• Mensen ik heb een verhaal in mijn hoofd maar heb nog rollen nodig. Hulp is altijd welkom.



    Saya is geen gewoon meisje. Onder de mensen is ze een mens. Als ze vrij is, is ze een wolf. Als ze in de lucht is, is ze een feniks. En als ze in het water is, is ze een zeemeermin. Hierdoor moest zij vluchten naar een domein waar nog andere "freaks" zitten. Ze mogen niet naar buiten en moeten allemaal hun eigen leventje te leiden. Maar wat als er iets mis is in het domein. Er zijn geen volwassenen. Het eten verdwijnt. Mensen worden gezien die er niet mogen zijn. Kinderen verdwijnen en vreemde geluiden zijn te horen.

    Ik heb verschillende "Freaks" nodig. Niet te krachtig plz. Dit kan ook een elf zijn hoor.

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz):
    Foto:
    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...):
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd):
    Familie:
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...)

    Dit mag ook via pb verstuurd worden.;
    Dit is geen rpg. (ik ben daar niet zo goed in maar anders kan ik er altijd een maken voor degene die willen)
    Nu is het nog een verhaal in werking.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 9:15 ]


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Naam: Serena Schmidt.
    Bijnaam: Roos, vanwege haar zachte karakter.
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): Serena is 17 jaren jong.
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...): Serena en Saya lijken best op elkaar. Onder de mensen is ze een mens, als ze vrij is, is ze een vlinder. In de lucht is ze een elf en onder water een zeemeermin. Haar speciale kracht is om overal planten te laten groeien.
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Op haar achtste verjaardag is ze zeemeermin geworden en sindsdien, schaamde ze zich voor zichzelf. Toen liep ze weg en via het bos kwam ze in het domein waar ze nu zit!
    Familie: Serena woont bij haar oma, met haar kleine zusje.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Serena heeft een tatoeage op haar zij, waar een vlinder staat afgedrukt. Ze is niet snel bang en dat maakt haar altijd een van de laatste die het overleven.


    Firm believer of all that is magic

    kan ik gebruiken. bedankt voor de rol XD


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    ik probeer er wel 1 voor je in te vullen kijk maar of je hem kan gebruiken ;):

    Naam: Nickita Winslow
    Bijnaam: Witch
    Leeftijd: 16
    Foto:


    Speciale krachten,soort: net zoals de meeste mensen op het domein is nickita geen gewoon meisje als ze vrij is is ze een poes en rent ze het lieft voor alle problemen weg in de avond/nacht (lucht) is ze een vleermuis en ze is niet egt dol op water dus daar blijft ze het lieft van uit de buurt haar speciale krachten ze kan dingen laten bewegen zonder ze aan te raken ze kan mensen gedachten lezen
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Nickita werd van kleins af aan al gepest op school maar ook gewoon thuis ze hebben nooit egt geacepteerd hoe ze is op een dag was ze het zo zat dat ze weg rende van huis ze had geen flauw idee waar ze heen ging en dat boeide haar ook niet uiteindelijk kwam ze bij het domein uit waar ze nu nog zit.
    Familie: Nickita is enigs kind ze woond samen met haar ouders op een oude boerderij
    Iets speciaal aan de persoon: Nickita heeft altijd een keting om haar nek hangen met daaraan een steentje met een maan er in dat is haar geluks brenger


