Outlaws schreef:
Ik heb een vraag voor de atheïsten/twijfelaars: Wat denken jullie dan wat er na de dood gebeurt? Denk je dat we dan gewoon ophouden met bestaan of ...?
ik denk persoonlijk dat wanneer je dood bent je ziel uit je lichaam gaat en zich en door een cirkel om de aarde zweeft die wij niet kunnen zien en daarna een nieuw lichaam uitzoekt om mee te leven (reïncarnatie) alleen als je dood gaat door zelfmoord/ongeluk dan blijft je ziel op de plek waar het gebeurt is en zit je daaraan geketend, dit is wat ik geloof en mijn ouders me verteld hebben en zelf ook in geloven, ( ik leef in een gezin waar mijn ouders alles doen met kruiden/stenen/ mediteren/ we hebben een paar vrienden die tarotkaarten lezen, en zich verdiepen in zwarte magie dus jaa... ) ahahahah.
zelf geloof ik niet in god omdat ik niet denk dat god de mens geschapen heeft en al die shit. maar ik denk dat het een geloof is en dat hoef je niet uit te kunnen leggen
believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.