• Ik weet niet of iedereen morgen al vakantie heeft of dat hier al een topic over is, maar;
    Wat gaan jullie doen deze vakantie?


    There's power in the words you whisper.

    Ik kreeg te horen dat ik vandaag vrij was, dus ik heb sinds vandaag al vakantie ;D

    Maar ik ga gewonn afspreken met vrienden en me vervelen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Door een mislukte actie van de bovenbouw waren wij al om 9:50 vrij. x'D Dus ik kan lekker vakantie vieren, al heb ik geen idee wat ik ga doen. 8D Waarschijnlijk mijn tijd verspillen achter de computer.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Door de examenleerlingen heb ik al vakantie en wat ik ga doen: Niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben standaard op vrijdag vrij. Maar ik ga sowieso naar concerten en alles. En sporten. Veel sporten. :3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb sinds woensdag al vakantie ;D Maar ik ga maar weinig echt doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga werken, naar nancy, zwemmen, naar mijn vriend en voor de rest niks :'D


    -

    Logeren bij, ChesterSee.
    Naar party van Niffler, met Snatergaai en ChesterSee.
    Verder nog naar de paarden en paardrijden en shizzle doen voor school.


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik ben helemaal niet blij met jullie schoolvakanties, want dat betekent nóg minder banen op de banenmarkt voor een flink aantal maanden. Ze willen allemaal alleen nog maar scholieren en studenten op het moment. (cat)


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    Ik ga werken, naar nancy, zwemmen, naar mijn vriend en voor de rest niks :'D


    <3


    Til hug og blod.

    Ik ga maandag op vakantie naar Duitsland. (:


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga van Groningen (waar ik vlakbij woon) samen met mijn vader naar Maastricht fietsen.. Dat is op zich wel kut, want nu kan ik niet naar de Koninginnennacht in Groningen..


    I solemny swear I'm up to no good.

    Jeej ^^ Ik ga dinsdag op weg naar Ameland samen met één van mijn beste vrienden, dat word dus ongeveer een week nonstop lol XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga naar zwemles :"D Want ik wilde na 10 jaar toch zwemdiploma C halen. Yaay. Ik ga naar Artis in Amsterdam zondag. En koninginnedag in Emmen op maandag. Dinsdag komt mijn psychiater, donderdag Slagharen. En zondag Groningen. En maandag een week naar België met school. Druk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Morge naar een verjaardag van een vriendin en 's avonds komen twee andere vriendinnen die blijven slapen want we gaan dan uit. Zondag twijfel ik nog over. Maandag heb ik een blind date, dinsdagavond moet ik werken, woensdag komen twee vriendinnen, donderdagavond moet ik werken, vrijdag ga ik beginnen met mijn koffer inpakken, zaterdag ga ik door Nederland treinen en zondag werken en dan naar een verjaardag van een vriendin :'D

    Pfoeh, best druk schema.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Slapen -> Eten -> Uitgaan -> Repeat. ;D


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.