• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Ik sta op en loop voorzichtig naar beneden. Uit de woonkamer hoor ik Kate's irritante stem niet dus blijf ik in de deuropening staan. Chélle en Cassie zitten op de bank, naast elkaar welliswaar en Damon en Jeremy dansen.

Your make-up is terrible

Cassie
    Als ik even op kijk zie ik Luca in de deuropening staan. 'Alles goed?' mime ik naar hem.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ik knik even kort en glimlach flauw naar Cassie.

Your make-up is terrible

Damon Blake

"Mijn stem wil je dus horen. Hmmm." zei ik nadenken, "Ik ga maar niet zingen, want dat vind niemand leuk." Ik grinnikte eventjes in mezelf. Toen besloot ik maar wat over mezelf te vertellen. Het maakte in deze gezelschap toch niks uit, die wisten al heel wat over me. "Nou, ik ben dus Damon Blake. Ik ben 21, ja ik weet het, dat is oud." Ik lachte eventjes en keek toen weer serieus. "Ik ben er vanaf mijn 15de al achter dat ik bi-seksueel ben, maar heb er eigenlijk nooit iets mee gedaan." Ik zag dat Jeremy nieuwsgierig keek en ging op de bank zitten. Hem trok ik op mijn schoot en ik legde mijn armen om zijn middel. "Ja, ik zal je vertellen hoe het precies ging." Ik dacht eventjes na en vervolgde toen; "Er zat bij mij een jongen in de klas, niet te opvallend, maar ook niet zo'n muur bloempje. Hij deed altijd stoere dingen, gewoon skateboarden en alles. Ik was ook wel sportief, maar ik heb geen evenwicht. Tja, na een tijdje wilde ik steeds meer bij hem zijn en ik vroeg me telkens af waardoor het kwam. Daardoor ben ik er dus achter gekomen dat ik bi-seksueel ben." Ik haalde mijn schouders op. "Nog meer?" vroeg ik aan hem.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik kijk even twijfelend naar Luca en weet niet zeker of ik hem moet geloven.

Chèlle Ophelia McFadden

"Het maakt niet uit of ze elkaar nu mogen of niet. Ik word er gewoon zo moe van af en toe." Zeg ik dan tegen Cassie.
    "Ik vraag me af wat ze nu doen."

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    "Ze doen niets." zeg ik zacht.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik kijk geschrokken op. Luca staat in de deuropening.
    "Zijn jullie allebei oké?" Vraag ik bezorgd terwijl ik hem bestudeer.

Luca Jones
    "Ja, allebei." antwoord ik, weer met een vage glimlach.

Your make-up is terrible

Cassie
    Door Luca's zachte toon en vage glimlach krijg ik al helemaal het idee dat er iets is. 'Waar heb je Kate gelaten?' vraag ik.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:25 ]

Luca Jones
    "In Chèlles kamer." antwoord ik.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik zucht opgelucht.
    "Heeft ze nog dingen gezegd?" Vraag ik dan, terwijl ik op mijn lip bijt, ik weet niet goed wat ik hiermee moet.

Cassie
    Ik knik maar blijf hem bezorgd aan kijken. 'Zeker weten dat alles goed is?'

Luca Jones
    "Nee, niets belangrijks." lieg ik. Ik loop naar de bank toe en omhels Chèlle plots kort, daarna ga ik op de leuning zitten en kijk ik naar de grond.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik kijk vreemd naar Luca als hij me omhelst.
    "Oké wat heeft ze gezegd?" Vraag ik iets dwingender.
    "En het spijt me dat ik haar hier naartoe heb laten komen. Ik had beter moeten weten."