chèlle geen pijn doen, hier krijgt ze alleen maar meer pijn van als je langer doorgaat en er alsnog achter komt." Ik hou ervan hoe hij geen enkele keuze heeft op dit moment.

Cassie
    Als ik weer in de woonkamer kom zie ik Damon en Jeremy dansen en Chèlle op de bank zitten. Ik aarzel even en ga dan naast haar zitten. 'Het is echt niet jouw schuld, Chèlle,' zeg ik zacht.

Luca Jones
    Ik kijk haar wanhopig aan. "Ik kan haar niet zo teleurstellen." antwoord ik. Ik zie aan haar dat dit haar meer amuseerd. "Ik snap niet dat dit jou niets doet." mompel ik. "Je weet dat Chèlle enorm vel pijn heeft als jij dit zo gaat vertellen en toch lijkt het alsof het je niets doet."

Your make-up is terrible