• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem verbaast aan, en schudde toen mijn hoofd. ''Nee, ik moet werk vinden; jij werkt voor je geld, en dat moet ik ook doen.'' zuchtte ik, terwijl ik knarsetandend nadacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik draai me om en glimlach zodat de kuiltjes weer in mijn wangen komen. "Wat wil je doen?" Vraag ik vrolijk. Ik ben vrolijk vandaag. Ik mag een paar nummers in een echte club zingen. Zie mijn neef na lange tijd en hoor dat niet de hele familie me haat. Mijn dag kan niet meer stuk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Tot die tijd dan." Ik stoot met mijn hand in een vuist gevormd zacht tegen haar bovenarm. "Goed?" vraag ik voor de zekerheid. We lopen langzaam in de richting van ons pand en ik denk even na over de rare wending die deze dag heeft genomen. Eigenlijk wil ik niet terug, het is daar stil en koud en saai.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte even. ''Goed.'' bevestigde ik met tegenzin, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken even naar Riley keek. Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij regelmatig naar de prostituees ging, maar eigenlijk kwam het wel goed uit, hoe egoïstisch het ook mocht klinken.
    Ik zag in de verte het kraakpand al, en ik had er eigenlijk helemaal geen zin in; de vieze matrassen, de kilte en de kou, de joints die alsmaar werden gerookt..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik denk even na. "kies jij maar joh.", Zei ik zacht. "Ik heb kunnen douchen, dus ik ben al blij." Mompel ik terwijl ik mijn winter jas nog verder dichtrits. Het was koud.

    { Ik ben momenteel best inspiloos, forgive me. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Dan hebben we een deal." Ik glimlach even vaag. "Zullen we iets anders gaan doen?" stel ik aarzelend voor. "Ik wil niet daar heen, daar word ik zo moedeloos van." zeg ik eerlijk.


    Your make-up is terrible

    [Ik merk het haha]
    Emilio Esteves
    Ik haal mijn schouders op. "Mij maakt het niet uit. Heb je honger? We kunnen wat gaan eten ik heb 30 euro" ik glimlach weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    { Sorry, ben momenteel echt best moe en helemaal geen ispiratie dus ik ga slapen. Ik reageer morgen weer, maar ben wel een uitslaper. @Helios, anders ga je maar gewoon verder. Maar please wait for me until the concert! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Charine Roux

    Ik knikte instemmend. Ik was blij dat hij het voorstelde, ik had geen zin om daar maar de hele dag te gaan zitten. ''Wat wil je gaan doen?'' vroeg ik hem glimlachend, terwijl ik hem aankeek.

    [Ik ga zo slapen, moet morgen vroeg op x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "We kunnen naar een beter gedeelte van de stad." bedenk ik hard op. "Gewoon wat rondlopen en kijken. Daar hangen ook niet zoveel van die ongure typen die wij niet willen tegenkomen."


    Your make-up is terrible

    [Is goed, ik moet eigenlijk ook vroeg naar bed.]


    Your make-up is terrible

    [Wat moet ik nou gaan doen dan? :c. Dunnow hij moet er wel zo heen..]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik maakte een instemmend geluidje, en liep samen met Riley naar de stad. Het was lang geleden dat ik daar was geweest. Ik keek verwonderd naar alle dingen in de etalages. Hoe konden mensen dit in godsnaam allemaal kopen?

    [Nja, ik ga nu maar :3
    Ik heb morgen een feest, wat bijna de hele dag duurt :c dus dat jullie het wetennnn.
    Goodnight!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is goed, slaaplekker mensen die gaan slapen :D tot morgen. Ik doe dat concert ook wel morgen dan space :)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Het duurt even voor we in de stad zijn maar het is er weer verwonderend. Het laat me nog eens beseffen in wat voor armoede wij leven, op een redelijk kleine afstand van deze luxe. Het is leuk om zo af en toe naar te gaan kijken.

    [Slaap lekker! Ik ben de hele dag op de EFF.]


    Your make-up is terrible