• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Laatste pagina vorige topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Voorzichtig opende ik mijn ogen, maar sloot ze gelijk weer tegen de felle zon. Mompelend en vloekend draaide ik me om, in de hoop dat ik nog éven kon slapen. Gisteren was het laat geworden, aangezien ik tegen werd gehouden door een paar kerels van straat, en het duurde wel even voordat ik ze 'kwijt' had geraakt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik doe de jas aan en haal de 15 dollar uit mijn broekzak. Ik ga wel wat te eten halen. Hopelijk dat iedereen kan eten. Het is nog fris buiten maar dankzij me dikke jas voel ik er weinig van. Bij een Electronica winkel blijf ik staan. Op de tv's in de etalage zie ik mijn neef, Geoffry Rojas AKA Prince royce. Delen van clips, met daddy yankee, alleen en vervolgens komt er een cd in het scherm. Ik kan het niet horen maar ik weet genoeg. Ik krijg er een raar gevoel van. Soort verdrietig maar niet echt. "interesant he?" Ik kijk op en hij staat naast me. Het is verbazend hoeveel we op elkaar lijken. We zouden zo tweeling kunnen zijn. Alleen heb ik met zingen en praten een wat zwaardere stem. "Wat..doe jij zo vroeg op straat?" vraag ik verbaast. "Lopen..en jij?" Ik haal mijn schouders op. "Eten halen" antwoord ik. "Ik loop met je mee, we moeten praten..." ik zucht diep en loop met hem mee. "ik heb gehoort wat er gebeurt is.." Ik haal mijn schouders op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    Ik sliep als een blok die nacht. Het was alsof er een grote last van mijn schouders af was, nu ik mijn geheim had gedeelt en niet meteen gehaat werd.
    Oh ja, daarbij had ik het ook nog eens warm. Ik had in geen maanden zo fijn geslapen.
    Toen de zonnenstralen op mijn gezicht vielen, werd ik pas wakker. Er waren al meerdere mensen wakker, maar ik besteede er geen aandacht aan. Snel schoot ik de badkamer in. Het water was ijskoud op de vroege morgen, maar ik werd gek van het vuil dat aan me hing. Dus ik waste mezelf zo goed mogelijk, ookal was de zeep op.
    Toen ik me weer aankleede in de enige kleren die ik had, voelde ik me toch al iets beter. Mijn zwarte haar was een beetje pluizend, maar het was tenminste schoon. Vanuit de woonkamer haalde ik mijn oude gitaar en zonder nog tegen iemand iets te zeggen ging ik de straat op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mijn topics...]


    Don't be like the rest of them, darling

    Riley Winchester

    Ik word al vroeg wakker maar blijf op mijn rug liggen. Ik doe alsof ik slaap maar kijk van onder mijn wimpers naar alles wat er gebeurd. Er worden mensen wakker, ze praten zacht en ik hoor de badkamer deur en de gewone deur een aantal keer open en dicht gaan. Pas als het weer rustiger en stiller is, besluit ik om weg te gaan. Ik vouw de deken die ik van Demyan had op en leg hem neer bij waar hij gister zat. Daarna pak ik mijn eigen deken en vouw ik die ook weer op. Ik loop naar de badkamer, die gelukkig vrij is en douche mezelf. Het water is lauw maar het is best te doen. Als ik klaar ben smeer ik een klodder gel in mijn haar en trek ik een wit hemd aan en mijn spijkerbroek. Mijn leren jasje erover en ik stap de badkamer weer uit. Ik plof even neer, mijn maag knort. Zometeen maar wat eten halen. Ik kijk even naar de snickers die er sinds gister ligt, maar daar heeft mijn maag blijkbaar geen zin in.


    Your make-up is terrible

    Elise
    Ik wordt wakker van de lichtstralen van de zon. Ik kijk wat rond en zie dat andere ook al wakker zijn.
    'Goodmorning' roep ik in het algemeen.


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Roux

    Mompelend stond ik op, en liep naar de badkamer. Ik kleedde me in een rap tempo om, en stapte onder de ijskoude douche. De temperatuur maakte niet veel uit, ik voelde me zó ontzettend vies na gisteravond.
    Na ongeveer vijf minuutjes droogde ik mezelf af, hees ik mezelf in mijn kleding wat bestond uit hotpants en een hempje, waar ik een jasje overheen trok. Ik liep naar één van de matrassen, plofte neer, en begroette Riley.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Het was al een beetje licht aan het worden als ik de staat op ga. Ik stopte bij een kleine, een beetje viezig uitziende fruitwinkel om vervolgens een appel te pakken van de stapel. Who cares, er zijn er toch genoeg en niemand zal het merken.Ik neem een grote hap van de appel en loop weer verder. Ik moest nodig eens wat geld verdienen. Tuurlijk, ik vond het niet leuk om oude mannen aan mijn lichaam te laten zitten maar ik had geen andere keuze om geld te verdienen. Sommige vermoorden wat mensen voor geld, stelen het of dealen drugs om zo geld te krijgen. Maar dat zou ik nooit doen, niks voor mij.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 15:39 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ben in de bios, zal na de film (als me batt niet leeg is) reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    TheRumIsGone schreef:
    [Mijn topics...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben ik weer]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Goedemorgen Aurelie." glimlach ik naar haar. "Heb je plannen voor vandaag?" vraag ik geinteresseerd. Meer voor mezelf, ik heb geen zin om me weer te vervelen.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik gromde even toen hij me bij mijn voornaam noemde. Ik haatte die naam. Ik haalde mijn schouders op. ''Tot nu toe niet, misschien dat ik zo even naar buiten ga,'' zei ik, en keek hem aan. ''En jij?'' vroeg ik, en keek hem even aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Ik denk het ook." zeg ik schouder ophalend. "Hier binnen is toch weinig te doen, buiten maak ik nog een kans op geld." Ik grijs even, eigenlijk kan ik nodig een beurt gebruiken en daar heb ik echt geld voor nodig. Ik krab even aan mijn achterhoofd en sta op om me goed uit te kunnen rekken.


    Your make-up is terrible