• ik twijfel of ik de stap wel wil zetten om mijn haar te knippen, ik heb nu lang blond haar en ik wil het in een soort hanekam knippen (beetje zoals rihanna & marjolein van "benelux' next topmodel" )
    zou ik het wagen?
    aan bijna iedereen waaraan ik het zeg, reageert negatief (ze zeggen; doe het niet, veel te kort, of ieuw zo lelijk, je zal dat toch niet doen he!) dus ik weet niet wat ik moet doen...
    ik ben echt bang dat het niet mooi zal zijn en ik ben vergeten hoe ik met photoshop moet werken dus ik kan mijn foto ook niet bewerken xp

    willen jullie aub jullie mening eens zeggen?
    dankuu. <3


    IK GA ET GWN DOEN! <3

    KHEB ET GEDAAN! >>D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 11:59 ]

    ik vind die hanekam van Rihanna écht niet mooi, dus nee. x) kan je het niet in een bob laten knippen ofzo? dat is wel mooi!


    It's time to be happy again.

    Tja ik weet niet hoe het bij jou er uit ziet. Je moet gewoon doen wat jij wil. En gewoon denken; schijt aan de rest. Het is jou haar, jij vind het mooi en je moet je eigen niet laten kleineren door andere die toevallig dat model niet mooi vinden. Ik zou zeggen; gewoon doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het altijd al zonde gevonden als mensen met lang haar hun haar knippen. Negen van de tien keer krijgen je er toch wel spijt van. Ik had ook haar tot mijn onderrug, heb het toen anderhalf jaar geleden in een bob geknipt. Nou, hoeveel spijt ik had kan ik niet beschrijven. Maar sommige mensen zien er gewoon beter uit met kort haar, maar dat is mijn mening. Als ik jou was, zou ik het niet doen.

    Ik had ook lang haar en toen was ik het beu en heb ik het laten knippen, ik had er wel soms spijt van maar so what haar is maar haar dat groeit wel terug hoor :p
    Dus laat u haar maar knippen =)


    Stop wishing, Start doing..

    Kun je niet proberen om het met zo'n programmaatje te proberen of het staat? Dat je je eigen foto kunt uploaden en dan verschillende haarstijlen op jezelf kunt uitproberen. Dan weet je meteen hoe het staat en of je het wilt doen of niet.
    Ik heb pas m'n blonde lokken in laagjes laten knippen, ben er so far nog happy mee. Had tot op m'n onderrug en nu is het achteraan nog wel lang, maar vooraan tot op m'n kaaklijn. Weer een heel ander gezicht, haha, maar ik was er echt zat mee. Dus ja.
    Succes, hoop dat je er uit komt!


    FML

    Die hanenkam van rihanna ziet er op fotos en zo mooi uit omdat het helemaal verzorgd is. Ik heb mensen gezien in het echt met zulk haar en nee, dat is écht niet mooi. Vooral bij lichte mensen zie je heel goed de hoofdhuid erdoorheen, en ik vind het een no go. Maar als jij het mooi vind én je er prettig bij gaat voelen, niks houd je tegen hoor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik weet niet hoe het je zou staan, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet.

    Maar als iedereen zegt dat je het niet moet doen, dan zou ik daar op af gaan, maar als je het echt graag wilt...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Pff, zo heb ik ook mijn haar een keer knalrood geverfd (permanent), gewoon omdat ik daar zin in had. Konden mij die reacties schelen.

    Gewoon DOEN.


    ars moriendi

    Het lijkt heel erg alsof je twijfelt, en dan moet je het juist neit doen. Kans is alleen maar groter dat je er spijt van krijgt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?