• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Ik probeerde de rest een beetje te negeren. Ik wou graag zijn antwoord horen. Er verscheen een glimlachje op mijn gezicht toe ik die hoorde. 'Weet jij een geschikt plekje om dat te doen?' vroeg ik zachtjes aan hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Luca Jones
    "Cassie heeft gelijk." Ik sla mijn armen demonstratief en overdreven over elkaar. "Als ze niemand meer heeft moet ze maar iemand gaan opzoeken."

Your make-up is terrible

Damon Blake

Ik keek om me heen en zag alleen dat Chèlle er nog was. "Het zou hier kunnen en anders op jou kamer." zei ik nadenkend, "Luca´s is vast bij zijn kamer en zoals je weet woon ik daar precies naast."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik rol met mijn ogen als Kate me negeert. 'Hoorde je me niet?' vraag ik liefjes.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Kate Hemsforth

Ik lach sarcastisch en kijk hem vuil aan.
    "Je bent echt een harteloos mormel geworden." Ik schud mijn hoofd langzaam.
    "Maar ik ga me omkleden, en nog maar eens heel goed nadenken of ik Chèlle niet even kort pijn doe om haar een pijn op langere termijn te besparen." Zeg ik als ik naar het mens kijk.
    "Ongelofelijk." Dan loop ik langs hem de trap op, naar Chèlles kamer om me weer om te kleden.

We'll still love each other, forever and always. <3

Jeremy Velez

Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek eventjes naar Chèlle. 'Zou zij het erg vinden als we het hier deden?' vroeg ik zachtjes. Echt veel zin in de trap op lopen had ik niet.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Luca Jones
    Mijn ogen worden groot. Wie is hier nou ijskoud? Zij. Ik spring op maar blijf twijfelend staan. Ik kijk wanhopig naar Cassie. "Wat moet ik nou doen?" vraag ik zacht.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik loop naar Luca toe en geef hem een knuffel. 'Het was misschien een beetje hard van je om te zeggen dat ze iemand moet gaan zoeken maar je hebt ergens wel gelijk,' zeg ik zacht. 'Ze kan niet altijd aan je blijven hangen,' voeg ik er aan toe. 'En je bent niet harteloos,' glimlach ik dan en ik druk een kusje op zijn wang.

Luca Jones
    "Dank je." mompel ik. Ik duw haar zo zacht mogelijk van me af. "Moet ik nu achter haar aangaan?" vraag ik twijfelend. "Voordat ze het écht gaan doorvertellen aan Chèlle?"

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

Ik ga weer op een stoel zitten.
    "Het was zó slecht van me om haar hier te brengen." Mompel ik tegen mezelf en met mijn hoofd in mijn handen leun ik op mijn knieën.

Kate Hemsforth

Ik begin mezelf langzaam uit te kleden en in mijn ondergoed zoek ik mijn eigen kleding weer bij elkaar. Nog steeds kan ik het niet geloven. Ik trek mijn topje over mijn hoofd heen.

Damon Blake

"Chèlle, zou je het erg vinden als wij hier gingen dansen?" vroeg ik terwijl ik haar aankeek.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Chèlle Ophelia McFadden

Afwezig hoor ik Damon me iets vragen, het dringt niet tot me door en eigenlijk weet ik niet eens wat hij vroeg.
    "Ja, maakt niet uit." Antwoord ik maar.

Cassie
    'Ik weet het niet,' zeg ik eerlijk. 'Ik denk eerlijk gezegd dat jullie dan alleen maar meer ruzie krijgen,' geef ik toe. 'Maar als je echt niet wil dat Chèlle het weet kan je het misschien maar beter wel doen,' voeg ik er zacht aan toe.

Luca Jones
    Ze laat me twijfelen. "Ik wil niet meer ruzie, maar we kunnen het willicht proberen." Ik pak haar hand vast en neem haar mee naar boven, waar ik op de deur van Chèlle klop.

Your make-up is terrible

Jeremy Velez

Ik keek een beetje verbaasd naar Damon. Dat kon ook. Ik glimlachte een klein beetje en ik keek naar Chèlle. Ze zei dat het niets uit maakte. Ze klonk een beetje anders. Voorzichtjes stond ik op en keek ik naar Damon.