    You can't touch music but music touch you

    Kan ik zeker gebruiken. Hoe meer rollen. hoe beter. xD


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Naam: Deninaë Shay Lovett.
    Bijnaam: Danny.
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): 17.
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...): Danny heeft de kracht om op de meest gekke plekken vuur te creëren, Onder water, of als het regent. Zelf speelt ze er veel mee, zoals een vuurtje op het puntje van haar vinger houden, en van alles. Ze heeft wel de nare gewoonte dat als ze boos is, ze de sterke neiging heeft om diegene op wie ze boos is in de vik te steken. Ook kan ze binnen no-time weten of mensen tegen haar liegen. Of als mensen ook maar enige neiging tot liegen hebben, ziet zij het.
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Danny heeft per ongeluk in al haar woede een appartementen complex in brand gestoken. Er zijn daarbij 3 mensen om het leven gekomen en een paar hebben erge brandwonden. De politie weet niet zeker hoe de brand is ontstaan, want er was geen enkel bewijs dat het is aan gestoken. Ze is gevlucht omdat de politie haar als verdachte had aangesteld.
    Familie: Danny heeft een klein broertje van 7, maar die heeft ze sinds ze weg is gegaan nooit meer gezien. Haar ouders wonen bij haar broertje, ergens waar ze niet meer weet waar.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Danny heeft de onderkant van haar haar roze laten verven (zie foto hieronder) en heeft een klein brandmerkje net onder haar pink, ze was iets te speels. ze heeft altijd gehad dat ze iets te snel mensen beoordeeld, mede omdat ze kan zien of ze liegen.



    ik hoop dat dit een beetje goed is ? ;$


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Dit is echt wijs. Mss een paar jongens mogenlijk???


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Ik wil het wel proberen, een jongen maar weet niet zeker of je er wat aan hebt


    Physics is awesome

    ik wil ook wel proberen..


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Naam: Alexis Maria Sanchez
    Bijnaam: Lexi
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): 17
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...):
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd):
    Alexis was al sinds klein een vreemd meisje. Ze verdween snachts de bossen in en veranderde daar in een weerwolf, vanaf dat de zon onderging tot middernacht was ze een weerwolf. Als het één minuut over 12 was veranderde ze weer terug maar kreeg ze vleugels, grote grijze vleugels. Ze had ook een gave, eigenlijk twee, telekinsese en telepahtie die alleen werkte als ze in haar menselijke gedaante was. Ze veranderde weer terug als de zon op kwam.
    Toen ze een keer uit de bossen vluchtte en terug transformeerde naar een mens. De gene begon het rond te bazuinen en al snel werd ze opgejaagd.
    Familie: Alexis' ouders zijn op jonge leeftijd gestorven aan een auto ongeluk. Ze werd steeds van weeshuis naar weeshuis gestuurd omdat ze te roekeloos was. Alexis is een combinatie van haar ouders. Het engel gedeelte heeft ze van haar moeder en het weerwolf gedeelte van haar vader. Verder heeft ze nog een jonger broertje, maar die is in een adoptie gezin geplaats aangezien hij nog maar 4 was.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Alexis heeft een hele mooie zangstem alleen weet niemand dat, ze is bang om het voor andere te doen maar in haar ééntje zingt ze de sterren van de hemel. Ze heeft een tatoeage op haar voet van een anker

    van een muzieksleutel op haar pols

    en noog één op haar schouderblad


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Als je dringend een jongen nodig hebt PB me maar !xx


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Shane Monero.
    Bijnaam: Shanie.
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): 18
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...): Telekinese, of te wel, Shane kan dingen verplaatsen zonder ze ook maar met één vinger aan te raken. Wat hij heel vaak misbruikt. Ook kan hij de aura van mensen lezen, hij kan zien of mensen gelukkig, verdrietig, of opgelucht ofzo zijn. En ook waarom. Ook weet hij wat mensen voelen, vandaar dat hij niet veel vrienden had, hij wist of ze wel of niet om hem gaven. Meestal niet dus.
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Hij is gevlucht eigenlijk omdat hij bang was dat iemand om hem zou geven. Eindelijk deed iemand dat, een vriend, genaamd Adam. Hij kon er niet tegen dat hij altijd wist wat Adam voelde, of of hij gelukkig was. Hij kon niet tegen hem liegen, dus is hij vertrokken. Nog steeds hoopt hij dat Adam hem zal opzoeken, maar de kans is klein.
    Familie: Hij heeft zijn ouders (beide) verloren bij een brand in een appartementen complex. (get the connection? (; ) En hij was enig kind.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Meestal heeft hij een must op, want dat geeft hem een beetje bescherming vind hij zelf. Hij heeft een mega talent om te tekenen, en tekent meestal mensen die hij kent, nou ja, hun gevoelens.
    extra: hij heeft een kleine crush op Deninaë (*hinthint*) maar durft het niet echt te zeggen. Hij geeft veel om haar, en voelt dus goed aan of ze gelukkig is. Wat hij niet weet is dat zij de reden is dat zijn ouders er niet meer zijn. Haar tekent hij dus vaak.

    ik hoop dat dit een goede jongen is ?


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Naam: Samuel Sagar
    Bijnaam: Sam
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): 16
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...): Sam kan veranderen in een dier, als hij in de natuur is kan hij veranderen in een vos, als hij in de lucht is in een arend en als hij in het water is kan hij veranderen in een zeemeerman.
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Hij heeft moeten vluchten van zijn familie, vrienden en kennissen omdat ze vragen begonnen te stellen over waar hij was als hij niet bij hun was en wat hij deed. Zijn beste vriend volgde hem en was net te laat anders had hij Sam in een vos zien veranderen.
    Familie: Zijn moeder is gestorven toen hij twee jaar oud was. Hij woonde samen met zijn twee oudere broers en zijn vader. Zijn tante van moeders kant heeft voor hem gezorgd samen met zijn vader.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Sam heeft een foto van zijn hele familie mee genomen voordat hij weg ging. Zelfs zijn moeder staat op deze foto


    Physics is awesome

    dreamsarebig schreef:
    Naam: Shane Monero.
    Bijnaam: Shanie.
    Leeftijd (Niet te volwassen plzz): 18
    Foto:


    Speciale krachten, soort (bv: elfje van 10 cm, beheerst het water,...): Telekinese, of te wel, Shane kan dingen verplaatsen zonder ze ook maar met één vinger aan te raken. Wat hij heel vaak misbruikt. Ook kan hij de aura van mensen lezen, hij kan zien of mensen gelukkig, verdrietig, of opgelucht ofzo zijn. En ook waarom. Ook weet hij wat mensen voelen, vandaar dat hij niet veel vrienden had, hij wist of ze wel of niet om hem gaven. Meestal niet dus.
    Verleden (waarom moeten vluchten, iets gebeurd): Hij is gevlucht eigenlijk omdat hij bang was dat iemand om hem zou geven. Eindelijk deed iemand dat, een vriend, genaamd Adam. Hij kon er niet tegen dat hij altijd wist wat Adam voelde, of of hij gelukkig was. Hij kon niet tegen hem liegen, dus is hij vertrokken. Nog steeds hoopt hij dat Adam hem zal opzoeken, maar de kans is klein.
    Familie: Hij heeft zijn ouders (beide) verloren bij een brand in een appartementen complex. (get the connection? (; ) En hij was enig kind.
    Iets speciaal aan de persoon (tatoo, geluks armbandje, snel bang, ...) Meestal heeft hij een must op, want dat geeft hem een beetje bescherming vind hij zelf. Hij heeft een mega talent om te tekenen, en tekent meestal mensen die hij kent, nou ja, hun gevoelens.
    extra: hij heeft een kleine crush op Deninaë (*hinthint*) maar durft het niet echt te zeggen. Hij geeft veel om haar, en voelt dus goed aan of ze gelukkig is. Wat hij niet weet is dat zij de reden is dat zijn ouders er niet meer zijn. Haar tekent hij dus vaak.

    ik hoop dat dit een goede jongen is ?


    Toeval, Alexis - TelekineseXD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Toeval, Alexis - TelekineseXD


    ahah jaa, ik zag die van jou pas toen ik mijne had geplaatst, maar vind je het erg ?


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    (...)

    ahah jaa, ik zag die van jou pas toen ik mijne had geplaatst, maar vind je het erg ?


    Nee hoor, is wel grappig. Kunnen ze elkaar deels begrijpen. Maar ze lijken best op elkaar ook beide door hun ouders etc.


    The duty of youth, is to challenge corruption.