• Zoals sommige misschien al weten heb ik gisteren een septum laten zetten.
    Nou moet ik zometeen werken dus moest ik hem naar binnen draaien, maar dat lukte dus steeds niet,.
    Volgens mij komt dat omdat hij iets scheef is gegaan, omdat eerst de naald er niet doorheen wou. Zie je verder niet echt wat van maar daarom kreeg ik hem dus eerst niet naar binnen gedraait.
    Nu heb ik een balletje eraf gehaald, en toen wou die wel.
    Maar ik ben best wel bang dat mijn septum er nu uit gaat vallen, omdat er een balletje mist.
    Like, kan dat?
    Heeft iemand hier ervaring mee of zo?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me behoorlijk pijnlijk. (;
    Misschien moet je om de zoveel tijd even voelen of hij er nog wel goed in zit?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb er ervaring mee, hij gaat er niet uit vallen. Ik heb een week zonder balletje gelopen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik heb er ervaring mee, hij gaat er niet uit vallen. Ik heb een week zonder balletje gelopen.


    Oke beter, maar blijft het gaatje dan ook gewoon 'normaal'.
    Like niet dattie gaat misvormen of zo, omdat ik hem soms naar binnen draai.
    + met ontstekingen enzo dan?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    oke, wat is een septum? -nu voel ik me heel dom haha


    I solemny swear I'm up to no good.

    Cooper schreef:
    (...)

    Oke beter, maar blijft het gaatje dan ook gewoon 'normaal'.
    Like niet dattie gaat misvormen of zo, omdat ik hem soms naar binnen draai.
    + met ontstekingen enzo dan?


    Nee hoor, geen probleem. je moet hem alleen wel extra goed schoonmaken na je werk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Originals schreef:
    oke, wat is een septum? -nu voel ik me heel dom haha