• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte. Ik voelde de €50,- in mijn broekzak zitten, maar niemand mocht weten dat ik het had of hoe ik er aan kwam. Ik kon beter doen alsof ik compleet blut was. ''Nu je het zegt, ik heb inderdaad ook geld nodig,'' mompelde ik. Ik was nooit echt super goed in liegen, maar met de jaren werd ik steeds geloofwaardiger. Ik keek even naar mijn handen, zodat mijn blik me niet kon verraden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Wie niet?" Ik grinnik even. Ik leun tegen de muur van de deur en kijk naar Aurelie. Het zou vast raar zijn om met haar geld te gaan halen en dan naar de hoeren te lopen. Nee, misschien kan ik er beter alleen vandoor gaan. "Ik ga." glimlach ik naar haar en ik open de deur om naar buiten de lopen.


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    Slaperig open ik mijn open en zie nog net dat Riley naar buiten loopt. Ik kijk even om me heen en merk op dat er al wat meer mensen weg zijn. 'Goedemorgen,' zeg ik slaperig tegen Aurelie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Assassin; Misschien is het een idee om haar naar de hoeren te laten gaan zodat ze geld verdient -dat is haar geheim :'D- en dat hij dan zo komt? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dat klinkt wel interessant ja!]


    Your make-up is terrible

    [Okay! (:]

    Aurelie Cherine Roux

    Nu Riley weg was, en de rest nog half sliep, greep ik mijn kans. Ik trok mijn jas aan, liep tussen alle huizen door en zag uiteindelijk het gebouw. Ik zuchtte diep, en liep naar binnen. Het wemelde er van de prostistuees en mannen.. Met een lichte grimas liep ik door naar mijn kamer. ''Lieverd! Kom maar mee, ik heb wel een setje voor je,'' riep Yvonne, de enigste vrouw die ik nog een beetje aardig vond hier. Ik kleedde me uit, trok een badjas aan en liep achter Yvonne aan.
    Ze hield een uitdagend setje in haar handen, met panterprint. Ik walgde er van.. Hier en daar zaten wat lichtroze strikjes en zwart kant. Ze duwde het in mijn handen, en snel trok ik het aan. Ik voelde me verschrikkelijk. Het zat té strak, en ik voelde me er niet comfortabel in. Absoluut niet.
    Nadat ik mijn make-up en haar had gedaan, liep ik op hoge, zwarte hakken naar beneden, hopend op iemand waar ik geld mee kon verdienen. Bah.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:06 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Eenmaal buiten loop ik gelijk door naar een bepaalde buurt. Hier heb ik wel eens goede zaken gedaan, maar de laatste tijd was er niemand te bekennen, waardoor ik veel geld ben gelopen. Ik bestudeer het zakje met een halve gram coke erin. Zeer weinig, levert ook niet zoveel op en dit is het laatste. Ik gebruik het zelf toch niet dus verkoop ik het. Het duurt wel even voordat er een koper is, maar na een tijdje komt er een lichtgetinte jongen op me afgestapt, zeker een halfbloedje. "Hoeveel heb je?" vraagt hij aan me. Ergens vaag herken ik hem. "Een halve." antwoord ik. Hij kijkt even om zich heen, zenuwachtig geloof ik. "Hoeveel?" Het blijft kort. "Zestig." antwoord ik. Ik weet het, veel te veel maar ik heb het nodig nu. Hij kijkt me gefrustreerd aan. "Graag of niet." Ik haal mijn schouders op. Hij drukt me zestig dollar in mijn handen en ik overhandig hem het zakje met het witte spul. Binnen enkele secondes is hij verdwenen.
    Grijnzend met het geld in mijn handen loop ik naar het dichtsbijzijnde bordeel. Het is erg lang geleden dat ik hier geweest ben en ik duw de deur open om binnen te lopen. Er staat een wat oudere man, zeker de pooier. "Heb je een leuk jong ding voor me?" vraag ik grijnzend aan hem.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik hield Zac in de gaten, mijn pooier. Ik wou weten welke klanten ik kon verwachten.. Ik probeerde zo recht en sierlijk te staan, dat moest van Yvonne; ze wist dat ik in geldnood zat. Op een gegeven moment zag ik een wel héél bekend iemand binnenlopen, die gelijk naar Zac liep. Ik kneep mijn ogen samen. Riley. Nee, dat kon niet.. Ik vloekte onhoorbaar, en probeerde me achter een groepje mensen te verstoppen. Hij mocht me niet zien..

    [Ik ga heeel snel douchen, terug in ongeveer 15 minuutjes ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik heb heel lang met mijn neef gepraat. Meer geluistert. Hij vond het zo erg. Het duurde wel een half uur voor ik hem duidelijk had gemaakt dat ik niet wilde dat hij me financieel steunde. Hij heeft wel twee enorme tassen boodschappen betaakd maar er zit ook schoonmaak middel tandpasta en voor de vrouwen maandverband en tampons in. "Luister je bent als een broertje voor me Milio" hij pakt een hangertje waar een sleuteltje aan zit. "Sleutels van mijn appartement" zegt hij. "Ik ga niet in jou appartement verblijven Royce" zeg ik. "Ik had verwacht dat je dat zou zeggen. Als je Een keer alleen wilt zijn, kun je warm daar zitten of behoefte heb aan een warme douche slash bad hier" hij drukt de sleutels in mijn hand. "Ik ben vaak op tour dus doe et maar.oh en een meisje mag je er natuurlijk ook mee naartoe nemen" hij knipoogt. Ik glimlach "thanks" zeg ik. "No prob. Ik kom vanavond naar die club dan hoor ik je zingen. Hou je taai" hij geeft een klap op mijn schouder en loopt weg. Ik loop naar binnen maak eerst de keuken en de badkamer helemaal schoon. Berg de boodschappen op en kook wat. Ik dek het af zodat de rest ervan kan eten en loop dan weer weg. Met de sleutels van Royce zn appartement veilig in mijn zak.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    Ik rek me even uit en mijn blik valt op Ty die nog ligt te slapen. Stilletjes kom ik overeind en loop ik naar hem toe. Dan laat ik me boven op hem vallen. 'Wakker worden, Ty,' zeg ik onschuldig waarna ik hem begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Het duurt niet lang voordat er een meisje naar voren word geduwt. Mijn ogen scannen haar lichaam vanaf beneden en ik grijns tot ik bij haar gezicht aangekomen ben. "Wat doe jij hier?" vraag ik verbaasd aan Aurelie. Haar in zo'n uitdagend setje zien, ziet er raar uit voor mij. Vragend kijk ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:17 ]


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Nooo' zucht ik lachend, en kijk Leya aan. 'Je weet dat ik tegen kietelen kan.' mompel ik droogjes. Ik steek een sigaret op, en kijk haar grijnzend aan.


    El Diablo.

    [Met wie kan Elise praten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Wie komt Emilio Tegen? :D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]