• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik stond op en liep alvast naar de radio toe waarna ik na Chèlle omkeek. "Zeker weten?" vroeg ik nog eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kate Hemsforth

    Er word op de deur geklopt en ik glimlach, ik wist wel dat hij terug zou komen.
    "Hij is open." Zeg ik en begin mijn broek te zoeken.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat vroeg je eigenlijk?" Vraag ik aan Damon als hij me vraagt of ik het zeker weet.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:25 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk Luca twijfelend aan als Kate zegt dat de deur open is. 'Moet ik mee?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik keek naar Damon toen hij naar de radio liep. Hij vroeg nog aan Chèlle of ze het zeker wist. Ze wist alleen niet wat hij vroeg. 'Of het goed was of we hier mochten dansen,' antwoordde ik voor hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Hoeft niet." zeg ik zacht. Ik open de deur en loop naar binnen, waar Kate zonder broek staat. Mij kan het niets schelen, ik heb haar vaak genoeg zo gezien.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik twijfel even maar loop dan toch achter hem aan naar binnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oh, ja hoor. Het maakt me niet uit." Glimlach ik naar Jeremy.

    Kate Hemsforth

    "Fuck." Zeg ik als ik mijn broek niet kan vinden. Ik loop naar mijn tas die ik op het bed had gedumpt en haal er een andere broek bij.
    "Zie je nou wel, Kate. Het is handig." Glimlach ik, tevreden met mezelf waarna ik de broek aantrek en me naar Luca draai.
    "Vertel. Maar niet met haar erbij." Ik wijs naar het mens.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:32 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Haar?" vraag ik. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. "Ze heeft ook een naam hoor." Ik wil me alweer kwaad omdraaien en het opgeven, tot ik besef waarvoor ik kwam.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:34 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'En waarom zou ik er niet bij mogen zijn?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "Omdat ik geen ene tering met jou te maken heb, en het zal me ook niets kunnen schelen wie of wat je denkt te zijn. Ga weg. Anders vertel ik Chèlle alles. En geloof nou niet dat ik achterlijk ben. Ik weet wat er is gebeurd." Zeg ik tegen beiden, terwijl ik mijn ogen op het mens gericht houd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Dank je,' zei ik zachtjes tegen haar. Ik glimlachte een beetje en liep naar Damon toe. 'Na jou is zij denk ik het aardigste in dit huis naar mijn mening,' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik frons. "Vertel eens wat je zogenaamd denkt wat er gebeurd is." vraag ik. "Als je dat goed hebt, gaat ze weg. Anders blijft ze."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik knikte langzaam. "Daar ben ik het mee eens, maar je hebt mijn nichtje nog niet leren kennen." grinnikte ik en deed de muziek aan. Ik sloeg mijn armen om Jeremy heen en begon langzaam te dansen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kate Hemsforth

    Ik lach schamper.
    "Kom op Luca. Ik heb de geur van seks misschien al lang niet meer geroken, maar ik ben heus niet achterlijk. Ik heb dan niet Chèlles vermogen, maar iedereen ruikt het."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte een beetje en deed mijn armen om zijn nek. 'Waar is ze dan?' vroeg ik zachtjes. De muziek klonk langzaam en daar was ik zeer tevreden over. Ik was blij dat ik dit nog wel zonder moeite en schrikken kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you