• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik loop met haar mee naar boven, ik zie haar wanhopige poging haar lichaam te verbergen. "Ik kijk er niet naar." zeg ik terwijl ze nergens om gevraagd heeft. Ik wend ook expres mijn ogen af en kijk naar de vloer voor ons terwijl we lopen. "Welke is het?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Tis wel zo' grijns ik, 'ben te moe om het te bewijzen' grinnik ik.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Totdat je het hebt bewezen geloof ik het niet,' zeg ik met een klein lachje waarna ik me van hem af laat glijden en languit op het matras ga liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik gaap, 'hoe moet ik het nou weer bewijzen?' grinnik ik. En kijk haar aan.


    El Diablo.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik was hem dankbaar dat hij gewoon naar de vloer keek. ''Welke is het?'' vroeg hij. Ik wist dat als ik iets zou zeggen, mijn stem ontzettend trilde, dus ik zei niks en liep naar een kamer met een bordje '166'. Ik deed de deur open, en liep naar binnen. Felle lampen hingen boven het grote raam, waarvan ik snel de gordijnen dichtschoof. ''Ik eh-'' zei ik schor. Ongemakkelijk wiebelde ik heen en weer, wachtend tot hij even weg zou gaan zodat ik me om kon kleden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leya Felicia Azucena
    Ik haal mijn schouders op waarna ik Ty aan kijk. 'Dat moet je zelf weten,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Je hoeft niets te zeggen." glimlach ik. "Trek je normale kleding aan." Ik ga op het bed zitten wat er staat en laat mijn handen over de zachte, gladde stof gaan. Ik sluit mijn ogen zodat Aurelie gewoon haar gang kan gaan. Ik snap best hoe beschamend dit voor haar is, maar voor mij is het net zo. Beiden betrapt.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Jij hebt me wakker gemaakt, dus dan mag jij het ook verzinnen.' grinnik ik.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Nou, je zóu natuurlijk je shirt uit kunnen trekken,' grijns ik. 'Maar dat moet je zelf weten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Wat jij wil' grinnik ik, en trek mijn shirt over mijn hoofd. 'Happy?' grinnik ik.


    El Diablo.

    Aurelie Charine Roux

    Snel hees ik me uit mijn kleding, en zag dat mijn normale kleding binnenstebuiten zat. Met een hoop gepruts kreeg ik het goed en trok het snel aan. Ik keek even naar Riley, die nogsteeds zijn ogen had gesloten. ''Klaar,'' zei ik, en glimlachte flauwtjes. Wat deed hij eigenlijk hier? Ik bedacht me dat ik hem dat later maar ging vragen. ''Hoe komen we hier weg?'' zei ik, lichtelijk in paniek. Er liepen overal pooiers rond..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leya Felicia Azucena
    Ik kom een beetje overeind en bestudeer zijn buik. 'Hmm, het kan er mee door,' zeg ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik open langzaam mijn ogen en zie haar in normale kleding. Dat is veel beter, minder ongemakkelijk. "Hoe komen we hier weg?" Ik hoor de paniek in haar stem. "Het raam." zeg ik vlak. Ik loop er naartoe en open de gordijnen. Het is duidelijk een omgebouwd pand, in het midden van het raam zit een hendel waarmee je hem open kan schuiven. "Ik ga eerst, dan vang ik je wel op." zeg ik en ik klim eruit om later op de grond te belanden. Gelukkig kan ik mijn evenwicht bewaren. "Kom maar." zeg ik zacht, hopend dat ze het hoort.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Tss, mijn buikspieren zijn geweldig' zeg ik grijnzend. Oké, een dikke ego boost maarja.


    El Diablo.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte zwakjes, en keek een beetje bezorgd naar beneden. Het was redelijk hoog, lukte het hem wel om me op te vangen? Wat als iemand ons zag? Ik ademde even diep in en uit, klom het raam uit en liet me vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''