• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk verbaasd op naar Cassie.
    "Als zelfs jij het zegt moet het wel zo zijn." Glimlach ik flauw.
    "Ik wilde gewoon met mijn beste vriendin praten, maar ik kon eigenlijk wel weten dat dit zou gaan gebeuren. Na dertien jaar met zijn drieën, en bijna elke dag ruzie kon het niet anders." Mompel ik zacht.

    Kate Hemsforth

    "Het doet mij wat dat jij weet hoeveel pijn ze erdoor krijgt en gewoon doorgaat. Ze verdiend vele malen beter dan wie je geworden bent. En als je zo van haar houdt hè, waarom doe je dit dan?" Ik kijk hem afwachtend aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk haar even aan en haal uiteindelijk mijn schouders op. Een vraag die ik zelf ook niet kan beantwoorden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik snap dat je met je beste vriendin wilt praten,' zeg ik, 'maar misschien kan je volgende keer beter ergens met haar afspreken, en dan niet hier. Dan kan ze ook geen ruzie krijgen met Luca,' stel ik voorzichtig voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "Moeilijke vraag zeker?" Vraag ik hem sarcastisch.
    "Ik zou toch maar antwoorden."

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat was eerst ook de bedoeling, maar ik had haar gewoon even nodig, en ik dacht er niet meer bij na." Zucht ik diep


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik heb geen antwoord." zeg ik zacht. Mijn stem is bijna onhoorbaar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dan weet je het voor de volgende keer,' zeg ik met een kleine glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "Dan heb ik geen reden om het niet te vertellen." Zeg ik bot.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik afwezig.
    "Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om Luca pissig te maken. Maar het is zo, Kate en hij. Dat ligt ingewikkeld. En zelf snap ik het ook nog niet goed." Zeg ik fronsend.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk haar vragend aan. 'Wat snap je niet goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik krimp lichtelijk in elkaar. "Maar als ik..." Ik val weer stil. "Kate, ik adopteer zelfs een kind voor haar." fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "De reden waarom ze elkaar zo haten. Kate heeft het me net uitgelegd." Mompel ik.

    Kate Hemsforth

    "Voor de wet. Ga je voor de rest iets doen? Haar helpen bijvoorbeeld?" Ik kijk hem aan.
    "Ik vind het lief dat je dat doet, maar even serieus Luca. Denk je nou echt dat het helpt? Waarom houd je van haar? Wat voel je nog voor haar?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik denk even na. "Omdat ik niet kan ophouden." zeg ik simpel. "Ik kan niet zomaar stoppen met van haar te houden." Ik haal mijn schouders op. "Zo simpel ligt dat. Zelfs nu we beide zo erg veranderd zijn."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Was ze jaloers?' Vraag ik. 'Want dan ik me nog best voorstellen. Als je de hele tijd rond een verliefd stelletje rondhangt.' Ik bijt even op mijn lip aan de gedachte van Chelle en Luca als een verliefd stelletje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kate Hemsforth

    "Dat snap ik wel, en dat is ook wel logisch, maar dat bedoelde ik niet." Ik zucht diep.
    "Ik bedoel, voel je nog wat voor haar, anders vind ik dat je haar valse hoop geeft, bewust of onbewust, dat maakt niet uit. En ze is echt niet zo erg veranderd als jij denkt." Vertel ik hem.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja. Tot Luca haar afwees, toen is ze hem gaan haten. Maar ik hoorde gisteren überhaupt pas iets, en daarnet aan de telefoon heeft Kate het me uitgebreid verteld." Zeg ik zacht tegen Cassie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik begin geïrriteerd te raken, waarom neemt ze niet gewoon genoegen met een antwoord. Ik heb geen zin om haar te smeken op mijn knieën zoveel trots heb ik nog wel. "Ja." zeg ik alleen maar kort. Ik heb het toegegeven.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Weet je zeker dat Kate zo'n goede vriendin is?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered