• Beste mensen,
    Ik moest voor het vak godsdienst argumenten en Vb: vinden Waarom mensen wel of niet in god geloven,
    Zou iedereen even zijn mening kunnen geven Waarom jullie wel/niet in goed geloven, en dan nog een korte uitleg waarom?

    Alvast bedankt,

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 14:49 ]

    MyFairyKing schreef:
    Ik geloof niet in één God, omdat ik niet kan geloven dat één wezen zoveel macht heeft.


    Valentino schreef:
    Ik geloof niet, ik ben opgevoed als Atheïst.
    Zo geloof ik wel in de Evolutie-theorie en de oerknal.
    Maar ik kan niet geloven dat een wezen dit heeft geschapen, dat kan in mijn ogen gewoon niet.


    Eeyore schreef:
    Nee, ik geloof niet in God. Ik vind het eerder 'n bedenksel waaruit mensen hoop kunnen putten en steun aan hebben, maar ik respecteer het, als mensen in God geloven en eigenlijk vind ik 't ook een heel erg mooi idee, maar niet voor mij.


    Deze drie quotes zijn mijn mening, zo ongeveer. (nerd)

    Ik geloof in Allah. (krul) Enne, ik weet dat hij bestaat omdat ehh.. ik er zo mee ben opgegroeid, denk ik.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben zelf Atheïst maar ik denk wel dat er zoiets als een God bestaat. Dit komt mede omdat ik op Katholieke en Christelijke scholen heb gezeten en er dus mee ben vol gestopt. De verhalen erom heen zijn, in mijn mening, om het geloof iets meer aan te kleden, het geloof overtuigender te maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nee, ik geloof er niet in.
    Ik geloof ik niks...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik geloof in God,
    deels omdat ik katholiek ben opgegroeid maar deels ik weet neit.
    Ik geloof wel in de hemel maar niet in de hel maar ook in reïncarnatie.
    Hiervoor heb ik niet echt een verklaring maar om tjsa te denken dat je na je dood gewoon letterlijk weg bent dat is raar. Ik geloof niet helemaal dat god alles gemaakt heeft, maar door mijn opvoeding geloof ik wel dat hij er is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    God is liefde. Liefde is blind. Ray Charles is blind. Logischerwijs moeten we hieruit concluderen dat god bestaat en dat Ray Charles god is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik geloof niet in God, omdat ik niet blindelings op iets kan vertrouwen. Ik heb het ook nooit meegekregen van thuis, wel van mijn basisschool, maar dat had geen effect. Ik kan niet geloven dat er één persoon is die over ons kijkt en alles accepteert en zoveel van iedereen houdt. Ik geloof liever in mezelf en anderen, dan in iemand van wie er niet eens bewijs is dat hij bestaat.


    wth.

    ik geloof niet...
    kan het niet geloven dat er boven een mannetje zit die het laat regenen enzo.. wel geloof ik dat er iets is na de dood maar zeker geen god


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik geloof in aliens. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik zeg niet dat Hij niet bestaat en ik zeg niet dat Hij wel bestaat. Zolang er geen bewijs voor of tegen is doe ik geen uitspraak.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof niet in God, ook al ben ik wel Katholiek opgevoed. Ik ben gedeeltelijk mijn 'eigen' geloof gaan ontwikkelen. Ik geloof namelijk wel in reïncarnatie, maar ik vind mezelf wel een hele erge Humanist.
    Soo, ik geloof niet in God, omdat ik in de theorie van de Oerknal 'geloof'. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    RainbowDash schreef:
    God is liefde. Liefde is blind. Ray Charles is blind. Logischerwijs moeten we hieruit concluderen dat god bestaat en dat Ray Charles god is.


    Stevie Wonder is ook blind.. D:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:11 ]

    ik geloof niet in god, ik geloof in Aliens, daar is meer over bekend.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jezabels schreef:
    (...)
    Stevie Wonder is ook blind.. D:


    Maar dit liedje is cool!


    quidquid excusatio prandium pro

    En als hij wel bestaat... Waarom al die zieke mensen?


    Normal girl at day, Catwoman at night.