• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.

LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

rollentopic

[ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Tyler

Ik grinnik, en trek snel een shirt aan. Mijn jas erover heen waar ik mijn sigaretten en kaliber in stop, en sta dan naast Leya.

El Diablo.

Riley Winchester

Ik kijk een tijdje toe hoe ze eet en probeer zelf ook te eten. Dat is best moeilijk om tegelijk te doen. "Je kan beter bij die pooier uit de buurt blijven." waarschuw ik haar. "Er zijn genoeg andere manieren om geld mee te verdienen." De deur gaat open en er komen nog een paar klanten binnen. Ik eet rustig en drink mijn koffie op. Dan roep ik de serveerster die mijn koffie weer bijvult.

Your make-up is terrible

Aurelie Cherine Roux

Ik keek geschrokken naar de deur toen er een belletje klonk, als teken dat er iemand binnen kwam. Ik ontspande weer toen het gewoon een vreemde was, en keek Riley aan. ''Het zijn er zo veel..'' zuchtte ik, half tegen mezelf. ''En welke andere baan, Riley? Als ik bij Zac wegga, vermóórdt hij me.'' zei ik zachtjes, nadat de seveerster zijn koffie had bijgevuld en weer wegliep.

[ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:43 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Yarella

Ik geniet van de warme stralen die op mijn huid terechtkomen. Ik sla een van de handdoeken die er schoon klaarliggen om me heen en stap de douche uit. Ik trek mijn bh aan, met daar overheen een schone witten top. Mijn jeans en een vestje. Mijn versleten gympen doe ik ook weer aan en mijn haar laat ik los hangen. De handdoek gooi ik in de wasmand en ik loop weer naar beneden.

[ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:44 ]

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Riley Winchester

Ik ben even stil terwijl ik probeer na te denken. Ik weet dat zulke dingen niet makkelijk liggen maar ik wil haar toch helpen, zo heb ik ook weer een doel in deze dagen. "Vanaf nu val je onder mijn bescherming." Ik grijns kort maar triest en klop even op mijn wapen.

Your make-up is terrible

Aurelie Cherine Roux

Ik glimlachte. ''Dankjewel, Riley,'' zei ik. ''Je weet niet hoe blij ik ben dat ik daar nu eindelijk weg kan.'' voegde ik er aan toe, terwijl ik aan mijn fruitsalade begon. Het deed me goed om een keertje normaal te eten.

Riley Winchester

"Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor." knik ik. Ik eet mijn laatste beetje omelet op en begin aan de nieuwe dampende kop koffie. Ik drink het altijd het liefste zwart, ik hou van pure dingen. Als ik klaar ben wacht ik tot Aurelie ook klaar is met eten en drinken. Ik leg tien dollar neer op het tafeltje en druk haar ook tien dollar in haar hand. "Voor de zekerheid." zeg ik zacht.

Your make-up is terrible

Emilio Esteves
    "Dus je wilt zeggen, dat er zon mooi meisje bij je woont en je heb er niks mee gedaan?" Vraagt Geoffry verbaast in het spaans. "Moest dat dan?" Antwoord ik in spaans. "Ben je gay?" Ik grinnik. "100% hetero" antwoord ik. "Vind je niet dat mijn neef een knappe jongen is? Lijkt op mij he?" Vraagt Geoffry vrolijk aan Yarella. Hij weet dat we makkelijk als tweelingen door konden gaan dus het was een onnodige vraag.

Aurelie Cherine Roux

Hij drukte tien dollar in mijn hand. ''Voor de zekerheid.'' zei hij zacht, en ik glimlachte. ''Je hebt al zo veel voor me gedaan, ik kan dit niet aannemen.'' zei ik, en reikte hem het geld weer toe. Jaren heb ik vastgezeten, en nu heeft Riley me verlost uit mijn leiden. Ik was hem dankbaar, zó dankbaar.

Yarella

Ik grinnik. "Net een tweeling." Zeg ik droog. Ik duw een plukje haar achter mijn oor. Ze leken op elkaar, maar Emilio was nog altijd knapper.

Riley Winchester

Ik schud mijn hoofd. "Je zei zelf dat je het nodig hebt. Ik kom zo wel weer aan nieuw geld maar jij niet. Je bron van inkomsten is weg hé." Ergens voel ik me daar wel schuldig om maar het is niet anders. Zo'n meisje kan je niet onvrijwillig opofferen aan prostitutie.

Your make-up is terrible

Emilio Esteves
    Ik sta op van de kruk. "Je weet hoelaat et begint?" Vraag ik aan Geoffry. "Yup tot vanavond" zegt hij. "Jaa doeidoei" ik trek zijn pet over zijn gezicht. "Doei meisje" zegt Geoffry vrolijk "doei" ik rol met mijn ogen en loop het huis alvast uit. "Ik heb nog ongeveer twee uur voor we dAar heen moeten. Voor de sound check en alles"

Aurelie Cherine Roux

Verdomme, hij had gelijk. Daar had ik nog niet bij stilgestaan.. Ik fronste nadenkelijk. Waar kon ik in godsnaam werken? Ik kon niet de rest van mijn leven mensen vermoorden en beroven van hun geld.. Met tegenzin stopte ik het tientje in mijn jaszak. ''Laten we maar gaan, dan.'' zuchtte ik, terwijl ik nogsteeds in gedachten was verzonken. Ik liep richting de deur, en keek om me heen in de hoop dat ik Zac of een andere pooier niet rond zag lopen.

Yarella

Ik knik. "Wat wil je voor die tijd gaan doen?" Vraag ik zachtjes. Echt gaaf dit allemaal.

Riley Winchester

Ik loop achter Aurelie aan en samen lopen we naar buiten. Haar ook onderhouden zou behoorlijk moeilijk worden en ik zou niet meer mijn geld kunnen uitgeven aan zulke dingen als hoeren en snickers. "Als ik mijn uitgaven wat beter regel hou ik genoeg over voor jou." glimlach ik haar richting in. Ik steek mijn handen diep weg in mijn broekzakken.

Your make-up is terrible