• Ik wil dus mijn haar helemaal zwart een keer verven.. Maar ik weet niet of het staat. Dit ben ik dus maar wat denken jullie? Zal het me staan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ivar Oosterloo.

    Eerlijk? Denk het niet.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 21:02 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Bruin houden, I guess.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar kom je alleen achter door het gewoon te doen (krul) Maar zwart is wel een moeilijke kleur als je er eenmaal weer vanaf wilt.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    het is natuurlijk jouw keuze, maar als ik jou was zou ik het niet doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor mijn idee zal blond je beter staan ;x
    Maar je kunt het altijd proberen, toch?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    moet op zich wel kunnen, maar hou er wel rekening mee dat je een stuk 'witter' wordt door je haar zwart te maken

    Ik zou bruin houden, het staat je. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou het niet doen als ik jou was. Maar proberen kan niet veel kwaad. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou het gewoon houden.
    Volgens mij als jij zwart haar hebt, dat het contrast met je gezicht heel fel is en dat je dan heel bleek lijkt.
    Maar als jij denkt dat je ermee staat, moet je het doen. Het is natuurlijk jouw haar. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja als ik het doe zou ik niet permanent nemen zoieso.
    Ik heb zelf nu wel zwarte plukjes. En ik ga denk ik steeds meer plukjes denk ik doen.. Nouja ik zie denk wel..


    Ivar Oosterloo.

    Ik zou dan een soort kastanjebruin-roodachtig nemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Probeer het eerst dan met een kleurspoeling, die spoel je er na een aantal wasbeurten uit en dan weet je of je het leuk vind of niet. Kun je daarna besluiten om permanente kleuring erin te doen of niet.


    FML

    Dutchess schreef:
    Probeer het eerst dan met een kleurspoeling, die spoel je er na een aantal wasbeurten uit en dan weet je of je het leuk vind of niet. Kun je daarna besluiten om permanente kleuring erin te doen of niet.

    Maar als je zwarte kleurspoeling neemt wordt dat grijs na een tijdje (cat) En voordat dát er een keer uit is..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Spero schreef:
    (...)
    Maar als je zwarte kleurspoeling neemt wordt dat grijs na een tijdje (cat) En voordat dát er een keer uit is..


    Oh, dat weet ik niet. 'k Heb nog nooit zwart in m'n haar gedaan. Wel rood, dat werd een beetje kastanjebruin na een paar spoelbeurten. Je hebt ook van die shampoo's die je met 2 of 3 spoelbeurten eruit spoelt. Als je het in een vakantie doet of een weekend als je niks te doen hebt, kun je dat toch gerust uitproberen.
    En anders bestaat er altijd nog Photoshop, pak je oude foto en maak je daar je haar zwart. Weet je ook of het staat of niet.


    FML

    Ivan schreef:
    Ik zou dan een soort kastanjebruin-roodachtig nemen.


    "I shut my eyes in order to see.'