• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Helios schreef:
    [Wie komt Emilio Tegen? :D]


    { Yarella? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Riley heeft een random meisje voor zijn neus, toch? (: ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leya Felicia Azucena
    Ik steek mijn tong uit naar Ty. 'Dat is ook niet eerlijk,' grinnik ik waarna ik iets meer overeind ga zitten zodat ik alleen nog maar op zijn middel zit. 'Kan je ook tegen prikken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Neuh, ik heb het al verbeterd.]


    Your make-up is terrible

    [Waar is yarella? Emilio heeft net gekookt en is nu buiten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Denk het' mompel ik, en blijf rustig liggen. Mijn sigaret is op, en ik druk hem uit naast het matras.


    El Diablo.

    Helios schreef:
    [Wie komt Emilio Tegen? :D]

    [Elise kan wel]


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Charine Roux

    Zac kreeg mij in het oog, en liep grijnzend op me af. Van binnen vervloekte ik mezelf. Dit mocht niet.. Hij pakte me bij mijn arm, en duwde me voor de neus van Riley. Ik werd misselijk van zijn grijns.. ''Wat doe jij hier?'' vroeg hij, en ik keek weg om de tranen die achter mijn ogen prikten te verbergen. ''Geld verdienen,'' zei ik zacht, en ik had geen idee of hij het kon horen; het liefst wou ik weg van alles hier, ik vond het zó beschamend..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leya Felicia Azucena
    'Hmmm, even testen,' grinnik ik waarna ik hem een paar keer op zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik knik even naar de man dat dit goed is. "Waar zijn je kleren?" vraag ik zacht. "Je werkt vandaag niet." Ondertussen duw ik haar voor me uit zodat niemand anders ons kan horen. Ik klem mijn kaken op elkaar, ik schaam me rot dat ze nu ziet dat ik een hoerenloper ben en mijn kostbare geld daar aan uitgeef.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik loop over straat als ik ineens Emilio tegenkom. "Hee!" Zeg ik opgewekt. Ik haal mijn hand door mijn haar.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tyler

    'Je weet dat ik niks voel met mijn geweldige buikspieren' grijns ik.


    El Diablo.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Boven, in mijn kamer,'' zei ik zacht, terwijl ik zijn blik ontweek, en keek naar de trappen die naar de kamers leiden; er stonden twee brede mannen voor. Ik beet zacht op mijn onderlip om de tranen tegen te houden, die op het punt stonden om over mijn wangen te rollen. Ik moest mijn gevoelige kant niet laten zien, nooit.. Ik sloeg mijn armen over elkaar tot een poging mijn lichaam te verbergen. Al die jaren ging het goed; niemand is achter mijn geheim gekomen, tot vandaag..

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leya Felicia Azucena
    'Niet zo opschepperig doen,' grinnik ik, 'hoewel, ik wel dénk dat je gelijk hebt. Ik weet het nog niet zeker,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered